Retailcommunicatie

Retail zit in onze genen

Retailcommunicatie

Winkelcentra, winkelstraten en stadscentra zijn graag geziene gasten bij Buro voor de Boeg. Als marketeers zijn we namelijk sterk in de profilering en branding van retail. Onze ervaring in retailcommunicatie is, om in retailtermen te blijven, breed en diep. Zo werkt Buro voor de Boeg al sinds 2009 voor de Koopgoot Rotterdam.

Namens de ondernemersvereniging en eigenaar CBRE zijn onze activiteiten er op gericht om de bezoekersstromen (uit de stad en uit de regio) richting de Koopgoot te verstevigen. Voor deze campagne (bezoekersstijging +16%) hebben we zelfs de NRW Marketingprijs 2018 gewonnen!

In 2011 is Buro voor de Boeg gestart met de profilering van Rosada in Roosendaal. Inmiddels is de positionering Rosada Fashion Outlet ingevuld en steeds meer consumenten weten dit unieke winkelgebied te vinden. De in 2014 geïntroduceerde nieuwe Rosada website met bijbehorende mobiele strategie is daarbij een belangrijke factor. Buro voor de Boeg werkt(e) voor veel meer winkelcentra. Van Stadshart Zoetermeer tot Het Rond in Houten en van de Meent in Papendrecht tot Miro in Enschede.

Daarnaast werken we ook voor hét netwerkplatform van de retailsector: SSM Retail Platform. Maar ook voor de internationale luchthaven Rotterdam The Hague Airport hebben we de goed bezochte website volledig vernieuwd. En de nieuwe, gastvrije claim ‘You’re welcome’ geïntroduceerd.

 

Findio Woonwens goed terecht gekomen

Voor het nieuwe merk ‘Findio, voor Lenen’ ontwikkelden we de online campagne ‘De boom in met je woonwens’. En met ee ...[Lees Meer]

Lees verder

Commercials Rosada

Voor Rosada ontwikkelden we voor 2016 een serie online-video commercials die we op diverse platformen programmeren. Youtube, UItzending Gemi ...[Lees Meer]

Lees verder
Nieuwe site: Catharinastichting

Nieuwe site: Catharinastichting

Sinds de 13e eeuw is Catharina een bekende naam in Brielle. Sinds die tijd is de Catharinastichting een betrokken organisatie voor ouderen. ...[Lees Meer]

Lees verder
Nieuw logo Rosada

Nieuw logo Rosada

Voor Rosada ontwikkelde Buro voor de Boeg niet alleen diverse campagne concepten, positioneringen en online & social campagnes: in de pi ...[Lees Meer]

Lees verder
Rosada stijgt 12%, Rosada XXL welkom!

Rosada stijgt 12%, Rosada XXL welkom!

Al sinds 2011 werkt Buro voor de Boeg voor Rosada. Het jongste fashion outletcenter van Nederland. Ook in 2015 was dit weer met veel plezier ...[Lees Meer]

Lees verder
De boom in met je wens!

De boom in met je wens!

De nieuwe kredietbank Findio, een merk van Crédit Agricole Consumer Finance, vroeg eind november onze hulp om de naamsbekendheid flink te ve ...[Lees Meer]

Lees verder
De betaalbare huizen van Woonbron Makelaars

De betaalbare huizen van Woonbron Makelaars

Op 3 oktober aanstaande neemt Woonbron Makelaars deel aan de landelijke open huizen route. Woonbron Makelaars heeft ruim 200 woningen vanaf ...[Lees Meer]

Lees verder
Catwalk in de Koopgoot

Catwalk in de Koopgoot

Leuke bezigheden voor modemeisjes…. Buro Binnenstad plaatst op 26 juni een reuze catwalk in de Koopgoot. Bezoekers worden uitgenodigd om hun ...[Lees Meer]

Lees verder
De Koopgoot wordt Kookgoot: smulshoppen!

De Koopgoot wordt Kookgoot: smulshoppen!

In 2014 was ons initiatief De Kookgoot een mooi succes. En voor 2015 werd het initiatief in groter verband geplaatst. De Kookgoot werd het c ...[Lees Meer]

Lees verder
Positionering woonmerk en -winkel

Positionering woonmerk en -winkel

Voor Het Stylinghuis hebben we een nieuw merk ontwikkeld, een label. Onder HSH is een compleet assortiment meubelen en accessoires beschikba ...[Lees Meer]

Lees verder
Pitch Houthavens gewonnen

Pitch Houthavens gewonnen

Een mooie uitdaging in Amsterdam… Daar waar reclameland in Amsterdam de Houthavens al lang heeft gevonden als vestigingsplek, moet de ...[Lees Meer]

Lees verder
Aan de slag voor Woonbron Makelaars

Aan de slag voor Woonbron Makelaars

We zijn door Woonbron Makelaars gevraagd mee te denken: en dat hebben we gedaan. We gaan meewerken aan de verkoop van ruim 600 bestaande huu ...[Lees Meer]

Lees verder
Commercial Trombosestichting

Commercial Trombosestichting

Lees verder

13 oktober – Wereldtrombose dag

Als Buro voor de Boeg werken we voor Trombosestichting Nederland. En hebben we bijvoorbeeld een paar impactvolle filmpjes gemaakt om de gevo ...[Lees Meer]

Lees verder

Uitreiking NRW Marketingprijs 2014

Op maandag 15 september zijn de NRW Marketingprijzen 2014 uitgedeeld. Als één van de genomineerden met onze klant ‘Koopgoot’ war ...[Lees Meer]

Lees verder
Fotografie Rotterdam The Hague Airport

Fotografie Rotterdam The Hague Airport

Het is hard werken dat vak van ons. En je komt nog eens ergens… Midden op het platform van Rotterdam The Hague Airport bijvoorbeeld. D ...[Lees Meer]

Lees verder
Rosada fall 2014: Hunting Season

Rosada fall 2014: Hunting Season

Campagne toegepast op o.a.: www.rosada.nl 

Lees verder
Rosada Fashion Outlet: shoot najaar 2014

Rosada Fashion Outlet: shoot najaar 2014

Alles is weer uit de kast gehaald en getoverd om de najaars- en wintercampagne van Rosada in beeld te brengen. En natuurlijk zijn we er nu a ...[Lees Meer]

Lees verder
Koopgoot genomineerd voor NRW Marketingprijs

Koopgoot genomineerd voor NRW Marketingprijs

Voor het 4e jaar reikt de Nederlandse Raad Winkelcentra de marketingprijs uit. De NRW Marketingprijs heeft tot doel succesvolle marketingact ...[Lees Meer]

Lees verder
Rosada

Rosada

Lees verder