Consumer/Retailcommunicatie

Het succes van de Koopgoot Rotterdam

Het succes van de Koopgoot Rotterdam

Op 5 april 2018 werd in de gevangenis in Utrecht net NRW Marketingcongres gehouden. Hier werden ook de prijzen verdeeld. Daarbij streek onze campagne voor de Koopgoot glansrijk met de eer. Publiek en jury beloonde de campagne. De uitingen van de campagne zijn natuurlijk opvallend en Rotterdams. En populair, #koopgoot op Instagram geeft ruim 5000...

Mijlpaal voor Ooglijdersgasthuis in Utrecht

Mijlpaal voor Ooglijdersgasthuis in Utrecht

Mooie projecten en zorgvuldige projecten: Het Ooglijdersgasthuis in Utrecht is er één van. Het plan is om in en rond dit monumentale pand woningen en appartementen te realiseren. Na een intensief participatietraject (volgens de Utrechtse Participatieladder, u vast bekend) hebben we nu de volgende fase bereikt. Zover mogelijk zijn alle opmerkingen en wensen van de gemeente Utrecht, Monumentenzorg, ...[Lees Meer]

WEST507: the buildup

WEST507: the buildup

Een bijzonder pand aan de Westzeedijk in Rotterdam: WEST507. Vroeger gestart als ‘handelscentrum’, lang in gebruik geweest voor diverse kantoorfuncties en nu het voorbeeld van een transformatie naar bijzondere lofts en appartementen. Eén van de speerpunten van de gemeente Rotterdam. Op 15 oktober 2017 is de pre-sale, een event waar voor het eerst kennisgemaakt kan worden met de plannen ...[Lees Meer]

Rotterdamse Black Friday loopt voorop

Rotterdamse Black Friday loopt voorop

In Rotterdam krijgt Black Friday de kans zich ook in Nederland op de kaart te zetten. De dag na Thanksgiving is in “The States” de traditionele uitverkoop en de start van de inkopen voor kerst. Zoiets gaan we ook doen in Rotterdam. Maar dan een heel weekend lang. Dus kom winkelen, blijf slapen, profiteer van alle deals en geniet van de retail in Rotterdam. Buro voor de Boeg is communic ...[Lees Meer]

Gers, groos, bijzonder, trots.

Gers, groos, bijzonder, trots.

Er zijn gedenkwaardige momenten in de geschiedenis van een bureau. En voor ons is dit er één. We hebben een samenwerkingsovereenkomst mogen tekenen met de Gemeente Rotterdam. De uitkomst van een langdurige Europese Aanbesteding die gestart is met 87 bureaus en combinaties uit heel Nederland. Vanaf 1 juni 2017 kan de Gemeente Rotterdam kiezen om te werken met 10 creatieve communicatiepartners. En o ...[Lees Meer]

SEDOS kiest voor Buro voor de Boeg

SEDOS kiest voor Buro voor de Boeg

Voor een project in Noordwijk heeft projectontwikkelaar Sedos gekozen voor Buro voor de Boeg. De begin van een samenwerking: we starten met de postkantoorlocatie in Noordwijk zelf. Maar er zijn ambitieuze plannen!

Goot nieuws!

Goot nieuws!

Met een nieuw concept hebben we wederom de ondernemers van de Koopgoot voor ons gewonnen. Was er een pitch? Nee, maar natuurlijk was er wel de 7-years-itch. Sinds 2009 zijn we aan de slag voor het meest prestigieuze winkelhart van Nederland. Het centrum waar iedereen naar kijkt, zich aan spiegelt, zich aan verlekkerd. Een benchmark voor succes in beleggingen, beheer en communicatie. En dat laatste ...[Lees Meer]

Sylva’s Bos: uniek wonen in Schaarsbergen

Sylva's Bos

Een nieuwe klant aan het firmament: The Dutch Housing Company. Deze kleine ontwikkelaar heeft grootse plannen. Waaronder in Schaarsbergen. Samen keken we naar de plek, de mogelijkheden en de omgeving. Voor dit plan adviseren we niet alleen in verkoopmarketing, maar ook het traject daarvoor. We willen graag de omgeving op een mooie manier laten weten dat het plan Sylva’s Bos past binnen alle ...[Lees Meer]

We hebben de Hofpas

Hofpas

Een nieuw initiatief in Den Haag, we verbinden ondernemers in de buurt met lokale klanten. De Hofpas, Liever lokaal. We ontwikkelden de naam, de look, feel, de tone-of-voice en nu ook de middelen. Mooie samenwerking tussen verschillende partijen, mooie resultaten!

