Bij de introductie van Nieuw Kortenoord was het ouderwets gezellig, en vooral druk! Onze opdrachtgever Bouwfonds had op zich wel hoge verwac ...[Read More]
Lees verderMeebouwen aan succes
Vastgoedcommunicatie in en vanuit Rotterdam
Een jarenlang bewezen en succesvol track record in vastgoedcommunicatie. We hebben fraaie voorbeelden van marketing- en communicatiestrategieën uniek afgestemd op de locatie. Gericht op de toekomstige bewoners, ondernemers en natuurlijk ook bezoekers.
Onze conceptmatige aanpak vertalen we door in een unieke positionering met bijpassende communicatiemiddelen. Aangevuld met opvallende en creatieve evenementen en out-of-the-box acties. We werken voor diverse projectontwikkelaars, gemeentes, bouwers en makelaars aan doeltreffende vastgoedcommunicatie en gebiedsmarketing.
Gebiedscommunicatie in heel Nederland
In heel Nederland zijn we actief in gebiedsmarketing, overal verleggen we stenen. Van Wageningen tot Roelofarendsveen, van Nuenen tot Nijmegen, Elke keer weer kijken we vanuit de kracht van de plek naar authentieke elementen. Waarbij we story-telling, contentmarketing en placemaking onderdeel maken van onze strategie. En een goede basis leggen voor langdurige campagnes en succesvolle relaties, verkopen en nieuwe opdrachten.
Mooie merken in vastgoed
We staan achter ambitieuze projecten zoals Der Boede (Vlissingen/Dishoek), De Oevers van Roelofarendsveen, Land van Winkel Abcoude, Hoef en Haag Vianen, Harderweide Harderwijk en Pier2 (Houthavens Amsterdam). Voor dynamische bedrijvenparken als Business Park Rotterdam The Hague Airport en commercieel vastgoed zoals OVG, Building 026 Arnhem en Impact Vastgoed. Een groot aantal opdrachtgevers is inmiddels ambassadeur van ons buro. Door onze kennis van en ervaringen in vastgoedcommunicatie worden we met plezier voorgesteld bij nieuwe projecten. Zo bouwt Buro voor de Boeg aan een unieke positie in de wereld van vastgoedmarketing en vastgoedcommunicatie.
Nieuw Kortenoord: Wageningen te buiten!
Nieuwe naam: Based Inn
Met Based Inn wordt een nieuw flexibel kantoor concept ontwikkeld voor bedrijvenlocaties in heel Nederland. Based Inn krijgt daarmee toepass ...[Read More]
Lees verderNieuwste woningmerk van Nederland
Buro voor de Boeg ontwikkelde voor ING Real Estate een nieuw woningmerk: Macaza.nl Met dit merk krijgen de ruim 10.000 huurwoningen va ...[Read More]
Lees verderStart verkoop Westerlaantoren zet Scheepvaartkwartier op zijn kop
Ruim 400 bezoekers zijn op tweede pinksterdag afgekoem op de start verkoop van de Westerlaantoren. Hiermee lijkt de belangstelling overweldi ...[Read More]
Lees verderResidentie Hofvijver in verkoop
Een echte Haagse residentie, tegenover het torentje. De klassieke appartementen worden gerenoveerd en aangevuld met hedendaags comfort van e ...[Read More]
Lees verderWoonstad Rotterdam: MX4
Buro voor de Boeg ontwikkelde een concept voor het nieuwe wonen in de Millinxbuurt in Rotterdam. Mx4, van top tot steen jouw huis. Lekker ba ...[Read More]
Lees verderValleipark Leusden kiest Buro voor de Boeg
Voor Valleipark Leusden ontwikkelde Buro voor de Boeg een communicatiestrategie en concept. Samen met de gemeente Leusden kozen ontwikkelaar ...[Read More]
Lees verderWesterlaantoren gestart
De pitch was al enige tijd gewonnen. Maar uiteindelijk moest er nog wel groen licht komen. En inmiddels wordt er volop gesleuteld. Het impos ...[Read More]
Lees verderNieuwe naam: Macaza
Voor ING Real Estate Investment Management (inmiddels CBRE Global Investors) heeft Buro voor de Boeg een nieuwe merknaam ontwikkeld. Op basi ...[Read More]
Lees verderNieuwe naam: De weg naar Kralingen
Een nieuwe woonwijk op de grens van Rotterdam Crooswijk, maar duidelijk de wens om qua architectuur en bewoners te linken aan de succesvolle ...[Read More]
Lees verder