Consumer/Retailcommunicatie

Gezocht: Fleur, Iris, Roos…

Gezocht: Fleur, Iris, Roos…

Zomaar een voorbeeld op het gebied van Social Media. Ruim 15.000 mensen hebben inmiddels Rosada hun goedkeuring gegeven… en dat vinden ...[Lees Meer]

Lees verder
Rosada, huis aan huis….

Rosada, huis aan huis….

Je zou maar zin in de lente hebben, je zou maar klaar zijn met de winter… Dan stellen we aan u voor Rosada. Deze Fashion Outlet in Roo ...[Lees Meer]

Lees verder
Website Het Gelders Orkest in de steigers

Website Het Gelders Orkest in de steigers

Een complete nieuwe site. Voor het Gelders Orkest. Korter kunnen we het niet maken. Maar wel leuker… Want de site wordt een hoogstandj ...[Lees Meer]

Lees verder
Farmel, Diary Business

Farmel, Diary Business

We berichtten u al eerder: ons nieuwe merk in het witte melklandschap. Met 'Farmel, diary business' ontwikkelden we een Europese mer ...[Lees Meer]

Lees verder
Start site Het Gelders Orkest

Start site Het Gelders Orkest

Natuurlijk heeft u het digitale magazine van Het Gelders Orkest al gezien. Een mooi voorbeeld van hoe we werken aan de beleving van klassiek ...[Lees Meer]

Lees verder

ShopR huis aan huis bezorgd

Hij ligt weer in 500.000 huishoudens. Vol met artikelen, shopideeën en koppelingen met Facebook en internet. De bezoekersstroom in de K ...[Lees Meer]

Lees verder
De lente krijgt kleur in Rosada

De lente krijgt kleur in Rosada

We hadden het al aangekondigd: vanaf 1 april zijn we zichtbaar als Buro voor de Rosada. En niet een klein beetje. Want in bijna 1,5 miljoen ...[Lees Meer]

Lees verder
Het Gelders orkest 2012/2013

Het Gelders orkest 2012/2013

De nieuwe verkoopcampagne is gereed: de nieuwe prachtige brochure is inmiddels bezorgd. De eerste abonnementen worden verkocht, met de compl ...[Lees Meer]

Lees verder
Communicatiestrategie Miro Enschede

Communicatiestrategie Miro Enschede

Ooit bestond het Nederlandse retaillandschap uit een unieke serie XL-formules: Maxis, Trefcenter, Miro… inmiddels hebben deze merken e ...[Lees Meer]

Lees verder
Wouter and Friends: Cultureel op reis

Wouter and Friends: Cultureel op reis

Wouter Schmidt is naast violist en klassieke muziekliefhebber ook een ware reis- en cultuurfanaat. En een verteller pur sang. Deze passies m ...[Lees Meer]

Lees verder

De SHOPR, dat blijft mooi werk!

Voor de nieuwste editie van de SHOPR, de huis-aan-huis-winkel-inspiratiegids, hebben we onze hobby weer eens mogen uitvoeren: lekker winkele ...[Lees Meer]

Lees verder

Nieuwe naam: Farmel

Hollandse melk is een wereldwijde business. En onze opdrachtgever (aankoop, export en handel in rauwe melk en melkproducten) wilde de intern ...[Lees Meer]

Lees verder
Activatie in Beursplein

Activatie in Beursplein

Op Beursplein wordt groots gedacht: shoppen in the Big Apple, waarom niet? Op Facebook, de website, maar ook in het winkelgebied zelf konden ...[Lees Meer]

Lees verder
Rosada: voor de slippertjes in de zomer

Rosada: voor de slippertjes in de zomer

Voor onze nieuwe klant Rosada ontwikkelden we een vrolijke activatie zomercampagne, bestaand uit een give-away, campagnebeeld en een online ...[Lees Meer]