Mooi begin 2017: met BPD naar Nuenen West

Mooi begin 2017: met BPD naar Nuenen West

Met veel plezier beginnen we aan 2017: een nieuwe pitch gewonnen bij BPD. Een nieuwe positionering, look én feel voor Nuenen-West. Dit nieuwe ‘dorp’ ontstaat tussen Nuenen en Eindhoven. We troffen de ontwikkelaars met de door ons gemaakte keuzes en aanpak. Dus aan de slag…

Nieuwe site Engels live

Nieuwe site Engels live

De Vermaat Groep is de trotse nieuwe exploitant van Bar Brasserie Engels. Voor dit Rotterdamse icoon ontwikkelde we een nieuwe positionering, die we niet alleen vorm gaven in print, social media en in-house (kleding, menu-kaarten, etc). Maar ook gaven we de site een nieuw uiterlijk, en deze staat vanaf nu ook live. Een mooie klus, integraal offline, online en social. Dat is waar we graag voor staa ...[Lees Meer]

Veenendaal-oost: nieuwe site

Veenendaal-oost: nieuwe site

Voor Ontwikkelingsbedrijf Veenendaal-oost is een nieuwe site ontwikkeld voor Veenderij-oost. Deze nieuwe wijk wordt uitgebreid met Veenderij. Dit onderdeel werd door Buro voor de Boeg al voorzien van een identiteit. Maar het gehele gebied wordt nu ook uitgelicht in een splinternieuwe site: www.veenendaaloost.nl. 

Nieuw lokaal Hoffelijk initiatief

Nieuw lokaal Hoffelijk initiatief

Voor twee sociaal bewogen instellingen in Den Haag heeft Buro voor de Boeg het concept en de vormgeving van een lokale voordeel pas opgepakt. Doelstelling is om met deze pas een waardevolle aanvulling te zijn voor de buurteconomie. Mooi uitgewerkt tot en met het design van winkelmateriaal, app, etc. Mooie klus voor Buro voor de Boeg!

Weer Rotterdams icoon bij Buro voor de Boeg: Bar Brasserie Engels.

Weer Rotterdams icoon bij Buro voor de Boeg: Bar Brasserie Engels.

Bar Brasserie Engels is geheel vernieuwd. Maar dat weet nog lang niet heel Rotterdam. Dus gaan we daar wat aan doen. Dit horeca-concept (van de Vermaat Groep) heeft van Buro voor de Boeg een extra Rotterdams-Engels jasje gekregen. En da’s leuk, en dat werkt. Zeker ook als we het concept mogen doorvoeren tot op de menu-kaart… Buro voor de Boeg en Engels zullen samen dit concept de komen ...[Lees Meer]

Kerst in de Koopgoot

Kerst in de Koopgoot

Al twintig jaar is de Koopgoot een prominente partij in Rotterdam. En al 8 jaar is Buro voor de Boeg de communicatiepartner van dit Rotterdamse icoon. En elk jaar zijn we met Kerst in actie. Niet alleen was Buro voor de Boeg betrokken bij de kerstversiering, ook de wensboom-actie wordt weer helemaal georganiseerd, uitgevoerd en met communicatie en pr PR omkleed. Wederom zal TV Rijnmond live een pr ...[Lees Meer]

