Alles is weer uit de kast gehaald en getoverd om de najaars- en wintercampagne van Rosada in beeld te brengen. En natuurlijk zijn we er nu a ...[Read More]
Lees verderEen greep uit ons werk
Rosada Fashion Outlet: shoot najaar 2014
TheatR festival Koopgoot Rotterdam
Na het succes van vorig jaar is de Koopgoot ook dit jaar weer een mooi podium voor de stad. Straattheater, acrobaten, muziek: voor alles is ...[Read More]
Lees verderRetail plust met tientallen
Realiseren van doelstellingen en overtreffen van verwachtingen… Dat doen we graag. Daar wordt namelijk iedereen blij van. Zeker als da ...[Read More]
Lees verderDe Koopgoot in het nieuw
De laatste details zijn gereed: alle communicatie is voor het december-koopseizoen op orde. Van roltrap tot plattegrond, van themabeelden to ...[Read More]
Lees verderBioscoopcommercial Koopgoot
Leuke snelle actie… Een extra activatie voor de Koopgoot, en qua medium een prachtige test: een bioscoopcommercial in de kerstvakantie ...[Read More]
Lees verderTheater de Koopgoot – We have a winner!
Nee, de winnaar van onze straatartiestenwedstrijd ("Theater de Koopgoot") is nog (net) niet bekend. Maar de actie is meer dan gesl ...[Read More]
Lees verderHartstochtelijk als Carmen
Het Gelders Orkest geeft vijf openluchtconcerten met hoogtepunten uit Carmen en La Traviata; opera’s over liefde, hartstocht en noodlo ...[Read More]
Lees verderZOMERSALE Rosada Fashion Outlet
Je gaat ons toch niet vertellen dat je nog niet in Roosendaal bent geweest? Wat zonde! Tijdens de Rosada Zomersale krijg je namelijk extra k ...[Read More]
Lees verderBeursplein opent theater
Het Rotterdamse winkelhart is Beursplein. Dit centrumgebied wordt door velen gezien als een voorbeeld. Natuurlijk, de communicatie is (alwee ...[Read More]
Lees verderKoopgoot in de lucht
Als we een Straattheaterfestival in de Koopgoot Rotterdam organiseren dan mag iedereen dat weten. En er is ons geen medium te gek. Daarom he ...[Read More]
Lees verderKlassieke aanwezigheid online
Voor Het Gelders Orkest ontwikkelde Buro voor de Boeg een campagne om het orkest ook na het succesvolle seizoen 2012/2013 onder de aandacht ...[Read More]
Lees verderHet Gelders Orkest staat op straat
De nieuwe campagne van Het Gelders Orkest werpt vruchten af. Verkoopcijfers die er niet om liegen. En we gaan door. Als orkest zijn we nu he ...[Read More]
Lees verderPositionering & design KKEC
Voor de nieuwe retailontwikkeling KKEC (v/h Expo Beursplein) ontwikkelde Buro voor de Boeg niet alleen de naam en het logo, ook de huisstijl ...[Read More]
Lees verderEen website waar muziek in zit
Begin deze maand viel de goedgevulde programmagids 2013-2014 van Het Gelders Orkest op vele deurmatten. Een klinkend staaltje van Buro voor ...[Read More]
Lees verderNatuurlijk is het lente!
We hebben de lente afgedwongen. Sinds het verschijnen van de lentefolder van Rosada piept de zon door de wolken, en schieten de krokussen in ...[Read More]
Lees verderGezocht: Fleur, Iris, Roos…
Zomaar een voorbeeld op het gebied van Social Media. Ruim 15.000 mensen hebben inmiddels Rosada hun goedkeuring gegeven… en dat vinden ...[Read More]
Lees verderRosada, huis aan huis….
Je zou maar zin in de lente hebben, je zou maar klaar zijn met de winter… Dan stellen we aan u voor Rosada. Deze Fashion Outlet in Roo ...[Read More]
Lees verderWebsite Het Gelders Orkest in de steigers
Een complete nieuwe site. Voor het Gelders Orkest. Korter kunnen we het niet maken. Maar wel leuker… Want de site wordt een hoogstandj ...[Read More]
Lees verderShopR huis aan huis bezorgd
Hij ligt weer in 500.000 huishoudens. Vol met artikelen, shopideeën en koppelingen met Facebook en internet. De bezoekersstroom in de K ...[Read More]
Lees verderDe lente krijgt kleur in Rosada
We hadden het al aangekondigd: vanaf 1 april zijn we zichtbaar als Buro voor de Rosada. En niet een klein beetje. Want in bijna 1,5 miljoen ...[Read More]
Lees verder