Lees verder
Retailcommunicatie in Rotterdam

Retailcommunicatie in Rotterdam

In opdracht van één van de belangrijke winkelconcentraties in Rotterdam heeft Buro voor de Boeg de opdracht gekregen onze visi ...[Lees Meer]

Lees verder
Digitaal magazine Gelders Orkest

Digitaal magazine Gelders Orkest

De veerkracht van Het Gelders Orkest is groot: de bezuinigingen treffen dit orkest recht in het hart, maar zijn geenszins dodelijk. De impul ...[Lees Meer]

Lees verder

De klassieke weken, in een modern jasje

Het is elk jaar weer een feestje, onze eigen klassieke weken. Want dan werken we met aan Het Gelders Orkest, en de communicatie voor weer ee ...[Lees Meer]

Lees verder

Rosada: aan de slag!

De eerste kennismakingen zijn achter de rug, we moesten maar eens aan het werk gaan. Dus zijn we nu hard in de weer met de buitenkansjes in ...[Lees Meer]

Lees verder

Cutureel op reis

Ondernemend in cultuur. Dat kan op verschillende manieren… Bijvoorbeeld door het opzetten van een cultureel reisbureau. Waarbij kwalit ...[Lees Meer]

Lees verder
Buro voor de Boeg: Rosada Outlet

Buro voor de Boeg: Rosada Outlet

Na een intensieve competitie tussen meerdere bureaus is Buro voor de Boeg als communicatiepartner geselecteerd voor Rosada Outlet in Roosend ...[Lees Meer]

Lees verder

Alles start met namen….

In het ontwikkelen van merknamen heeft Buro voor de Boeg een heldere visie, en een behoorlijk trackrecord. We noemen er een paar. Voor ING R ...[Lees Meer]

Lees verder
Magazine Gelders Orkest van de pers

Magazine Gelders Orkest van de pers

Buro voor de Boeg is trots op haar klant Het Gelders Orkest. In deze bijzondere tijd is het goed om te zien met welke strategische, creatiev ...[Lees Meer]

Lees verder

Nieuwe naam: Wouter and Friends

Als muzikant is Wouter Schmidt de aangewezen persoon om muzikale ontdekkingsreizen te begeleiden. En dat doet hij dan ook graag en vaak. En ...[Lees Meer]

Lees verder
Lijnbaan meets Beursplein

Lijnbaan meets Beursplein

Bij de start van de Rotterdamse campagne voor het winkelcentrum Beursplein was het al duidelijk. We kozen voor een open aanpak, waarbij we a ...[Lees Meer]

Lees verder
Zeventien winkelcentra van naam

Zeventien winkelcentra van naam

Voor het ING Dutch Retal Fund presenteerde Buro voor de Boeg op de Provada, de vastgoedbeurs in Nederland, een overzicht van 17 winkelcentra ...[Lees Meer]

Lees verder

Er mag besteld worden!

Altijd weer een mooi moment… De abonnementenbrochure van het Gelders Orkest is af… Hard gewerkt, mooie programma's en een ke ...[Lees Meer]

Lees verder

Het Gelders Orkest nieuwe stijl…

Vandaag hebben we weer een mooie nieuwe stap gemaakt in de communicatie voor het seizoen 2011/2012: de tradiotionele fotografiesessie. In Ar ...[Lees Meer]

Lees verder

En het draait maar door…

Doorstomen, dat is het devies. Want we moeten vol aan de bak. Met veel aandacht en energie zijn we bij onze klanten flink in de weer. Binnen ...[Lees Meer]

Lees verder
Het Gelders Orkest | Maar dan anders

Het Gelders Orkest | Maar dan anders

Het Gelders Orkest is een vernieuwend orkest. En dat wordt herkend, niet voor niets ontving het orkest de 'Made in Arnhem Bokaal'. E ...[Lees Meer]

Lees verder

Het Gelders Orkest scoort!

De actie op 10 december heeft op vele fronten gescoord. Vele media stonden op de stoep om het verhaal te vernemen achter het 'concert va ...[Lees Meer]

Lees verder
Alles van waarde heeft power!