Rebranding Van der Hoek Makelaars

Rebranding Van der Hoek Makelaars

Het merk Van der hoek Makelaars is door Buro voor de Boeg opgepakt en in een nieuwe stijl gebracht. gebaseerd op de authentieke kernwaarden, de grote ervaring en lokale kracht van deze makelaar in Voorne-Putten. Deze makelaars zijn de favoriete keuze voor woningverkopers, en die positie zullen ze met de nieuwe huisstijl en site ook blijven houden! www.vanderhoekmakelaars.nl

Succesvolle betaalbare huizenroute

Succesvolle betaalbare huizenroute

Voor Woonbron Makelaars zijn we de partner voor het uitponden van huurwoningen. Daarbij bieden we extreme value voor money. Onze zeer gerichte display advertising heeft zich vertaald in een groot succes. Inmiddels, een week na datum, zijn er meer woningen verkocht dan Woonbron Makelaars had verwacht. En de pijplijn is nog steeds gevuld. Dankzij onze display advertising via een slim real time biddi ...[Lees Meer]

Findio Woonwens goed terecht gekomen

Voor het nieuwe merk ‘Findio, voor Lenen‘ ontwikkelden we de online campagne ‘De boom in met je woonwens’. En met een overweldigende meerderheid van stemmen is de woonwens van Imke uitgeroepen tot winnaar. Voor het nieuwe groepshuis voor 10 jongeren met een lichte beperking komt er dankzij de wooncheque van € 10.000 een prachtige, éxtra mooie keuken!

Commercials Rosada

Voor Rosada ontwikkelden we voor 2016 een serie online-video commercials die we op diverse platformen programmeren. Youtube, UItzending Gemist, Kijk, RTL XL en andere innovatieve mogelijkheden. Zo kunnen we de kwaliteit en de merken van Rosada Fashion Outlet in beeld brengen. Voor 2016 staan diverse runs op de planning, en uiteraard worden de resultaten nauw gemonitored. De eerste resultaten (CTR, ...[Lees Meer]

Nieuwe site: Catharinastichting

Nieuwe site: Catharinastichting

Sinds de 13e eeuw is Catharina een bekende naam in Brielle. Sinds die tijd is de Catharinastichting een betrokken organisatie voor ouderen. Nu staat er een uiterst betrokken organisatie met een groot palet aan diensten op verschillende locaties. Voor de toekomst staat deze organisatie er goed voor: zelfstandig wordt de koers uitgezet. Met hulp en ondersteuning van Buro voor de Boeg bij de communic ...[Lees Meer]

Nieuw logo Rosada

Nieuw logo Rosada

Voor Rosada ontwikkelde Buro voor de Boeg niet alleen diverse campagne concepten, positioneringen en online & social campagnes: in de pitch was ons nieuwe logo zeker één van de redenen waarom we zijn gekozen. En dat logo is nu ingezet, in de opmaat naar de uitbreiding van het centrum. En dat ziet er prachtig uit!

Rosada stijgt 12%, Rosada XXL welkom!

Rosada stijgt 12%, Rosada XXL welkom!

Al sinds 2011 werkt Buro voor de Boeg voor Rosada. Het jongste fashion outletcenter van Nederland. Ook in 2015 was dit weer met veel plezier, en de resultaten bleven niet uit. Met een omzet stijging van 12% is dit één van de meest succesvolle retailcentra in Nederland. Bijzonder is dat er alleen omzet gemaakt wordt in bricks, en de communicatie totaal in clicks geschied: een complete digitale, onl ...[Lees Meer]

De boom in met je wens!

De boom in met je wens!

