Voor onze klant Maison Sucre hebben we na de herpositionering ook een prachtig inspiratiemagazine mogen maken. Het is echt een plaatje… ...[Read More]
Lees verderMagazine Maison Sucre opgeleverd
Flexwerkconcept krijgt vorm
Voor Van der Vorm Vastgoed mochten we een prachtig flexconcept bedenken: Victor’s Work Inn. Geheel in line met de brandstory van Van d ...[Read More]
Lees verderRebranding Maison Sucre
We gaven de luxueuze interieurspecialist Maison Sucre een new look. Beter passend, prachtig herkenbaar en toepasbaar. En we mochten dit logo ...[Read More]
Lees verderGemeente Brielle viert 450 jaar vrijheid
Biodiversiteit in Rotterdam op het netvlies
We doen honderden kleine en grote projecten voor de Gemeente Rotterdam. Dankbare klussen, niet altijd heel zichtbaar. We mochten voor deze s ...[Read More]
Lees verderWonen op Voorne Putten: Yes we can!
In vervolg op de recreatieve campagne is Buro voor de Boeg aangewezen om ook het wonen op dit prachtige eiland een push te geven! Mooie kans ...[Read More]
Lees verder1,5 meter communicatie Gemeente Rotterdam
De vraag of we onze visie wilden geven op de 1,5 meter in Rotterdam. Op welke manier kunnen we een bijdrage leveren aan de acceptatie van de ...[Read More]
Lees verderKoopgoot is 1,5 meter proof! Primeur: de voetgangersrotonde!
Voor één van onze oudste opdrachtgevers, De Koopgoot (al méér dan 10 jaar Buro voor de Boeg) mochten we ons uiteraard ook buigen over de 1,5 ...[Read More]
Lees verderAmsterdams winkelcentrum Oostpoort: we gaan aan de slag!
Voor het Spoorwegpensioenfonds presenteerden we in een pitch onze visie op Winkelcentrum Oostpoort. Dit prachtig ontwikkelde centrum combine ...[Read More]
Lees verderBruynzeel Keukens kiest Buro voor de Boeg
We hebben een prachtig nieuw merk binnen: Bruynzeel Keukens. Na een leuke en spannende pitch zijn we de werkzaamheden gestart. We gaan het v ...[Read More]
Lees verderKookgoot: Culinaire traditie in Koopgoot
Dit jaar was de Kookgoot (24 – 26 mei 2019) onderdeel van Gastro, een culinair festival. En misschien wel andersom… Gastro was h ...[Read More]
Lees verderGASTRO: nieuw stadsfestival voor Rotterdam!
We hebben Rotterdam een nieuw, culinair retailfestival gegeven: Gastro. We gaven het een naam, een gezicht én met UDS en Vivre Productions m ...[Read More]
Lees verderSOCOCO: Da’s zuivere koffie
We gaven een nieuw koffiemerk vorm en naam. Met de website sococo.coffee gaat dit merk een mooie toekomst in. Naast de merknaam, het logo, d ...[Read More]
Lees verderIntroductie GGD: We maakten ‘m!
De GGD, dat is een mooi merk. En daar mochten we deze leuke film voor maken.
Lees verderHet wordt mooi: Winter in Rotterdam
Voor alle gezamenlijke partijen is Buro voor de Boeg nu verantwoordelijk voor de campagne “Winter in Rotterdam”. Hier vinden Rot ...[Read More]
Lees verderDe betaalbare huizen van Woonbron Makelaars
Op 3 oktober aanstaande neemt Woonbron Makelaars deel aan de landelijke open huizen route. Woonbron Makelaars heeft ruim 200 woningen vanaf ...[Read More]
Lees verder13 oktober – Wereldtrombose dag
Als Buro voor de Boeg werken we voor Trombosestichting Nederland. En hebben we bijvoorbeeld een paar impactvolle filmpjes gemaakt om de gevo ...[Read More]
Lees verderUitreiking NRW Marketingprijs 2014
Op maandag 15 september zijn de NRW Marketingprijzen 2014 uitgedeeld. Als één van de genomineerden met onze klant ‘Koopgoot’ war ...[Read More]
Lees verderFotografie Rotterdam The Hague Airport
Het is hard werken dat vak van ons. En je komt nog eens ergens… Midden op het platform van Rotterdam The Hague Airport bijvoorbeeld. D ...[Read More]
Lees verderRosada Fashion Outlet: shoot najaar 2014
Alles is weer uit de kast gehaald en getoverd om de najaars- en wintercampagne van Rosada in beeld te brengen. En natuurlijk zijn we er nu a ...[Read More]
Lees verderTheatR festival Koopgoot Rotterdam
Na het succes van vorig jaar is de Koopgoot ook dit jaar weer een mooi podium voor de stad. Straattheater, acrobaten, muziek: voor alles is ...[Read More]
Lees verderRetail plust met tientallen
Realiseren van doelstellingen en overtreffen van verwachtingen… Dat doen we graag. Daar wordt namelijk iedereen blij van. Zeker als da ...[Read More]
Lees verderDe Koopgoot in het nieuw
De laatste details zijn gereed: alle communicatie is voor het december-koopseizoen op orde. Van roltrap tot plattegrond, van themabeelden to ...[Read More]
Lees verderBioscoopcommercial Koopgoot
Leuke snelle actie… Een extra activatie voor de Koopgoot, en qua medium een prachtige test: een bioscoopcommercial in de kerstvakantie ...[Read More]
Lees verderTheater de Koopgoot – We have a winner!
