Consumer/Retailcommunicatie

Placemaking Zwolle: Gerrits Tuin

Placemaking Zwolle: Gerrits Tuin

Gerrit Rietveld ontwierp één kantoorgebouw: en dat staat in Zwolle. Onze klant Vanwonen is hier gevestigd, en heeft grote plannen met de hel ...[Lees Meer]

Lees verder
Kookgoot: Culinaire traditie in Koopgoot

Kookgoot: Culinaire traditie in Koopgoot

Dit jaar was de Kookgoot (24 – 26 mei 2019) onderdeel van Gastro, een culinair festival. En misschien wel andersom… Gastro was h ...[Lees Meer]

Lees verder
GASTRO: nieuw stadsfestival voor Rotterdam!

GASTRO: nieuw stadsfestival voor Rotterdam!

We hebben Rotterdam een nieuw, culinair retailfestival gegeven: Gastro. We gaven het een naam, een gezicht én met UDS en Vivre Productions m ...[Lees Meer]

Lees verder
Het succes van de Koopgoot Rotterdam

Het succes van de Koopgoot Rotterdam

Op 5 april 2018 werd in de gevangenis in Utrecht net NRW Marketingcongres gehouden. Hier werden ook de prijzen verdeeld. Daarbij streek onze ...[Lees Meer]

Lees verder
Mijlpaal voor Ooglijdersgasthuis in Utrecht

Mijlpaal voor Ooglijdersgasthuis in Utrecht

Mooie projecten en zorgvuldige projecten: Het Ooglijdersgasthuis in Utrecht is er één van. Het plan is om in en rond dit monumentale pand wo ...[Lees Meer]

Lees verder
WEST507: the buildup

WEST507: the buildup

Een bijzonder pand aan de Westzeedijk in Rotterdam: WEST507. Vroeger gestart als ‘handelscentrum’, lang in gebruik geweest voor ...[Lees Meer]

Lees verder
Rotterdamse Black Friday loopt voorop

Rotterdamse Black Friday loopt voorop

In Rotterdam krijgt Black Friday de kans zich ook in Nederland op de kaart te zetten. De dag na Thanksgiving is in “The States” ...[Lees Meer]

Lees verder
Gers, groos, bijzonder, trots.

Gers, groos, bijzonder, trots.

Er zijn gedenkwaardige momenten in de geschiedenis van een bureau. En voor ons is dit er één. We hebben een samenwerkingsovereenkomst mogen ...[Lees Meer]

Lees verder
SEDOS kiest voor Buro voor de Boeg

SEDOS kiest voor Buro voor de Boeg

Voor een project in Noordwijk heeft projectontwikkelaar Sedos gekozen voor Buro voor de Boeg. De begin van een samenwerking: we starten met ...[Lees Meer]

Lees verder
Goot nieuws!

Goot nieuws!

Met een nieuw concept hebben we wederom de ondernemers van de Koopgoot voor ons gewonnen. Was er een pitch? Nee, maar natuurlijk was er wel ...[Lees Meer]

Lees verder
Sylva's Bos

Sylva’s Bos: uniek wonen in Schaarsbergen

Een nieuwe klant aan het firmament: The Dutch Housing Company. Deze kleine ontwikkelaar heeft grootse plannen. Waaronder in Schaarsbergen. S ...[Lees Meer]

Lees verder
Hofpas

We hebben de Hofpas

Een nieuw initiatief in Den Haag, we verbinden ondernemers in de buurt met lokale klanten. De Hofpas, Liever lokaal. We ontwikkelden de naam ...[Lees Meer]

Lees verder
Mooi begin 2017: met BPD naar Nuenen West

Mooi begin 2017: met BPD naar Nuenen West

Met veel plezier beginnen we aan 2017: een nieuwe pitch gewonnen bij BPD. Een nieuwe positionering, look én feel voor Nuenen-West. Dit nieuw ...[Lees Meer]

Lees verder
Nieuwe site Engels live

Nieuwe site Engels live

De Vermaat Groep is de trotse nieuwe exploitant van Bar Brasserie Engels. Voor dit Rotterdamse icoon ontwikkelde we een nieuwe positionering ...[Lees Meer]