De nieuwe kredietbank Findio, een merk van Crédit Agricole Consumer Finance, vroeg eind november onze hulp om de naamsbekendheid flink te vergroten. Graag nog in 2015 en met de focus op wonen… Daarom hebben we in zeer korte tijd een opvallende activatiecampagne op Facebook gelanceerd: ‘Je woonwens de boom in’. Een sympathieke actie geïnspireerd door de feestdagen. De doelgroep be ...[Lees Meer]

De betaalbare huizen van Woonbron Makelaars

De betaalbare huizen van Woonbron Makelaars

Op 3 oktober aanstaande neemt Woonbron Makelaars deel aan de landelijke open huizen route. Woonbron Makelaars heeft ruim 200 woningen vanaf € 298 per maand te koop in Delft, Dordrecht, Rotterdam en Spijkenisse. Om tussen al het open huizen dag communicatiegeweld uit te springen hebben wij het open huis van Woonbron Makelaars omgedoopt tot ‘de betaalbare huizen route’. Met een actiemati ...[Lees Meer]

Catwalk in de Koopgoot

Catwalk in de Koopgoot

Leuke bezigheden voor modemeisjes…. Buro Binnenstad plaatst op 26 juni een reuze catwalk in de Koopgoot. Bezoekers worden uitgenodigd om hun nieuwste aankopen te showen. En Fred van Leer verzorgt de aankondigingen en misschien ook wel het commentaar. Buro voor de Boeg verzorgt de communicatie voor dit 010-momentje. Wat een feest. (enne… voor de liefhebbers: schrijf je gerust in op www.koopgoot.nl)

De Koopgoot wordt Kookgoot: smulshoppen!

De Koopgoot wordt Kookgoot: smulshoppen!

In 2014 was ons initiatief De Kookgoot een mooi succes. En voor 2015 werd het initiatief in groter verband geplaatst. De Kookgoot werd het culinaire middelpunt van het Stadsfestival ‘Op z’n Rotterdams’. Het laatste weekend van mei (goed winkelmoment) bundelden we met Rotterdam Festivals, De Ondernemers Federatie Rotterdam Centrum en andere collega winkelgebieden de krachten. En d ...[Lees Meer]

Positionering woonmerk en -winkel

Positionering woonmerk en -winkel

Voor Het Stylinghuis hebben we een nieuw merk ontwikkeld, een label. Onder HSH is een compleet assortiment meubelen en accessoires beschikbaar, ook online. Daarbij krijg je ook nog echt advies, kom daar nog eens om. Een nieuwe winkel, een nieuw merk, dat is leuk werk!

Pitch Houthavens gewonnen

Pitch Houthavens gewonnen

Een mooie uitdaging in Amsterdam… Daar waar reclameland in Amsterdam de Houthavens al lang heeft gevonden als vestigingsplek, moet de woonconsument dat nog maar doen. En dat is een mooie taak voor Buro voor de Boeg. In een pitch hebben we onze visie gepresenteerd aan BPD (Bouwfonds Property Development) en Ymere. En die pitch hebben we dus gewonnen :-).

Aan de slag voor Woonbron Makelaars

Aan de slag voor Woonbron Makelaars

We zijn door Woonbron Makelaars gevraagd mee te denken: en dat hebben we gedaan. We gaan meewerken aan de verkoop van ruim 600 bestaande huurwoningen in Rotterdam, Dordrecht, Delft en Spijkenisse voor diverse doelgroepen. Allemaal woningen van goede komaf. Een mooie uitdaging, we hebben er zin in!

Commercial Trombosestichting

Commercial Trombosestichting

13 oktober – Wereldtrombose dag

Als Buro voor de Boeg werken we voor Trombosestichting Nederland. En hebben we bijvoorbeeld een paar impactvolle filmpjes gemaakt om de gevolgen van trombose onder de aandacht te brengen. En die gevolgen zijn hartverscheurend. Het is een bloedstollende aandoening, die elk moment, elke dag in elke familie, in elk gezin, in elk bedrijf kan toeslaan. Ook jij kent waarschijnlijk wel iemand die trombos ...[Lees Meer]

Uitreiking NRW Marketingprijs 2014

Op maandag 15 september zijn de NRW Marketingprijzen 2014 uitgedeeld. Als één van de genomineerden met onze klant ‘Koopgoot’ waren we uiteraard aanwezig. Met vele aanwezigen gesproken over de kracht van retailcommunicatie, de strategie van de Koopgoot én het resultaat (bezoekersstijging + 16%). De voorkeur van de jury en het publiek ging echter uit naar de uiterst sympathieke en creati ...[Lees Meer]

Fotografie Rotterdam The Hague Airport

Fotografie Rotterdam The Hague Airport

Het is hard werken dat vak van ons. En je komt nog eens ergens… Midden op het platform van Rotterdam The Hague Airport bijvoorbeeld. Daar vond wederom een shoot plaats voor een aantal prachtige campagnebeelden. En natuurlijk was het zonnetje heerlijk… maar hoe beoordeel je in volle zon de opnames?

