Consumer/Retailcommunicatie

Magazine Maison Sucre opgeleverd

Magazine Maison Sucre opgeleverd

Voor onze klant Maison Sucre hebben we na de herpositionering ook een prachtig inspiratiemagazine mogen maken. Het is echt een plaatje… ...[Read More]

Lees verder
Flexwerkconcept krijgt vorm

Flexwerkconcept krijgt vorm

Voor Van der Vorm Vastgoed mochten we een prachtig flexconcept bedenken: Victor’s Work Inn. Geheel in line met de brandstory van Van d ...[Read More]

Lees verder
Rebranding Maison Sucre

Rebranding Maison Sucre

We gaven de luxueuze interieurspecialist Maison Sucre een new look. Beter passend, prachtig herkenbaar en toepasbaar. En we mochten dit logo ...[Read More]

Lees verder
Gemeente Brielle viert 450 jaar vrijheid

Gemeente Brielle viert 450 jaar vrijheid

Lees verder
Biodiversiteit in Rotterdam op het netvlies

Biodiversiteit in Rotterdam op het netvlies

We doen honderden kleine en grote projecten voor de Gemeente Rotterdam. Dankbare klussen, niet altijd heel zichtbaar. We mochten voor deze s ...[Read More]

Lees verder
Wonen op Voorne Putten: Yes we can!

Wonen op Voorne Putten: Yes we can!

In vervolg op de recreatieve campagne is Buro voor de Boeg aangewezen om ook het wonen op dit prachtige eiland een push te geven! Mooie kans ...[Read More]

Lees verder
1,5 meter communicatie Gemeente Rotterdam

1,5 meter communicatie Gemeente Rotterdam

De vraag of we onze visie wilden geven op de 1,5 meter in Rotterdam. Op welke manier kunnen we een bijdrage leveren aan de acceptatie van de ...[Read More]

Lees verder
Koopgoot is 1,5 meter proof! Primeur: de voetgangersrotonde!

Koopgoot is 1,5 meter proof! Primeur: de voetgangersrotonde!

Voor één van onze oudste opdrachtgevers, De Koopgoot (al méér dan 10 jaar Buro voor de Boeg) mochten we ons uiteraard ook buigen over de 1,5 ...[Read More]

Lees verder

Amsterdams winkelcentrum Oostpoort: we gaan aan de slag!

Voor het Spoorwegpensioenfonds presenteerden we in een pitch onze visie op Winkelcentrum Oostpoort. Dit prachtig ontwikkelde centrum combine ...[Read More]

Lees verder
Bruynzeel Keukens kiest Buro voor de Boeg

Bruynzeel Keukens kiest Buro voor de Boeg

We hebben een prachtig nieuw merk binnen: Bruynzeel Keukens. Na een leuke en spannende pitch zijn we de werkzaamheden gestart. We gaan het v ...[Read More]

Lees verder
Kookgoot: Culinaire traditie in Koopgoot

Kookgoot: Culinaire traditie in Koopgoot

Dit jaar was de Kookgoot (24 – 26 mei 2019) onderdeel van Gastro, een culinair festival. En misschien wel andersom… Gastro was h ...[Read More]

Lees verder
GASTRO: nieuw stadsfestival voor Rotterdam!

GASTRO: nieuw stadsfestival voor Rotterdam!

We hebben Rotterdam een nieuw, culinair retailfestival gegeven: Gastro. We gaven het een naam, een gezicht én met UDS en Vivre Productions m ...[Read More]

Lees verder
SOCOCO: Da’s zuivere koffie

SOCOCO: Da’s zuivere koffie

We gaven een nieuw koffiemerk vorm en naam. Met de website sococo.coffee gaat dit merk een mooie toekomst in. Naast de merknaam, het logo, d ...[Read More]

Lees verder
GGD_website_thumbnail

Introductie GGD: We maakten ‘m!

De GGD, dat is een mooi merk. En daar mochten we deze leuke film voor maken.

