Rotterdam

Koopgoot Rotterdam genomineerd voor NRW Marketingprijs 2018

koopgoot rotterdam

We werken voor succes. Niet voor de prijzen. Maar als een trotse opdrachtgever CBRE GI je vraagt de nieuwe campagne Koopgoot – Verrassend Rotterdams in te zenden voor de NRW Marketingprijs 2018 dan doen we dat uiteraard. En als we alles op een rij zetten, dan zijn we natuurlijk zo trots als een pauw met zeven ringen. Ofzoiets. En nu blijkt onze inzending ook bij de jury verheugde, blije en/o ...[Lees Meer]

Transformeren op z’n Rotterdams

Transformeren op z’n Rotterdams

Een gezonde visie op GGD Rotterdam Rijnmond

Een gezonde visie op GGD Rotterdam Rijnmond

De merknaam GGD staat voor onafhankelijk, kundig, algemeen en gezond. Voor sociaal-medische vraagstukken die ons allen aangaan is de GGD de vraagbaak, de achtervang en de organisatie die kan optreden. Dit merk krijgt, met Buro voor de Boeg, in Rotterdam een communicatiepartner die een actievere rol online organiseert. Social media, community- en contentmanagement zijn o.a. taken die we mogen gaan ...[Lees Meer]

Divers werk voor gemeente Rotterdam

Divers werk voor gemeente Rotterdam

Sinds 1 juni zijn we aan de slag voor de gemeente Rotterdam. En dat doen we met verve… Van links tot rechts van hoog tot laag en van klein tot groot: de projecten zijn zeer divers. We hebben inmiddels met vele communicatieadviseurs en interne opdrachtgevers contact. En dat klikt vaak! Met elkaar zetten we Rotterdam en diverse projecten op de kaart. Van strategie tot en met creatie en uitvoer ...[Lees Meer]

Rotterdamse Black Friday loopt voorop

Rotterdamse Black Friday loopt voorop

In Rotterdam krijgt Black Friday de kans zich ook in Nederland op de kaart te zetten. De dag na Thanksgiving is in “The States” de traditionele uitverkoop en de start van de inkopen voor kerst. Zoiets gaan we ook doen in Rotterdam. Maar dan een heel weekend lang. Dus kom winkelen, blijf slapen, profiteer van alle deals en geniet van de retail in Rotterdam. Buro voor de Boeg is communic ...[Lees Meer]

Gers, groos, bijzonder, trots.

Gers, groos, bijzonder, trots.

Er zijn gedenkwaardige momenten in de geschiedenis van een bureau. En voor ons is dit er één. We hebben een samenwerkingsovereenkomst mogen tekenen met de Gemeente Rotterdam. De uitkomst van een langdurige Europese Aanbesteding die gestart is met 87 bureaus en combinaties uit heel Nederland. Vanaf 1 juni 2017 kan de Gemeente Rotterdam kiezen om te werken met 10 creatieve communicatiepartners. En o ...[Lees Meer]

Goot nieuws!

Goot nieuws!

Met een nieuw concept hebben we wederom de ondernemers van de Koopgoot voor ons gewonnen. Was er een pitch? Nee, maar natuurlijk was er wel de 7-years-itch. Sinds 2009 zijn we aan de slag voor het meest prestigieuze winkelhart van Nederland. Het centrum waar iedereen naar kijkt, zich aan spiegelt, zich aan verlekkerd. Een benchmark voor succes in beleggingen, beheer en communicatie. En dat laatste ...[Lees Meer]

Weer Rotterdams icoon bij Buro voor de Boeg: Bar Brasserie Engels.

Weer Rotterdams icoon bij Buro voor de Boeg: Bar Brasserie Engels.

Bar Brasserie Engels is geheel vernieuwd. Maar dat weet nog lang niet heel Rotterdam. Dus gaan we daar wat aan doen. Dit horeca-concept (van de Vermaat Groep) heeft van Buro voor de Boeg een extra Rotterdams-Engels jasje gekregen. En da’s leuk, en dat werkt. Zeker ook als we het concept mogen doorvoeren tot op de menu-kaart… Buro voor de Boeg en Engels zullen samen dit concept de komen ...[Lees Meer]

Met de auto is het al ver….

Met de auto is het al ver….

Sst… niet te hard verder vertellen. Buro voor de Boeg loopt gewoon de Marathon Rotterdam. Weliswaar met vier personen ieder een stukje, maar toch! Dus als je ons ziet: schreeuw ons verder, juich ons de stad door en biedt ons wat ondersteuning. Een glaasje water doet wonderen!

De ondernemende energie van Rotterdam The Hague Airport

De ondernemende energie van Rotterdam The Hague Airport

Samen Rotterdam transformeren

Samen Rotterdam transformeren

Buro voor de Boeg is partner van de gemeente Rotterdam voor het Transformatiecongres Rotterdam op 10 december a.s. in de Van Nelle Fabriek. Samen met de organisatoren zijn we verantwoordelijk voor de beleving ter plaatse voor ruim 250 vastgoedprofessionals. Bovendien hebben we speciaal voor dit congres het begrip ‘Transvermeerderen’ geïntroduceerd. De deelnemers gaan daarmee en met de ...[Lees Meer]

Buro voor de Boeg: de communicatiepartner voor Rotterdam The Hague Airport

Buro voor de Boeg: de communicatiepartner voor Rotterdam The Hague Airport

De keuze voor het onlineconcept van Buro voor de Boeg heeft Rotterdam The Hague Airport doen besluiten om ook offline communicatie hier onder te brengen. Hiermee is Buro voor de Boeg nu het aanspreekpunt voor alle communicatieve uitingen op het gebied van de luchthaven (Rotterdam The Hague Airport), vastgoed (Voor Rotterdam Airport Vastgoed) én voor de publieks- en zakelijke signing op ...[Lees Meer]

Jong Onroerend Goed Rotterdam in nieuwe jas

Jong Onroerend Goed Rotterdam in nieuwe jas

Als je een jong bureau bent met een passie voor vastgoed en met wortels in het Rotterdamse, dan is het eigenlijk logisch dat er een verbinding ontstaat met een Rotterdams vastgoednetwerk. Daarom is Buro voor de Boeg sponsor geworden van Jong Onroerend Goed Rotterdam (JOR): het ambitieuze netwerk van jonge professionals in commercieel vastgoed. En in het kader van ‘geen woorden, maar daden&rs ...[Lees Meer]

Retailcommunicatie in Rotterdam

Retailcommunicatie in Rotterdam

In opdracht van één van de belangrijke winkelconcentraties in Rotterdam heeft Buro voor de Boeg de opdracht gekregen onze visie ook in de praktijk te gaan brengen. Onze visie is daarbij wellicht niet nieuw: we gaan partijen bundelen en verbinden. Dat deden we al eerder ín het hart van het centrum (Beursplein), nu gaan we dit voortzetten net naast het hart van het centrum. Afij ...[Lees Meer]

Rotterdam presenteert najaarscollectie!

Rotterdam presenteert najaarscollectie!

We blijven lekker shoppen in Rotterdam. Zeker op Beursplein. En met de nieuwste najaarscollectie komen we goed voor de dag. Een eigen inspiratiegids wordt huis-aan-huis verspreid in 500.000 huishoudens in de ruime regio. Een stadscentrum vol met acties en de laatste trends. Styling, opmaak, fotografie en het concept van deze Rotterdamse shoppinggids zijn van Buro voor de Boeg!