Rosada fall 2014: Hunting Season

Rosada fall 2014: Hunting Season

Campagne toegepast op o.a.: www.rosada.nl 

Rosada Fashion Outlet: shoot najaar 2014

Rosada Fashion Outlet: shoot najaar 2014

Alles is weer uit de kast gehaald en getoverd om de najaars- en wintercampagne van Rosada in beeld te brengen. En natuurlijk zijn we er nu al heel trots op, maar u moet nog even wachten. We zijn nog even druk bezig met het selecteren, bewerken en toepassen van de beelden. Maar de sfeer in de studio komt zo direct terug in de beelden: vrolijk & modebewust. Met dank aan het hele aanwezige team&# ...[Lees Meer]

Koopgoot genomineerd voor NRW Marketingprijs

Koopgoot genomineerd voor NRW Marketingprijs

Voor het 4e jaar reikt de Nederlandse Raad Winkelcentra de marketingprijs uit. De NRW Marketingprijs heeft tot doel succesvolle marketingacties onder de aandacht te brengen die het meest innovatief zijn geweest. We zijn er trots op dat De Koopgoot Rotterdam – ingediend door CBRE Global Investors, Buro voor de Boeg en Bilfinger Real Estate – is genomineerd voor de NRW Marketingprijs 201 ...[Lees Meer]

Rosada

Rosada

Koopgoot wordt Kookgoot

Koopgoot wordt Kookgoot

Met veel plezier werken we mee aan de tijdelijke naams- en functiewijziging van de Koopgoot. Op vrijdag 27 juni zijn we tijdelijk ‘De Kookgoot’. Buro voor de Boeg denkt, helpt, initieert en bundelt mee namens de winkeliersvereniging Beursplein. Gezamenlijk met Rotterdamse Kost, OFRC, de Bijenkorf, Hema, Rotterdam Festivals, Rotterdam Partners en alle andere aanliggende partijen gaan we ...[Lees Meer]

Het theater is in de stad…

Het theater is in de stad…

Hooggeëerd publiek: TheatR de Koopgoot is geopend! Volop vertier van prachtig niveau. Elk weekend duizelt het er van de acrobaten, artiesten, clowns… En in de beste traditie van de circuscommunicatie komt u ons dus ook gewoon op straat tegen: heel de zomer festival, heel de zomer de tram in de stad!

TheatR festival Koopgoot Rotterdam

TheatR festival Koopgoot Rotterdam

Na het succes van vorig jaar is de Koopgoot ook dit jaar weer een mooi podium voor de stad. Straattheater, acrobaten, muziek: voor alles is plek, elk weekend meerdere acts! Met een echte binnenstadscampagne (abri’s, tram) als communicatiemedium een opvallende activiteit! En dat regelen we tot en met de artiestenselectie 🙂

Retail plust met tientallen

Realiseren van doelstellingen en overtreffen van verwachtingen… Dat doen we graag. Daar wordt namelijk iedereen blij van. Zeker als dat gepaard gaat met forse omzetstijgingen die zelfs de stoutste verwachtingen overtreffen. En dat maakten we vorige week mee… Stijgingen per week van 10 / 20 / 30%. Meer mogen we niet vertellen….