Lees verder

Het wordt mooi: Winter in Rotterdam

Voor alle gezamenlijke partijen is Buro voor de Boeg nu verantwoordelijk voor de campagne “Winter in Rotterdam”. Hier vinden Rot ...[Read More]

Lees verder
De betaalbare huizen van Woonbron Makelaars

De betaalbare huizen van Woonbron Makelaars

Op 3 oktober aanstaande neemt Woonbron Makelaars deel aan de landelijke open huizen route. Woonbron Makelaars heeft ruim 200 woningen vanaf ...[Read More]

Lees verder

13 oktober – Wereldtrombose dag

Als Buro voor de Boeg werken we voor Trombosestichting Nederland. En hebben we bijvoorbeeld een paar impactvolle filmpjes gemaakt om de gevo ...[Read More]

Lees verder

Uitreiking NRW Marketingprijs 2014

Op maandag 15 september zijn de NRW Marketingprijzen 2014 uitgedeeld. Als één van de genomineerden met onze klant ‘Koopgoot’ war ...[Read More]

Lees verder
Fotografie Rotterdam The Hague Airport

Fotografie Rotterdam The Hague Airport

Het is hard werken dat vak van ons. En je komt nog eens ergens… Midden op het platform van Rotterdam The Hague Airport bijvoorbeeld. D ...[Read More]

Lees verder
Rosada Fashion Outlet: shoot najaar 2014

Rosada Fashion Outlet: shoot najaar 2014

Alles is weer uit de kast gehaald en getoverd om de najaars- en wintercampagne van Rosada in beeld te brengen. En natuurlijk zijn we er nu a ...[Read More]

Lees verder
TheatR festival Koopgoot Rotterdam

TheatR festival Koopgoot Rotterdam

Na het succes van vorig jaar is de Koopgoot ook dit jaar weer een mooi podium voor de stad. Straattheater, acrobaten, muziek: voor alles is ...[Read More]

Lees verder

Retail plust met tientallen

Realiseren van doelstellingen en overtreffen van verwachtingen… Dat doen we graag. Daar wordt namelijk iedereen blij van. Zeker als da ...[Read More]

Lees verder
De Koopgoot in het nieuw

De Koopgoot in het nieuw

De laatste details zijn gereed: alle communicatie is voor het december-koopseizoen op orde. Van roltrap tot plattegrond, van themabeelden to ...[Read More]

Lees verder

Bioscoopcommercial Koopgoot

Leuke snelle actie… Een extra activatie voor de Koopgoot, en qua medium een prachtige test: een bioscoopcommercial in de kerstvakantie ...[Read More]

Lees verder
Theater de Koopgoot – We have a winner!

Theater de Koopgoot – We have a winner!

Nee, de winnaar van onze straatartiestenwedstrijd ("Theater de Koopgoot") is nog (net) niet bekend. Maar de actie is meer dan gesl ...[Read More]

Lees verder
Hartstochtelijk als Carmen

Hartstochtelijk als Carmen

Het Gelders Orkest geeft vijf openluchtconcerten met hoogtepunten uit Carmen en La Traviata; opera’s over liefde, hartstocht en noodlo ...[Read More]

Lees verder
ZOMERSALE Rosada Fashion Outlet

ZOMERSALE Rosada Fashion Outlet

Je gaat ons toch niet vertellen dat je nog niet in Roosendaal bent geweest? Wat zonde! Tijdens de Rosada Zomersale krijg je namelijk extra k ...[Read More]

Lees verder
Beursplein opent theater

Beursplein opent theater

Het Rotterdamse winkelhart is Beursplein. Dit centrumgebied wordt door velen gezien als een voorbeeld. Natuurlijk, de communicatie is (alwee ...[Read More]

Lees verder
Koopgoot in de lucht

Koopgoot in de lucht

Als we een Straattheaterfestival in de Koopgoot Rotterdam organiseren dan mag iedereen dat weten. En er is ons geen medium te gek. Daarom he ...[Read More]