Nee, de winnaar van onze straatartiestenwedstrijd ("Theater de Koopgoot") is nog (net) niet bekend. Maar de actie is meer dan gesl ...[Read More]
Lees verderHartstochtelijk als Carmen
Het Gelders Orkest geeft vijf openluchtconcerten met hoogtepunten uit Carmen en La Traviata; opera’s over liefde, hartstocht en noodlo ...[Read More]
Lees verderZOMERSALE Rosada Fashion Outlet
Je gaat ons toch niet vertellen dat je nog niet in Roosendaal bent geweest? Wat zonde! Tijdens de Rosada Zomersale krijg je namelijk extra k ...[Read More]
Lees verderKoopgoot in de lucht
Als we een Straattheaterfestival in de Koopgoot Rotterdam organiseren dan mag iedereen dat weten. En er is ons geen medium te gek. Daarom he ...[Read More]
Lees verderBeursplein opent theater
Het Rotterdamse winkelhart is Beursplein. Dit centrumgebied wordt door velen gezien als een voorbeeld. Natuurlijk, de communicatie is (alwee ...[Read More]
Lees verderKlassieke aanwezigheid online
Voor Het Gelders Orkest ontwikkelde Buro voor de Boeg een campagne om het orkest ook na het succesvolle seizoen 2012/2013 onder de aandacht ...[Read More]
Lees verderHet Gelders Orkest staat op straat
De nieuwe campagne van Het Gelders Orkest werpt vruchten af. Verkoopcijfers die er niet om liegen. En we gaan door. Als orkest zijn we nu he ...[Read More]
Lees verderPositionering & design KKEC
Voor de nieuwe retailontwikkeling KKEC (v/h Expo Beursplein) ontwikkelde Buro voor de Boeg niet alleen de naam en het logo, ook de huisstijl ...[Read More]
Lees verderEen website waar muziek in zit
Begin deze maand viel de goedgevulde programmagids 2013-2014 van Het Gelders Orkest op vele deurmatten. Een klinkend staaltje van Buro voor ...[Read More]
Lees verderNatuurlijk is het lente!
We hebben de lente afgedwongen. Sinds het verschijnen van de lentefolder van Rosada piept de zon door de wolken, en schieten de krokussen in ...[Read More]
Lees verderGezocht: Fleur, Iris, Roos…
Zomaar een voorbeeld op het gebied van Social Media. Ruim 15.000 mensen hebben inmiddels Rosada hun goedkeuring gegeven… en dat vinden ...[Read More]
Lees verderRosada, huis aan huis….
Je zou maar zin in de lente hebben, je zou maar klaar zijn met de winter… Dan stellen we aan u voor Rosada. Deze Fashion Outlet in Roo ...[Read More]
Lees verderWebsite Het Gelders Orkest in de steigers
Een complete nieuwe site. Voor het Gelders Orkest. Korter kunnen we het niet maken. Maar wel leuker… Want de site wordt een hoogstandj ...[Read More]
Lees verderShopR huis aan huis bezorgd
Hij ligt weer in 500.000 huishoudens. Vol met artikelen, shopideeën en koppelingen met Facebook en internet. De bezoekersstroom in de K ...[Read More]
Lees verderDe lente krijgt kleur in Rosada
We hadden het al aangekondigd: vanaf 1 april zijn we zichtbaar als Buro voor de Rosada. En niet een klein beetje. Want in bijna 1,5 miljoen ...[Read More]
Lees verderWouter and Friends: Cultureel op reis
Wouter Schmidt is naast violist en klassieke muziekliefhebber ook een ware reis- en cultuurfanaat. En een verteller pur sang. Deze passies m ...[Read More]
Lees verderDe SHOPR, dat blijft mooi werk!