Rosada Spring Fashion Garden

  • Rosada Spring Fashion Garden
  • Rosada Spring Fashion Garden
  • Rosada Spring Fashion Garden
  • Rosada Spring Fashion Garden
  • Rosada Spring Fashion Garden

Rosada Fashion Outlet vernieuwd online

Rosada Fashion Outlet vernieuwd online

In 2014 krijgt Rosada een ander gezicht… En natuurlijk steeds meer online. Daarom is rosada.nl compleet vernieuwd. Van deze tijd; voor tablet, smartphone en desktop. Met alle ruimte voor nieuwe content, nieuwe merken, nieuwe stijlen, inspiratie en natuurlijk aanbiedingen. Bij de zeer snelle realisatie van deze responsive site is door Buro voor de Boeg (merkbeeld & -strategie, online ...[Lees Meer]

Nieuwe naam: KKEC

Nieuwe naam: KKEC

Na het faillissement van de EXPO-franchise organisatie vroeg de (succesvolle) vestiging van Expo in de Koopgoot aan Buro voor de Boeg om raad en daad. En dus ontstond de naam KKEC – Kunst, kaarten en Cadeau’s.

De Koopgoot in het nieuw

De Koopgoot in het nieuw

De laatste details zijn gereed: alle communicatie is voor het december-koopseizoen op orde. Van roltrap tot plattegrond, van themabeelden tot site. Overal hebben we prachtige nieuwe thematische beelden ingezet: modieus, modellen & mooi… Met deze introductie is ook het merk Koopgoot toegevoegd aan de positionering. We focussen hiermee nog meer op het échte hart van Rotterdam. ...[Lees Meer]

Bioscoopcommercial Koopgoot

Leuke snelle actie… Een extra activatie voor de Koopgoot, en qua medium een prachtige test: een bioscoopcommercial in de kerstvakantie… Midden in het hart van de doelgroep, in het hart van de shoppingtijd. Altijd leuk een klant die in is voor een experiment!

Theater de Koopgoot – We have a winner!

Theater de Koopgoot – We have a winner!

Nee, de winnaar van onze straatartiestenwedstrijd ("Theater de Koopgoot") is nog (net) niet bekend. Maar de actie is meer dan geslaagd. De hele zomer lang, elk weekend, was de Koopgoot een prachtig podium voor aanstormend en bewezen talent. En daarmee hebben we de winkelbeleving en de bijbehorende bezoekersaantallen en winkelomzetten flink ondersteund. Voor herhaling vatbaar!

Hartstochtelijk als Carmen

Hartstochtelijk als Carmen

Het Gelders Orkest geeft vijf openluchtconcerten met hoogtepunten uit Carmen en La Traviata; opera’s over liefde, hartstocht en noodlot. Ter promotie is Buro voor de Boeg gevraagd om een opvallende actie. Er worden flyers en posters verspreid in de horeca met de oproep om een foto van je meest hartstochtelijke kus in te sturen. Daarmee kun je concertkaarten en een diner voor twee winnen. Tij ...[Lees Meer]

ZOMERSALE Rosada Fashion Outlet

ZOMERSALE Rosada Fashion Outlet

Je gaat ons toch niet vertellen dat je nog niet in Roosendaal bent geweest? Wat zonde! Tijdens de Rosada Zomersale krijg je namelijk extra korting op de outletprijzen. En om het allemaal nog mooier te maken: je ontvangt deze zomer een prachtige Summer Style Guide. Een geste van Rosada, made by Buro voor de Boeg. Zo kom je de zomer wel door!

Beursplein opent theater

Beursplein opent theater

Het Rotterdamse winkelhart is Beursplein. Dit centrumgebied wordt door velen gezien als een voorbeeld. Natuurlijk, de communicatie is (alweer sinds 2009) dik op orde. Maar het gaat verder. Zowel in uitstraling, veiligheid, kwaliteit als in verhuuropbrengsten is het een gouden standaard. Aan deze voorsprong wordt hard gewerkt, voor en achter de schermen. Eén van de laatste toevoegingen is ee ...[Lees Meer]

Koopgoot in de lucht

Koopgoot in de lucht

Als we een Straattheaterfestival in de Koopgoot Rotterdam organiseren dan mag iedereen dat weten. En er is ons geen medium te gek. Daarom hebben we een aantal radiostations ingeschakeld om het Straatfestival te promoten. Offline, online of on-air… Buro voor de Boeg draait er zijn hand niet voor om. 