Lees verder
Klassieke aanwezigheid online

Klassieke aanwezigheid online

Voor Het Gelders Orkest ontwikkelde Buro voor de Boeg een campagne om het orkest ook na het succesvolle seizoen 2012/2013 onder de aandacht ...[Read More]

Lees verder

Het Gelders Orkest staat op straat

De nieuwe campagne van Het Gelders Orkest werpt vruchten af. Verkoopcijfers die er niet om liegen. En we gaan door. Als orkest zijn we nu he ...[Read More]

Lees verder
Positionering & design KKEC

Positionering & design KKEC

Voor de nieuwe retailontwikkeling KKEC (v/h Expo Beursplein) ontwikkelde Buro voor de Boeg niet alleen de naam en het logo, ook de huisstijl ...[Read More]

Lees verder
Een website waar muziek in zit

Een website waar muziek in zit

Begin deze maand viel de goedgevulde programmagids 2013-2014 van Het Gelders Orkest op vele deurmatten. Een klinkend staaltje van Buro voor ...[Read More]

Lees verder
Natuurlijk is het lente!

Natuurlijk is het lente!

We hebben de lente afgedwongen. Sinds het verschijnen van de lentefolder van Rosada piept de zon door de wolken, en schieten de krokussen in ...[Read More]

Lees verder
Gezocht: Fleur, Iris, Roos…

Gezocht: Fleur, Iris, Roos…

Zomaar een voorbeeld op het gebied van Social Media. Ruim 15.000 mensen hebben inmiddels Rosada hun goedkeuring gegeven… en dat vinden ...[Read More]

Lees verder
Rosada, huis aan huis….

Rosada, huis aan huis….

Je zou maar zin in de lente hebben, je zou maar klaar zijn met de winter… Dan stellen we aan u voor Rosada. Deze Fashion Outlet in Roo ...[Read More]

Lees verder
Website Het Gelders Orkest in de steigers

Website Het Gelders Orkest in de steigers

Een complete nieuwe site. Voor het Gelders Orkest. Korter kunnen we het niet maken. Maar wel leuker… Want de site wordt een hoogstandj ...[Read More]

Lees verder

ShopR huis aan huis bezorgd

Hij ligt weer in 500.000 huishoudens. Vol met artikelen, shopideeën en koppelingen met Facebook en internet. De bezoekersstroom in de K ...[Read More]

Lees verder
Wouter and Friends: Cultureel op reis

Wouter and Friends: Cultureel op reis

Wouter Schmidt is naast violist en klassieke muziekliefhebber ook een ware reis- en cultuurfanaat. En een verteller pur sang. Deze passies m ...[Read More]

Lees verder

De SHOPR, dat blijft mooi werk!

Voor de nieuwste editie van de SHOPR, de huis-aan-huis-winkel-inspiratiegids, hebben we onze hobby weer eens mogen uitvoeren: lekker winkele ...[Read More]

Lees verder
De lente krijgt kleur in Rosada

De lente krijgt kleur in Rosada

We hadden het al aangekondigd: vanaf 1 april zijn we zichtbaar als Buro voor de Rosada. En niet een klein beetje. Want in bijna 1,5 miljoen ...[Read More]

Lees verder
Activatie in Beursplein

Activatie in Beursplein

Op Beursplein wordt groots gedacht: shoppen in the Big Apple, waarom niet? Op Facebook, de website, maar ook in het winkelgebied zelf konden ...[Read More]

Lees verder
Retailcommunicatie in Rotterdam

Retailcommunicatie in Rotterdam

In opdracht van één van de belangrijke winkelconcentraties in Rotterdam heeft Buro voor de Boeg de opdracht gekregen onze visi ...[Read More]

Lees verder

De klassieke weken, in een modern jasje

Het is elk jaar weer een feestje, onze eigen klassieke weken. Want dan werken we met aan Het Gelders Orkest, en de communicatie voor weer ee ...[Read More]

Lees verder

Rosada: aan de slag!