Voor de nieuwste editie van de SHOPR, de huis-aan-huis-winkel-inspiratiegids, hebben we onze hobby weer eens mogen uitvoeren: lekker winkele ...[Read More]
Lees verderActivatie in Beursplein
Op Beursplein wordt groots gedacht: shoppen in the Big Apple, waarom niet? Op Facebook, de website, maar ook in het winkelgebied zelf konden ...[Read More]
Lees verderRetailcommunicatie in Rotterdam
In opdracht van één van de belangrijke winkelconcentraties in Rotterdam heeft Buro voor de Boeg de opdracht gekregen onze visi ...[Read More]
Lees verderDe klassieke weken, in een modern jasje
Het is elk jaar weer een feestje, onze eigen klassieke weken. Want dan werken we met aan Het Gelders Orkest, en de communicatie voor weer ee ...[Read More]
Lees verderRosada: aan de slag!
De eerste kennismakingen zijn achter de rug, we moesten maar eens aan het werk gaan. Dus zijn we nu hard in de weer met de buitenkansjes in ...[Read More]
Lees verderCutureel op reis
Ondernemend in cultuur. Dat kan op verschillende manieren… Bijvoorbeeld door het opzetten van een cultureel reisbureau. Waarbij kwalit ...[Read More]
Lees verderBuro voor de Boeg: Rosada Outlet
Na een intensieve competitie tussen meerdere bureaus is Buro voor de Boeg als communicatiepartner geselecteerd voor Rosada Outlet in Roosend ...[Read More]
Lees verderMagazine Gelders Orkest van de pers
Buro voor de Boeg is trots op haar klant Het Gelders Orkest. In deze bijzondere tijd is het goed om te zien met welke strategische, creatiev ...[Read More]
Lees verderHoogambacht: Buro voor de Boeg
Winkelen tussen Ambacht den Zwijndrecht: dat doe je in Hoogambacht. Een architectonisch goed opgezet centrum, maar hier en daar zou de commu ...[Read More]
Lees verderToon speelt octaaf hoger
Het is goed om te horen. Het initiatief van Toon, onze 'eigen' muziekschool uit Gorinchem e.o. doet het goed. De herpositionering in ...[Read More]
Lees verderLijnbaan meets Beursplein
Bij de start van de Rotterdamse campagne voor het winkelcentrum Beursplein was het al duidelijk. We kozen voor een open aanpak, waarbij we a ...[Read More]
Lees verderZeventien winkelcentra van naam
Voor het ING Dutch Retal Fund presenteerde Buro voor de Boeg op de Provada, de vastgoedbeurs in Nederland, een overzicht van 17 winkelcentra ...[Read More]
Lees verderNieuwe aanpak Kunstcentrum TOON
Cultureel ondernemersschap is een een hot item. En daarvan zijn mooie voorbeelden. Zo is er een uiterst fitte 'muziekschool' d ...[Read More]
Lees verderUitzendburo voor de Boeg
Je zal maar uitzendburo zijn, en op zoek gaan naar een nieuw buro. Dan heb je nogal wat keus! Maar uiteindelijk gaat het om de klik, de aanp ...[Read More]
Lees verderCampagnebeelden Koopgoot
Het Gelders Orkest 2010/2011
Tweede editie Hoor en Wederhoor goed ontvangen
Voor het Gelders Orkest verzorgde Buro voor de Boeg een tweede editie van het magazine "Hoor en Wederhoor". In dit magazine geeft ...[Read More]
Lees verderHet Gelders Orkest brengt Hoor en Wederhoor.
Een eigen magazine. Daarmee heeft het Gelders Orkest een andere kant van zich zelf laten zien. En hoe. In 48 pagina’s full color, met ...[Read More]
Lees verderNieuwe naam: Tence Inzetbureau
Voor een uitzendbureau in transitie ontwikkelde Buro voor de Boeg de nieuwe naam ‘Tence Inzetbureau’. En hiermee neemt tence ook ...[Read More]
Lees verderNieuwe naam: Huis-, tuin en Keukenboulevard
Voor winkelconcentraties op diverse locaties in Nederland ontwikkelde Buro voor de Boeg een nieuwe naam: De Huis-, tuin- en keukenboulevard. ...[Read More]
Lees verder