Klassieke aanwezigheid online

Klassieke aanwezigheid online

Voor Het Gelders Orkest ontwikkelde Buro voor de Boeg een campagne om het orkest ook na het succesvolle seizoen 2012/2013 onder de aandacht te houden. Als voorloper op de verkoop van de losse kaarten.

Het Gelders Orkest staat op straat

De nieuwe campagne van Het Gelders Orkest werpt vruchten af. Verkoopcijfers die er niet om liegen. En we gaan door. Als orkest zijn we nu helemaal offline, buiten de concertzaal te bewonderen… Verbeeldend, dat dan weer wel.

Magazine Het Gelders Orkest krijgt complimenten

Magazine Het Gelders Orkest krijgt complimenten

Begin mei was het uur U. De oplevering van website van Het Gelders Orkest en de bijbehorende brochure (die kunt u trouwens gewoon via die mooie site aanvragen). Onlangs mochten we van de partners (sponsors, enigszins bevooroordeeld) een indrukwekkend compliment ontvangen voor de brochure. Dat compliment hebben we deels geretourneerd (Het Gelders Orkest is een partner waarmee we dat echt samen ...[Lees Meer]

Positionering & design KKEC

Positionering & design KKEC

Voor de nieuwe retailontwikkeling KKEC (v/h Expo Beursplein) ontwikkelde Buro voor de Boeg niet alleen de naam en het logo, ook de huisstijl en positionering werd voor deze nieuwe formule ontwikkeld. Vanuit de gedachte ‘The Happy Factory’ is een bezoek aan KKEC een feestje. Aan alle kanten worden je suggesties aangereikt voor cadeau’s, voor aan de muur of om gewoon even te posten ...[Lees Meer]

Een website waar muziek in zit

Een website waar muziek in zit

Begin deze maand viel de goedgevulde programmagids 2013-2014 van Het Gelders Orkest op vele deurmatten. Een klinkend staaltje van Buro voor de Boeg. Tegelijkertijd lanceerden we een volledig nieuwe website (en een mobiele versie) voor Het Gelders Orkest. En wat voor één… Met vereende krachten realiseerden we een online parel met webshop, agenda, achtergronden en veel, veel meer ...[Lees Meer]

Natuurlijk is het lente!

Natuurlijk is het lente!

We hebben de lente afgedwongen. Sinds het verschijnen van de lentefolder van Rosada piept de zon door de wolken, en schieten de krokussen in bloei! Flowerpower! Kijk online naar het prachtige aanbod. En iedereen mag ons bellen voor ook zo'n campagne… en iedereen is van harte welkom in Rosada! Wat u maar wilt!

Gezocht: Fleur, Iris, Roos…

Gezocht: Fleur, Iris, Roos…

Zomaar een voorbeeld op het gebied van Social Media. Ruim 15.000 mensen hebben inmiddels Rosada hun goedkeuring gegeven… en dat vinden wij dan weer 'Like'! Het belang van deze likes is uiteraard bekend, en we zijn dan ook niet de beroerdste: we zijn actief op zoek naar nieuwe vrienden. De actie 'Bloemennamen' voor Rosada is er één… passend binnen het thema ...[Lees Meer]

Rosada, huis aan huis….

Rosada, huis aan huis….

Je zou maar zin in de lente hebben, je zou maar klaar zijn met de winter… Dan stellen we aan u voor Rosada. Deze Fashion Outlet in Roosendaal presenteert huis-aan-huis een prachtige selectie uit de (één na) laatste collectie… De laatste trends, de mooiste merken en allemaal met grote korting. Ons magazine is er vol van!

Farmel, Diary Business

Farmel, Diary Business

We berichtten u al eerder: ons nieuwe merk in het witte melklandschap. Met 'Farmel, diary business' ontwikkelden we een Europese merknaam, logo én communicatiestijl waarmee we in B2B en B2C onderscheidend aanwezig kunnen zijn.