Retailcommunicatie

Retail zit in onze genen

Retailcommunicatie

Winkelcentra, winkelstraten en stadscentra zijn graag geziene gasten bij Buro voor de Boeg. Als marketeers zijn we namelijk sterk in de profilering en branding van retail. Onze ervaring in retailcommunicatie is, om in retailtermen te blijven, breed en diep. Zo heeft Buro voor de Boeg een hele decade de  Koopgoot Rotterdam. voorzien van opvallende en prijswinnende communicatie (NRW Marketingprijs).

Een ander ijkpunt in onze retail-ervaring is Rosada in Roosendaal. Vanuit onze  positionering is deze factory-outlet uitgebouwd in bekendheid en omzet.  Één van de doelen van de belegger was het verrhogen van de waarde, en inmiddels is het centrum ingelijfd door McArthur Glenn, de grote concurrent. Buro voor de Boeg werkt(e) voor veel meer winkelcentra. Van Stadshart Zoetermeer tot Het Rond in Houten en van de Meent in Papendrecht tot Miro in Enschede.

TheatR festival Koopgoot Rotterdam

TheatR festival Koopgoot Rotterdam

Na het succes van vorig jaar is de Koopgoot ook dit jaar weer een mooi podium voor de stad. Straattheater, acrobaten, muziek: voor alles is ...[Read More]

Lees verder

Retail plust met tientallen

Realiseren van doelstellingen en overtreffen van verwachtingen… Dat doen we graag. Daar wordt namelijk iedereen blij van. Zeker als da ...[Read More]

Lees verder
De Koopgoot in het nieuw

De Koopgoot in het nieuw

De laatste details zijn gereed: alle communicatie is voor het december-koopseizoen op orde. Van roltrap tot plattegrond, van themabeelden to ...[Read More]

Lees verder

Bioscoopcommercial Koopgoot

Leuke snelle actie… Een extra activatie voor de Koopgoot, en qua medium een prachtige test: een bioscoopcommercial in de kerstvakantie ...[Read More]

Lees verder
Theater de Koopgoot – We have a winner!

Theater de Koopgoot – We have a winner!

Nee, de winnaar van onze straatartiestenwedstrijd ("Theater de Koopgoot") is nog (net) niet bekend. Maar de actie is meer dan gesl ...[Read More]

Lees verder
Hartstochtelijk als Carmen

Hartstochtelijk als Carmen

Het Gelders Orkest geeft vijf openluchtconcerten met hoogtepunten uit Carmen en La Traviata; opera’s over liefde, hartstocht en noodlo ...[Read More]

Lees verder
ZOMERSALE Rosada Fashion Outlet

ZOMERSALE Rosada Fashion Outlet

Je gaat ons toch niet vertellen dat je nog niet in Roosendaal bent geweest? Wat zonde! Tijdens de Rosada Zomersale krijg je namelijk extra k ...[Read More]

Lees verder
Beursplein opent theater

Beursplein opent theater

Het Rotterdamse winkelhart is Beursplein. Dit centrumgebied wordt door velen gezien als een voorbeeld. Natuurlijk, de communicatie is (alwee ...[Read More]

Lees verder
Koopgoot in de lucht

Koopgoot in de lucht

Als we een Straattheaterfestival in de Koopgoot Rotterdam organiseren dan mag iedereen dat weten. En er is ons geen medium te gek. Daarom he ...[Read More]

Lees verder
Klassieke aanwezigheid online

Klassieke aanwezigheid online

Voor Het Gelders Orkest ontwikkelde Buro voor de Boeg een campagne om het orkest ook na het succesvolle seizoen 2012/2013 onder de aandacht ...[Read More]

Lees verder

Het Gelders Orkest staat op straat

De nieuwe campagne van Het Gelders Orkest werpt vruchten af. Verkoopcijfers die er niet om liegen. En we gaan door. Als orkest zijn we nu he ...[Read More]

Lees verder
Positionering & design KKEC

Positionering & design KKEC

Voor de nieuwe retailontwikkeling KKEC (v/h Expo Beursplein) ontwikkelde Buro voor de Boeg niet alleen de naam en het logo, ook de huisstijl ...[Read More]

Lees verder
Een website waar muziek in zit

Een website waar muziek in zit

Begin deze maand viel de goedgevulde programmagids 2013-2014 van Het Gelders Orkest op vele deurmatten. Een klinkend staaltje van Buro voor ...[Read More]

Lees verder
Natuurlijk is het lente!

Natuurlijk is het lente!

We hebben de lente afgedwongen. Sinds het verschijnen van de lentefolder van Rosada piept de zon door de wolken, en schieten de krokussen in ...[Read More]

Lees verder
Gezocht: Fleur, Iris, Roos…

Gezocht: Fleur, Iris, Roos…

Zomaar een voorbeeld op het gebied van Social Media. Ruim 15.000 mensen hebben inmiddels Rosada hun goedkeuring gegeven… en dat vinden ...[Read More]

Lees verder
Rosada, huis aan huis….

Rosada, huis aan huis….

Je zou maar zin in de lente hebben, je zou maar klaar zijn met de winter… Dan stellen we aan u voor Rosada. Deze Fashion Outlet in Roo ...[Read More]

Lees verder
Website Het Gelders Orkest in de steigers

Website Het Gelders Orkest in de steigers

Een complete nieuwe site. Voor het Gelders Orkest. Korter kunnen we het niet maken. Maar wel leuker… Want de site wordt een hoogstandj ...[Read More]

Lees verder

ShopR huis aan huis bezorgd

Hij ligt weer in 500.000 huishoudens. Vol met artikelen, shopideeën en koppelingen met Facebook en internet. De bezoekersstroom in de K ...[Read More]

Lees verder
De lente krijgt kleur in Rosada

De lente krijgt kleur in Rosada

We hadden het al aangekondigd: vanaf 1 april zijn we zichtbaar als Buro voor de Rosada. En niet een klein beetje. Want in bijna 1,5 miljoen ...[Read More]

Lees verder
Wouter and Friends: Cultureel op reis

Wouter and Friends: Cultureel op reis

Wouter Schmidt is naast violist en klassieke muziekliefhebber ook een ware reis- en cultuurfanaat. En een verteller pur sang. Deze passies m ...[Read More]

Lees verder