Lees verder
Veenendaal-oost: nieuwe site

Veenendaal-oost: nieuwe site

Voor Ontwikkelingsbedrijf Veenendaal-oost is een nieuwe site ontwikkeld voor Veenderij-oost. Deze nieuwe wijk wordt uitgebreid met Veenderij ...[Lees Meer]

Lees verder
Nieuw lokaal Hoffelijk initiatief

Nieuw lokaal Hoffelijk initiatief

Voor twee sociaal bewogen instellingen in Den Haag heeft Buro voor de Boeg het concept en de vormgeving van een lokale voordeel pas opgepakt ...[Lees Meer]

Lees verder
Weer Rotterdams icoon bij Buro voor de Boeg: Bar Brasserie Engels.

Weer Rotterdams icoon bij Buro voor de Boeg: Bar Brasserie Engels.

Bar Brasserie Engels is geheel vernieuwd. Maar dat weet nog lang niet heel Rotterdam. Dus gaan we daar wat aan doen. Dit horeca-concept (van ...[Lees Meer]

Lees verder
Kerst in de Koopgoot

Kerst in de Koopgoot

Al twintig jaar is de Koopgoot een prominente partij in Rotterdam. En al 8 jaar is Buro voor de Boeg de communicatiepartner van dit Rotterda ...[Lees Meer]

Lees verder
Rebranding Van der Hoek Makelaars

Rebranding Van der Hoek Makelaars

Het merk Van der hoek Makelaars is door Buro voor de Boeg opgepakt en in een nieuwe stijl gebracht. gebaseerd op de authentieke kernwaarden, ...[Lees Meer]

Lees verder
Succesvolle betaalbare huizenroute

Succesvolle betaalbare huizenroute

Voor Woonbron Makelaars zijn we de partner voor het uitponden van huurwoningen. Daarbij bieden we extreme value voor money. Onze zeer gerich ...[Lees Meer]

Lees verder

Findio Woonwens goed terecht gekomen

Voor het nieuwe merk ‘Findio, voor Lenen’ ontwikkelden we de online campagne ‘De boom in met je woonwens’. En met ee ...[Lees Meer]

Lees verder

Commercials Rosada

Voor Rosada ontwikkelden we voor 2016 een serie online-video commercials die we op diverse platformen programmeren. Youtube, UItzending Gemi ...[Lees Meer]

Lees verder
Nieuwe site: Catharinastichting

Nieuwe site: Catharinastichting

Sinds de 13e eeuw is Catharina een bekende naam in Brielle. Sinds die tijd is de Catharinastichting een betrokken organisatie voor ouderen. ...[Lees Meer]

Lees verder
Nieuw logo Rosada

Nieuw logo Rosada

Voor Rosada ontwikkelde Buro voor de Boeg niet alleen diverse campagne concepten, positioneringen en online & social campagnes: in de pi ...[Lees Meer]

Lees verder
Rosada stijgt 12%, Rosada XXL welkom!

Rosada stijgt 12%, Rosada XXL welkom!

Al sinds 2011 werkt Buro voor de Boeg voor Rosada. Het jongste fashion outletcenter van Nederland. Ook in 2015 was dit weer met veel plezier ...[Lees Meer]

Lees verder
De boom in met je wens!

De boom in met je wens!

De nieuwe kredietbank Findio, een merk van Crédit Agricole Consumer Finance, vroeg eind november onze hulp om de naamsbekendheid flink te ve ...[Lees Meer]

Lees verder
De betaalbare huizen van Woonbron Makelaars

De betaalbare huizen van Woonbron Makelaars

Op 3 oktober aanstaande neemt Woonbron Makelaars deel aan de landelijke open huizen route. Woonbron Makelaars heeft ruim 200 woningen vanaf ...[Lees Meer]

Lees verder
Catwalk in de Koopgoot

Catwalk in de Koopgoot

Leuke bezigheden voor modemeisjes…. Buro Binnenstad plaatst op 26 juni een reuze catwalk in de Koopgoot. Bezoekers worden uitgenodigd om hun ...[Lees Meer]

Lees verder
De Koopgoot wordt Kookgoot: smulshoppen!