De eerste kennismakingen zijn achter de rug, we moesten maar eens aan het werk gaan. Dus zijn we nu hard in de weer met de buitenkansjes in ...[Read More]

Lees verder

Cutureel op reis

Ondernemend in cultuur. Dat kan op verschillende manieren… Bijvoorbeeld door het opzetten van een cultureel reisbureau. Waarbij kwalit ...[Read More]

Lees verder
Buro voor de Boeg: Rosada Outlet

Buro voor de Boeg: Rosada Outlet

Na een intensieve competitie tussen meerdere bureaus is Buro voor de Boeg als communicatiepartner geselecteerd voor Rosada Outlet in Roosend ...[Read More]

Lees verder
Magazine Gelders Orkest van de pers

Magazine Gelders Orkest van de pers

Buro voor de Boeg is trots op haar klant Het Gelders Orkest. In deze bijzondere tijd is het goed om te zien met welke strategische, creatiev ...[Read More]

Lees verder
Hoogambacht: Buro voor de Boeg

Hoogambacht: Buro voor de Boeg

Winkelen tussen Ambacht den Zwijndrecht: dat doe je in Hoogambacht. Een architectonisch goed opgezet centrum, maar hier en daar zou de commu ...[Read More]

Lees verder
Toon speelt octaaf hoger

Toon speelt octaaf hoger

Het is goed om te horen. Het initiatief van Toon, onze 'eigen' muziekschool uit Gorinchem e.o. doet het goed. De herpositionering in ...[Read More]

Lees verder
Lijnbaan meets Beursplein

Lijnbaan meets Beursplein

Bij de start van de Rotterdamse campagne voor het winkelcentrum Beursplein was het al duidelijk. We kozen voor een open aanpak, waarbij we a ...[Read More]

Lees verder
Zeventien winkelcentra van naam

Zeventien winkelcentra van naam

Voor het ING Dutch Retal Fund presenteerde Buro voor de Boeg op de Provada, de vastgoedbeurs in Nederland, een overzicht van 17 winkelcentra ...[Read More]

Lees verder
Nieuwe aanpak Kunstcentrum TOON

Nieuwe aanpak Kunstcentrum TOON

 Cultureel ondernemersschap is een een hot item. En daarvan zijn mooie voorbeelden. Zo is er een uiterst fitte 'muziekschool' d ...[Read More]

Lees verder

Uitzendburo voor de Boeg

Je zal maar uitzendburo zijn, en op zoek gaan naar een nieuw buro. Dan heb je nogal wat keus! Maar uiteindelijk gaat het om de klik, de aanp ...[Read More]

Lees verder
Campagnebeelden Koopgoot

Campagnebeelden Koopgoot

Lees verder

Het Gelders Orkest 2010/2011

Lees verder
Tweede editie Hoor en Wederhoor goed ontvangen

Tweede editie Hoor en Wederhoor goed ontvangen

Voor het Gelders Orkest verzorgde Buro voor de Boeg een tweede editie van het magazine "Hoor en Wederhoor". In dit magazine geeft ...[Read More]

Lees verder
Het Gelders Orkest brengt Hoor en Wederhoor.

Het Gelders Orkest brengt Hoor en Wederhoor.

Een eigen magazine. Daarmee heeft het Gelders Orkest een andere kant van zich zelf laten zien. En hoe. In 48 pagina’s full color, met ...[Read More]

Lees verder

Nieuwe naam: Tence Inzetbureau

Voor een uitzendbureau in transitie ontwikkelde Buro voor de Boeg de nieuwe naam ‘Tence Inzetbureau’. En hiermee neemt tence ook ...[Read More]

Lees verder

Nieuwe naam: Huis-, tuin en Keukenboulevard

Voor winkelconcentraties op diverse locaties in Nederland ontwikkelde Buro voor de Boeg een nieuwe naam: De Huis-, tuin- en keukenboulevard. ...[Read More]

Lees verder