Vastgoedcommunicatie & gebiedscommunicatie

Meebouwen aan succes

Vastgoedcommunicatie in en vanuit Rotterdam

Een jarenlang bewezen en succesvol track record in vastgoedcommunicatie. We hebben fraaie voorbeelden van marketing- en communicatiestrategieën uniek afgestemd op de locatie. Gericht op de toekomstige bewoners, ondernemers en natuurlijk ook bezoekers.
Onze conceptmatige aanpak vertalen we door in een unieke positionering met bijpassende communicatiemiddelen. Aangevuld met opvallende en creatieve evenementen en out-of-the-box acties. We werken voor diverse projectontwikkelaars, gemeentes, bouwers en makelaars aan doeltreffende vastgoedcommunicatie en gebiedsmarketing.

Gebiedscommunicatie in heel Nederland

In heel Nederland zijn we actief in gebiedsmarketing, overal verleggen we stenen. Van Wageningen tot Roelofarendsveen, van Nuenen tot Nijmegen, Elke keer weer kijken we vanuit de kracht van de plek naar authentieke elementen. Waarbij we story-telling, contentmarketing en placemaking onderdeel maken van onze strategie. En een goede basis leggen voor langdurige campagnes en succesvolle relaties, verkopen en nieuwe opdrachten.

Mooie merken in vastgoed

We staan achter ambitieuze projecten zoals Der Boede (Vlissingen/Dishoek)De Oevers van Roelofarendsveen, Land van Winkel Abcoude, Hoef en Haag Vianen, Harderweide Harderwijk en Pier2 (Houthavens Amsterdam). Voor dynamische bedrijvenparken als Business Park Rotterdam The Hague Airport en commercieel vastgoed zoals OVGBuilding 026 Arnhem en Impact Vastgoed. Een groot aantal opdrachtgevers is inmiddels ambassadeur van ons buro. Door onze kennis van en ervaringen in vastgoedcommunicatie worden we met plezier voorgesteld bij nieuwe projecten. Zo bouwt Buro voor de Boeg aan een unieke positie in de wereld van vastgoedmarketing en vastgoedcommunicatie.

 

Nieuwe naam: Macaza

Voor ING Real Estate Investment Management (inmiddels CBRE Global Investors) heeft Buro voor de Boeg een nieuwe merknaam ontwikkeld. Op basis van strategisch onderzoek zijn een aantal conceptmatige ingangen gedefinieerd, op basis waarvan Macaza werd ontwikkeld. Met Macaza introduceert ING een nieuwe naam voor haar complete portefeuille huurwoningen.

Nieuwe naam: De weg naar Kralingen

Een nieuwe woonwijk op de grens van Rotterdam Crooswijk, maar duidelijk de wens om qua architectuur en bewoners te linken aan de succesvolle straten in Kralingen. Buro voor de Boeg ontwikkelde de naam “De weg naar Kralingen” om deze woonwijk in de markt te positioneren.