Alles van waarde heeft power!

 Je zou in deze tijd maar een klassiek symfonieorkest zijn. Dan gaat het opeens niet meer over je prachtige functie, maar het gaat ...[Lees Meer]

Lees verder
De week van de magazines

De week van de magazines

 Deze week verschijnen twee magazines van de hand van Buro voor de Boeg. Natuurlijk is daar weer een lekker nummer van het Scheepvaartk ...[Lees Meer]

Lees verder
Een levend concept

Een levend concept

De campagne voor Beursplein heeft een paar belangrijke elementen. Zo is er de allesverbindende Rotterdamse binnenstadstaal. Consumenten zien ...[Lees Meer]

Lees verder
Rotterdam presenteert najaarscollectie!

Rotterdam presenteert najaarscollectie!

We blijven lekker shoppen in Rotterdam. Zeker op Beursplein. En met de nieuwste najaarscollectie komen we goed voor de dag. Een eigen inspir ...[Lees Meer]

Lees verder
Nieuwste woningmerk van Nederland

Nieuwste woningmerk van Nederland

Buro voor de Boeg ontwikkelde voor ING Real Estate een nieuw woningmerk: Macaza.nl  Met dit merk krijgen de ruim 10.000 huurwoningen va ...[Lees Meer]

Lees verder
RdamR Shoppinggids in 595.000 brievenbussen.

RdamR Shoppinggids in 595.000 brievenbussen.

Onlangs geshopt, direct gefotografeerd en nu in 595.000 brievenbussen. Een echt Rotterdams shoppinggidsje voor Rotterdam Beursplein. Nu is h ...[Lees Meer]

Lees verder

RdamR rolt uit

Het winkelt LeukR, HipR en vooral MooiR op Rotterdam Beursplein. Onze campagne is nu zichtbaar voor heel Rotterdam, van website tot panelen ...[Lees Meer]

Lees verder
Het Gelders Orkest brengt Hoor en Wederhoor.

Het Gelders Orkest brengt Hoor en Wederhoor.

Een eigen magazine. Daarmee heeft het Gelders Orkest een andere kant van zich zelf laten zien. En hoe. In 48 pagina’s full color, met ...[Lees Meer]

Lees verder
Westerlaantoren gestart

Westerlaantoren gestart

De pitch was al enige tijd gewonnen. Maar uiteindelijk moest er nog wel groen licht komen. En inmiddels wordt er volop gesleuteld. Het impos ...[Lees Meer]

Lees verder

Beursplein kiest voor Buro voor de Boeg

Hét centrum van Rotterdam, dat is Beursplein. Of de koopgoot zo u wilt. En het nieuwste retailburo van Rotterdam, da’s Buro voor de Bo ...[Lees Meer]

Lees verder
Buro voor de Boeg is tegen platte politiek

Buro voor de Boeg is tegen platte politiek

Met een opvallende campagne voor de PvdA heeft Buro voor de Boeg de gemeentelijke politiek in Horst aan de Maas bezig gehouden. Samen met lo ...[Lees Meer]

Lees verder

Nieuwe naam: Macaza

Voor ING Real Estate Investment Management (inmiddels CBRE Global Investors) heeft Buro voor de Boeg een nieuwe merknaam ontwikkeld. Op basi ...[Lees Meer]

Lees verder

Nieuwe naam: Tence Inzetbureau

Voor een uitzendbureau in transitie ontwikkelde Buro voor de Boeg de nieuwe naam ‘Tence Inzetbureau’. En hiermee neemt tence ook ...[Lees Meer]

Lees verder

Nieuwe naam: Huis-, tuin en Keukenboulevard

Voor winkelconcentraties op diverse locaties in Nederland ontwikkelde Buro voor de Boeg een nieuwe naam: De Huis-, tuin- en keukenboulevard. ...[Lees Meer]

Lees verder