Vastgoedcommunicatie & gebiedscommunicatie

Meebouwen aan succes

Vastgoedcommunicatie in en vanuit Rotterdam

Een jarenlang bewezen en succesvol track record in vastgoedcommunicatie. We hebben fraaie voorbeelden van marketing- en communicatiestrategieën uniek afgestemd op de locatie. Gericht op de toekomstige bewoners, ondernemers en natuurlijk ook bezoekers.
Onze conceptmatige aanpak vertalen we door in een unieke positionering met bijpassende communicatiemiddelen. Aangevuld met opvallende en creatieve evenementen en out-of-the-box acties. We werken voor diverse projectontwikkelaars, gemeentes, bouwers en makelaars aan doeltreffende vastgoedcommunicatie en gebiedsmarketing.

Gebiedscommunicatie in heel Nederland

In heel Nederland zijn we actief in gebiedsmarketing, overal verleggen we stenen. Van Wageningen tot Roelofarendsveen, van Nuenen tot Nijmegen, Elke keer weer kijken we vanuit de kracht van de plek naar authentieke elementen. Waarbij we story-telling, contentmarketing en placemaking onderdeel maken van onze strategie. En een goede basis leggen voor langdurige campagnes en succesvolle relaties, verkopen en nieuwe opdrachten.

Mooie merken in vastgoed

We staan achter ambitieuze projecten zoals Der Boede (Vlissingen/Dishoek)De Oevers van Roelofarendsveen, Land van Winkel Abcoude, Hoef en Haag Vianen, Harderweide Harderwijk en Pier2 (Houthavens Amsterdam). Voor dynamische bedrijvenparken als Business Park Rotterdam The Hague Airport en commercieel vastgoed zoals OVGBuilding 026 Arnhem en Impact Vastgoed. Een groot aantal opdrachtgevers is inmiddels ambassadeur van ons buro. Door onze kennis van en ervaringen in vastgoedcommunicatie worden we met plezier voorgesteld bij nieuwe projecten. Zo bouwt Buro voor de Boeg aan een unieke positie in de wereld van vastgoedmarketing en vastgoedcommunicatie.

 

Nieuwe naam: Based Inn

Nieuwe naam: Based Inn

Met Based Inn wordt een nieuw flexibel kantoor concept ontwikkeld voor bedrijvenlocaties in heel Nederland. Based Inn krijgt daarmee toepass ...[Lees Meer]

Lees verder
Nieuwste woningmerk van Nederland

Nieuwste woningmerk van Nederland

Buro voor de Boeg ontwikkelde voor ING Real Estate een nieuw woningmerk: Macaza.nl  Met dit merk krijgen de ruim 10.000 huurwoningen va ...[Lees Meer]

Lees verder

Start verkoop Westerlaantoren zet Scheepvaartkwartier op zijn kop

Ruim 400 bezoekers zijn op tweede pinksterdag afgekoem op de start verkoop van de Westerlaantoren. Hiermee lijkt de belangstelling overweldi ...[Lees Meer]

Lees verder
Residentie Hofvijver in verkoop

Residentie Hofvijver in verkoop

Een echte Haagse residentie, tegenover het torentje. De klassieke appartementen worden gerenoveerd en aangevuld met hedendaags comfort van e ...[Lees Meer]

Lees verder

Woonstad Rotterdam: MX4

Buro voor de Boeg ontwikkelde een concept voor het nieuwe wonen in de Millinxbuurt in Rotterdam. Mx4, van top tot steen jouw huis. Lekker ba ...[Lees Meer]

Lees verder

Valleipark Leusden kiest Buro voor de Boeg

Voor Valleipark Leusden ontwikkelde Buro voor de Boeg een communicatiestrategie en concept. Samen met de gemeente Leusden kozen ontwikkelaar ...[Lees Meer]

Lees verder
Westerlaantoren gestart

Westerlaantoren gestart

De pitch was al enige tijd gewonnen. Maar uiteindelijk moest er nog wel groen licht komen. En inmiddels wordt er volop gesleuteld. Het impos ...[Lees Meer]

Lees verder

Nieuwe naam: Macaza

Voor ING Real Estate Investment Management (inmiddels CBRE Global Investors) heeft Buro voor de Boeg een nieuwe merknaam ontwikkeld. Op basi ...[Lees Meer]

Lees verder

Nieuwe naam: De weg naar Kralingen

Een nieuwe woonwijk op de grens van Rotterdam Crooswijk, maar duidelijk de wens om qua architectuur en bewoners te linken aan de succesvolle ...[Lees Meer]

Lees verder