Voor VanWonen zijn we niet alleen via verschillende projecten matig actief in vastgoedmarketing. We zijn ook gevraagd om via een campagne he ...[Read More]
Lees verderRetail zit in onze genen
Retailcommunicatie
Winkelcentra, winkelstraten en stadscentra zijn graag geziene gasten bij Buro voor de Boeg. Als marketeers zijn we namelijk sterk in de profilering en branding van retail. Onze ervaring in retailcommunicatie is, om in retailtermen te blijven, breed en diep. Zo heeft Buro voor de Boeg een hele decade de Koopgoot Rotterdam. voorzien van opvallende en prijswinnende communicatie (NRW Marketingprijs).
Een ander ijkpunt in onze retail-ervaring is Rosada in Roosendaal. Vanuit onze positionering is deze factory-outlet uitgebouwd in bekendheid en omzet. Één van de doelen van de belegger was het verrhogen van de waarde, en inmiddels is het centrum ingelijfd door McArthur Glenn, de grote concurrent. Buro voor de Boeg werkt(e) voor veel meer winkelcentra. Van Stadshart Zoetermeer tot Het Rond in Houten en van de Meent in Papendrecht tot Miro in Enschede.
Bewust kiezen voor nieuwbouw
Nieuwe site: vormliving.nl
Voor alle zoekers naar echt mooie huurwoningen hebben we een nieuwe site ontwikkeld. Via vormliving.nl is er en compleet overzicht van alle ...[Read More]
Lees verderGemeente Brielle viert 450 jaar vrijheid
Biodiversiteit in Rotterdam op het netvlies
We doen honderden kleine en grote projecten voor de Gemeente Rotterdam. Dankbare klussen, niet altijd heel zichtbaar. We mochten voor deze s ...[Read More]
Lees verderKookgoot: Culinaire traditie in Koopgoot
Dit jaar was de Kookgoot (24 – 26 mei 2019) onderdeel van Gastro, een culinair festival. En misschien wel andersom… Gastro was h ...[Read More]
Lees verderHet succes van de Koopgoot Rotterdam
Op 5 april 2018 werd in de gevangenis in Utrecht net NRW Marketingcongres gehouden. Hier werden ook de prijzen verdeeld. Daarbij streek onze ...[Read More]
Lees verderMijlpaal voor Ooglijdersgasthuis in Utrecht
Mooie projecten en zorgvuldige projecten: Het Ooglijdersgasthuis in Utrecht is er één van. Het plan is om in en rond dit monumentale pand wo ...[Read More]
Lees verderGers, groos, bijzonder, trots.
Er zijn gedenkwaardige momenten in de geschiedenis van een bureau. En voor ons is dit er één. We hebben een samenwerkingsovereenkomst mogen ...[Read More]
Lees verderSEDOS kiest voor Buro voor de Boeg
Voor een project in Noordwijk heeft projectontwikkelaar Sedos gekozen voor Buro voor de Boeg. De begin van een samenwerking: we starten met ...[Read More]
Lees verderGoot nieuws!
Met een nieuw concept hebben we wederom de ondernemers van de Koopgoot voor ons gewonnen. Was er een pitch? Nee, maar natuurlijk was er wel ...[Read More]
Lees verderSylva’s Bos: uniek wonen in Schaarsbergen
Een nieuwe klant aan het firmament: The Dutch Housing Company. Deze kleine ontwikkelaar heeft grootse plannen. Waaronder in Schaarsbergen. S ...[Read More]
Lees verderWe hebben de Hofpas
Een nieuw initiatief in Den Haag, we verbinden ondernemers in de buurt met lokale klanten. De Hofpas, Liever lokaal. We ontwikkelden de naam ...[Read More]
Lees verderMooi begin 2017: met BPD naar Nuenen West
Met veel plezier beginnen we aan 2017: een nieuwe pitch gewonnen bij BPD. Een nieuwe positionering, look én feel voor Nuenen-West. Dit nieuw ...[Read More]
Lees verderNieuw lokaal Hoffelijk initiatief
Voor twee sociaal bewogen instellingen in Den Haag heeft Buro voor de Boeg het concept en de vormgeving van een lokale voordeel pas opgepakt ...[Read More]
Lees verder