De Koopgoot wordt Kookgoot: smulshoppen!

In 2014 was ons initiatief De Kookgoot een mooi succes. En voor 2015 werd het initiatief in groter verband geplaatst. De Kookgoot werd het c ...[Lees Meer]

Lees verder
Positionering woonmerk en -winkel

Positionering woonmerk en -winkel

Voor Het Stylinghuis hebben we een nieuw merk ontwikkeld, een label. Onder HSH is een compleet assortiment meubelen en accessoires beschikba ...[Lees Meer]

Lees verder
Pitch Houthavens gewonnen

Pitch Houthavens gewonnen

Een mooie uitdaging in Amsterdam… Daar waar reclameland in Amsterdam de Houthavens al lang heeft gevonden als vestigingsplek, moet de ...[Lees Meer]

Lees verder
Aan de slag voor Woonbron Makelaars

Aan de slag voor Woonbron Makelaars

We zijn door Woonbron Makelaars gevraagd mee te denken: en dat hebben we gedaan. We gaan meewerken aan de verkoop van ruim 600 bestaande huu ...[Lees Meer]

Lees verder
Commercial Trombosestichting

Commercial Trombosestichting

Lees verder

13 oktober – Wereldtrombose dag

Als Buro voor de Boeg werken we voor Trombosestichting Nederland. En hebben we bijvoorbeeld een paar impactvolle filmpjes gemaakt om de gevo ...[Lees Meer]

Lees verder

Uitreiking NRW Marketingprijs 2014

Op maandag 15 september zijn de NRW Marketingprijzen 2014 uitgedeeld. Als één van de genomineerden met onze klant ‘Koopgoot’ war ...[Lees Meer]

Lees verder
Fotografie Rotterdam The Hague Airport

Fotografie Rotterdam The Hague Airport

Het is hard werken dat vak van ons. En je komt nog eens ergens… Midden op het platform van Rotterdam The Hague Airport bijvoorbeeld. D ...[Lees Meer]

Lees verder
Rosada fall 2014: Hunting Season

Rosada fall 2014: Hunting Season

Campagne toegepast op o.a.: www.rosada.nl 

Lees verder
Rosada Fashion Outlet: shoot najaar 2014

Rosada Fashion Outlet: shoot najaar 2014

Alles is weer uit de kast gehaald en getoverd om de najaars- en wintercampagne van Rosada in beeld te brengen. En natuurlijk zijn we er nu a ...[Lees Meer]

Lees verder
Koopgoot genomineerd voor NRW Marketingprijs

Koopgoot genomineerd voor NRW Marketingprijs

Voor het 4e jaar reikt de Nederlandse Raad Winkelcentra de marketingprijs uit. De NRW Marketingprijs heeft tot doel succesvolle marketingact ...[Lees Meer]

Lees verder
Rosada

Rosada

Lees verder
Koopgoot wordt Kookgoot

Koopgoot wordt Kookgoot

Met veel plezier werken we mee aan de tijdelijke naams- en functiewijziging van de Koopgoot. Op vrijdag 27 juni zijn we tijdelijk ‘De ...[Lees Meer]

Lees verder
Het theater is in de stad…

Het theater is in de stad…

Hooggeëerd publiek: TheatR de Koopgoot is geopend! Volop vertier van prachtig niveau. Elk weekend duizelt het er van de acrobaten, artiesten ...[Lees Meer]

Lees verder
TheatR festival Koopgoot Rotterdam

TheatR festival Koopgoot Rotterdam

Na het succes van vorig jaar is de Koopgoot ook dit jaar weer een mooi podium voor de stad. Straattheater, acrobaten, muziek: voor alles is ...[Lees Meer]

Lees verder

Retail plust met tientallen

Realiseren van doelstellingen en overtreffen van verwachtingen… Dat doen we graag. Daar wordt namelijk iedereen blij van. Zeker als da ...[Lees Meer]

