Voor onze klant Maison Sucre hebben we na de herpositionering ook een prachtig inspiratiemagazine mogen maken. Het is echt een plaatje… ...[Read More]
Lees verderEen greep uit ons werk
Magazine Maison Sucre opgeleverd
Flexwerkconcept krijgt vorm
Voor Van der Vorm Vastgoed mochten we een prachtig flexconcept bedenken: Victor’s Work Inn. Geheel in line met de brandstory van Van d ...[Read More]
Lees verderRebranding Maison Sucre
We gaven de luxueuze interieurspecialist Maison Sucre een new look. Beter passend, prachtig herkenbaar en toepasbaar. En we mochten dit logo ...[Read More]
Lees verderGemeente Brielle viert 450 jaar vrijheid
Biodiversiteit in Rotterdam op het netvlies
We doen honderden kleine en grote projecten voor de Gemeente Rotterdam. Dankbare klussen, niet altijd heel zichtbaar. We mochten voor deze s ...[Read More]
Lees verderWonen op Voorne Putten: Yes we can!
In vervolg op de recreatieve campagne is Buro voor de Boeg aangewezen om ook het wonen op dit prachtige eiland een push te geven! Mooie kans ...[Read More]
Lees verder1,5 meter communicatie Gemeente Rotterdam
De vraag of we onze visie wilden geven op de 1,5 meter in Rotterdam. Op welke manier kunnen we een bijdrage leveren aan de acceptatie van de ...[Read More]
Lees verderKoopgoot is 1,5 meter proof! Primeur: de voetgangersrotonde!
Voor één van onze oudste opdrachtgevers, De Koopgoot (al méér dan 10 jaar Buro voor de Boeg) mochten we ons uiteraard ook buigen over de 1,5 ...[Read More]
Lees verderAmsterdams winkelcentrum Oostpoort: we gaan aan de slag!
Voor het Spoorwegpensioenfonds presenteerden we in een pitch onze visie op Winkelcentrum Oostpoort. Dit prachtig ontwikkelde centrum combine ...[Read More]
Lees verderBruynzeel Keukens kiest Buro voor de Boeg
We hebben een prachtig nieuw merk binnen: Bruynzeel Keukens. Na een leuke en spannende pitch zijn we de werkzaamheden gestart. We gaan het v ...[Read More]
Lees verderKookgoot: Culinaire traditie in Koopgoot
Dit jaar was de Kookgoot (24 – 26 mei 2019) onderdeel van Gastro, een culinair festival. En misschien wel andersom… Gastro was h ...[Read More]
Lees verderGASTRO: nieuw stadsfestival voor Rotterdam!
We hebben Rotterdam een nieuw, culinair retailfestival gegeven: Gastro. We gaven het een naam, een gezicht én met UDS en Vivre Productions m ...[Read More]
Lees verderSOCOCO: Da’s zuivere koffie
We gaven een nieuw koffiemerk vorm en naam. Met de website sococo.coffee gaat dit merk een mooie toekomst in. Naast de merknaam, het logo, d ...[Read More]
Lees verderIntroductie GGD: We maakten ‘m!
De GGD, dat is een mooi merk. En daar mochten we deze leuke film voor maken.
Lees verderHet wordt mooi: Winter in Rotterdam
Voor alle gezamenlijke partijen is Buro voor de Boeg nu verantwoordelijk voor de campagne “Winter in Rotterdam”. Hier vinden Rot ...[Read More]
Lees verderDe betaalbare huizen van Woonbron Makelaars
Op 3 oktober aanstaande neemt Woonbron Makelaars deel aan de landelijke open huizen route. Woonbron Makelaars heeft ruim 200 woningen vanaf ...[Read More]
Lees verder13 oktober – Wereldtrombose dag
Als Buro voor de Boeg werken we voor Trombosestichting Nederland. En hebben we bijvoorbeeld een paar impactvolle filmpjes gemaakt om de gevo ...[Read More]
Lees verderUitreiking NRW Marketingprijs 2014
Op maandag 15 september zijn de NRW Marketingprijzen 2014 uitgedeeld. Als één van de genomineerden met onze klant ‘Koopgoot’ war ...[Read More]
Lees verderFotografie Rotterdam The Hague Airport
Het is hard werken dat vak van ons. En je komt nog eens ergens… Midden op het platform van Rotterdam The Hague Airport bijvoorbeeld. D ...[Read More]
Lees verderRosada Fashion Outlet: shoot najaar 2014
Alles is weer uit de kast gehaald en getoverd om de najaars- en wintercampagne van Rosada in beeld te brengen. En natuurlijk zijn we er nu a ...[Read More]
Lees verder