Retailcommunicatie

Retail zit in onze genen

Retailcommunicatie

Winkelcentra, winkelstraten en stadscentra zijn graag geziene gasten bij Buro voor de Boeg. Als marketeers zijn we namelijk sterk in de profilering en branding van retail. Onze ervaring in retailcommunicatie is, om in retailtermen te blijven, breed en diep. Zo heeft Buro voor de Boeg een hele decade de  Koopgoot Rotterdam. voorzien van opvallende en prijswinnende communicatie (NRW Marketingprijs).

Een ander ijkpunt in onze retail-ervaring is Rosada in Roosendaal. Vanuit onze  positionering is deze factory-outlet uitgebouwd in bekendheid en omzet.  Één van de doelen van de belegger was het verrhogen van de waarde, en inmiddels is het centrum ingelijfd door McArthur Glenn, de grote concurrent. Buro voor de Boeg werkt(e) voor veel meer winkelcentra. Van Stadshart Zoetermeer tot Het Rond in Houten en van de Meent in Papendrecht tot Miro in Enschede.

Magazine Maison Sucre opgeleverd

Magazine Maison Sucre opgeleverd

Voor onze klant Maison Sucre hebben we na de herpositionering ook een prachtig inspiratiemagazine mogen maken. Het is echt een plaatje… ...[Read More]

Lees verder
Flexwerkconcept krijgt vorm

Flexwerkconcept krijgt vorm

Voor Van der Vorm Vastgoed mochten we een prachtig flexconcept bedenken: Victor’s Work Inn. Geheel in line met de brandstory van Van d ...[Read More]

Lees verder
Rebranding Maison Sucre

Rebranding Maison Sucre

We gaven de luxueuze interieurspecialist Maison Sucre een new look. Beter passend, prachtig herkenbaar en toepasbaar. En we mochten dit logo ...[Read More]

Lees verder
Gemeente Brielle viert 450 jaar vrijheid

Gemeente Brielle viert 450 jaar vrijheid

Lees verder
Biodiversiteit in Rotterdam op het netvlies

Biodiversiteit in Rotterdam op het netvlies

We doen honderden kleine en grote projecten voor de Gemeente Rotterdam. Dankbare klussen, niet altijd heel zichtbaar. We mochten voor deze s ...[Read More]

Lees verder
Wonen op Voorne Putten: Yes we can!

Wonen op Voorne Putten: Yes we can!

In vervolg op de recreatieve campagne is Buro voor de Boeg aangewezen om ook het wonen op dit prachtige eiland een push te geven! Mooie kans ...[Read More]

Lees verder
1,5 meter communicatie Gemeente Rotterdam

1,5 meter communicatie Gemeente Rotterdam

De vraag of we onze visie wilden geven op de 1,5 meter in Rotterdam. Op welke manier kunnen we een bijdrage leveren aan de acceptatie van de ...[Read More]

Lees verder
Koopgoot is 1,5 meter proof! Primeur: de voetgangersrotonde!

Koopgoot is 1,5 meter proof! Primeur: de voetgangersrotonde!

Voor één van onze oudste opdrachtgevers, De Koopgoot (al méér dan 10 jaar Buro voor de Boeg) mochten we ons uiteraard ook buigen over de 1,5 ...[Read More]

Lees verder

Amsterdams winkelcentrum Oostpoort: we gaan aan de slag!

Voor het Spoorwegpensioenfonds presenteerden we in een pitch onze visie op Winkelcentrum Oostpoort. Dit prachtig ontwikkelde centrum combine ...[Read More]

Lees verder
Bruynzeel Keukens kiest Buro voor de Boeg

Bruynzeel Keukens kiest Buro voor de Boeg

We hebben een prachtig nieuw merk binnen: Bruynzeel Keukens. Na een leuke en spannende pitch zijn we de werkzaamheden gestart. We gaan het v ...[Read More]

Lees verder
Kookgoot: Culinaire traditie in Koopgoot

Kookgoot: Culinaire traditie in Koopgoot

Dit jaar was de Kookgoot (24 – 26 mei 2019) onderdeel van Gastro, een culinair festival. En misschien wel andersom… Gastro was h ...[Read More]

Lees verder
GASTRO: nieuw stadsfestival voor Rotterdam!

GASTRO: nieuw stadsfestival voor Rotterdam!

We hebben Rotterdam een nieuw, culinair retailfestival gegeven: Gastro. We gaven het een naam, een gezicht én met UDS en Vivre Productions m ...[Read More]

Lees verder
SOCOCO: Da’s zuivere koffie

SOCOCO: Da’s zuivere koffie

We gaven een nieuw koffiemerk vorm en naam. Met de website sococo.coffee gaat dit merk een mooie toekomst in. Naast de merknaam, het logo, d ...[Read More]

Lees verder
GGD_website_thumbnail

Introductie GGD: We maakten ‘m!

De GGD, dat is een mooi merk. En daar mochten we deze leuke film voor maken.

Lees verder

Het wordt mooi: Winter in Rotterdam

Voor alle gezamenlijke partijen is Buro voor de Boeg nu verantwoordelijk voor de campagne “Winter in Rotterdam”. Hier vinden Rot ...[Read More]

Lees verder
De betaalbare huizen van Woonbron Makelaars

De betaalbare huizen van Woonbron Makelaars

Op 3 oktober aanstaande neemt Woonbron Makelaars deel aan de landelijke open huizen route. Woonbron Makelaars heeft ruim 200 woningen vanaf ...[Read More]

Lees verder

13 oktober – Wereldtrombose dag

Als Buro voor de Boeg werken we voor Trombosestichting Nederland. En hebben we bijvoorbeeld een paar impactvolle filmpjes gemaakt om de gevo ...[Read More]

Lees verder

Uitreiking NRW Marketingprijs 2014

Op maandag 15 september zijn de NRW Marketingprijzen 2014 uitgedeeld. Als één van de genomineerden met onze klant ‘Koopgoot’ war ...[Read More]

Lees verder
Fotografie Rotterdam The Hague Airport

Fotografie Rotterdam The Hague Airport

Het is hard werken dat vak van ons. En je komt nog eens ergens… Midden op het platform van Rotterdam The Hague Airport bijvoorbeeld. D ...[Read More]

Lees verder
Rosada Fashion Outlet: shoot najaar 2014

Rosada Fashion Outlet: shoot najaar 2014

Alles is weer uit de kast gehaald en getoverd om de najaars- en wintercampagne van Rosada in beeld te brengen. En natuurlijk zijn we er nu a ...[Read More]

Lees verder