Lees verder

Rosada Spring Fashion Garden

Lees verder
Rosada Fashion Outlet vernieuwd online

Rosada Fashion Outlet vernieuwd online

In 2014 krijgt Rosada een ander gezicht… En natuurlijk steeds meer online. Daarom is rosada.nl compleet vernieuwd. Van deze tijd; voor ...[Lees Meer]

Lees verder
Nieuwe naam: KKEC

Nieuwe naam: KKEC

Na het faillissement van de EXPO-franchise organisatie vroeg de (succesvolle) vestiging van Expo in de Koopgoot aan Buro voor de Boeg om raa ...[Lees Meer]

Lees verder
De Koopgoot in het nieuw

De Koopgoot in het nieuw

De laatste details zijn gereed: alle communicatie is voor het december-koopseizoen op orde. Van roltrap tot plattegrond, van themabeelden to ...[Lees Meer]

Lees verder

Bioscoopcommercial Koopgoot

Leuke snelle actie… Een extra activatie voor de Koopgoot, en qua medium een prachtige test: een bioscoopcommercial in de kerstvakantie ...[Lees Meer]

Lees verder
Theater de Koopgoot – We have a winner!

Theater de Koopgoot – We have a winner!

Nee, de winnaar van onze straatartiestenwedstrijd ("Theater de Koopgoot") is nog (net) niet bekend. Maar de actie is meer dan gesl ...[Lees Meer]

Lees verder
Hartstochtelijk als Carmen

Hartstochtelijk als Carmen

Het Gelders Orkest geeft vijf openluchtconcerten met hoogtepunten uit Carmen en La Traviata; opera’s over liefde, hartstocht en noodlo ...[Lees Meer]

Lees verder
ZOMERSALE Rosada Fashion Outlet

ZOMERSALE Rosada Fashion Outlet

Je gaat ons toch niet vertellen dat je nog niet in Roosendaal bent geweest? Wat zonde! Tijdens de Rosada Zomersale krijg je namelijk extra k ...[Lees Meer]

Lees verder
Beursplein opent theater

Beursplein opent theater

Het Rotterdamse winkelhart is Beursplein. Dit centrumgebied wordt door velen gezien als een voorbeeld. Natuurlijk, de communicatie is (alwee ...[Lees Meer]

Lees verder
Koopgoot in de lucht

Koopgoot in de lucht

Als we een Straattheaterfestival in de Koopgoot Rotterdam organiseren dan mag iedereen dat weten. En er is ons geen medium te gek. Daarom he ...[Lees Meer]

Lees verder
Klassieke aanwezigheid online

Klassieke aanwezigheid online

Voor Het Gelders Orkest ontwikkelde Buro voor de Boeg een campagne om het orkest ook na het succesvolle seizoen 2012/2013 onder de aandacht ...[Lees Meer]

Lees verder

Het Gelders Orkest staat op straat

De nieuwe campagne van Het Gelders Orkest werpt vruchten af. Verkoopcijfers die er niet om liegen. En we gaan door. Als orkest zijn we nu he ...[Lees Meer]

Lees verder
Magazine Het Gelders Orkest krijgt complimenten

Magazine Het Gelders Orkest krijgt complimenten

Begin mei was het uur U. De oplevering van website van Het Gelders Orkest en de bijbehorende brochure (die kunt u trouwens gewoon via d ...[Lees Meer]

Lees verder
Positionering & design KKEC

Positionering & design KKEC

Voor de nieuwe retailontwikkeling KKEC (v/h Expo Beursplein) ontwikkelde Buro voor de Boeg niet alleen de naam en het logo, ook de huisstijl ...[Lees Meer]

Lees verder
Een website waar muziek in zit

Een website waar muziek in zit

Begin deze maand viel de goedgevulde programmagids 2013-2014 van Het Gelders Orkest op vele deurmatten. Een klinkend staaltje van Buro voor ...[Lees Meer]

Lees verder
Natuurlijk is het lente!

Natuurlijk is het lente!

We hebben de lente afgedwongen. Sinds het verschijnen van de lentefolder van Rosada piept de zon door de wolken, en schieten de krokussen in ...[Lees Meer]

Lees verder