Vastgoedcommunicatie

Wij maken het verschil in vastgoedcommunicatie en -marketing

Meebouwen aan wonen en werken

Bij Buro voor de Boeg zijn we gespecialiseerd in vastgoedcommunicatie en vastgoedmarketing. We hebben voor projectontwikkelaars, bouwers, makelaars en investeerders diverse woon-, werk- en winkelprojecten in de markt gezet. Vaak ook vanuit onze gebiedsmarketing. We zijn ervaren in het succesvol positioneren en onderscheiden profileren van vastgoed in ruime zin. Ons doel: ambitieus, pragmatisch en effectief communiceren.

Onze focus ligt op de drie pijlers van vastgoedmarketing: creatief positioneren, onderscheidend profileren en effectief communiceren. Dit doen we door middel van kennis, ervaring, observaties maar zeker ook marktanalyses en zorgvuldige doelgroepselecties. We bieden altijd een onderscheidende positionering, zorgen voor het bepalen en behalen van de juiste doelen. In heel Nederland hebben we door gebiedspromotie plekken, wijken en steden op de kaart gezet.

We bieden creatieve voorstellen voor naamgeving, branding en het creëren van merkbeleving en ontwikkelen prachtige huisstijlen. We realiseren alle online en offline middelen, zoals websites, social media en verkoop- of verhuurdocumentatie. Daarnaast verzorgen we de promotie van het project via e-mailmarketing, AdWords campagnes en social media advertising, maar ook via outdoorreclame.

Vastgoedcommunicatie én -marketing

Ons team heeft veel ervaring op het gebied van vastgoedmarketing en -communicatie. We bieden praktische en effectieve oplossingen en ontzorgen je naar wens in elk stadium, van strategie en ontwerp tot realisatie van middelen en online marketing. We gaan niet alleen voor mooie woorden, maar vooral voor resultaat. Daarom zetten we onze expertise graag in om elk project met onze strategische, conceptuele en creatieve oplossingen naar een hoger niveau te tillen.

Specialistische passie

Vastgoedcommunicatie is voor ons meer dan een specialisme: het is een passie. Wij zijn een ervaren communicatie- en internetbureau dat zich richt op het verbeteren van de offline en online aanwezigheid van vastgoedbedrijven. Of je nu een makelaar, ontwikkelaar of belegger bent, wij hebben de kennis en expertise om je te helpen bij het bereiken van jouw doelgroep. Onze diensten omvatten onder andere het ontwikkelen van een (placemaking) merk, branding en huisstijlen, drukwerk en brochures, effectieve online strategieën, het creëren van pakkende content en het optimaliseren van je website voor zoekmachines. Neem vandaag nog contact met ons op om te ontdekken hoe wij je kunnen helpen bij het verbeteren van jouw vastgoedcommunicatie.

Gebiedscommunicatie in heel Nederland

In heel Nederland zijn we actief in gebiedsmarketing, overal verleggen we stenen. Van Zwolle tot Zoetermeer, van Nijmegen tot Rivium. Elke keer weer kijken we vanuit de kracht van de plek naar authentieke elementen. Waarbij we story-telling, contentmarketing en placemaking onderdeel maken van onze strategie. En een goede basis leggen voor langdurige campagnes, succesvolle relaties en nieuwe opdrachten.

Mooie merken in vastgoed

We staan achter ambitieuze projecten zoals Rivium District, Merwede Utrecht en Hart van de Waalsprong. Daarbij werken we voor diverse opdrachtgevers in en rond het vastgoed. Natuurlijk werken we ook voor BPD, sinds 2009 alweer. Maar ook prachtige ontwikkelingen van AM, VanWonen, Janssen de Jong, Breevast  en vele anderen… En natuurlijk komen we al deze partijen ook weer in wisselende combinaties tegen. Elke keer weer met unieke projecten, elke keer weer authentiek: en daar maken we mooie communicatie voor.

Een greep uit ons werk

Start verkoop Vogelenzang – Rhenen

Start verkoop Vogelenzang – Rhenen

Wonen aan een kraakheldere plas, aan de voet van de Grebbeberg, naast de Rijn in Rhenen. Ziehier de uitgangspositie…. Buro voor de Boe ...[Read More]

Lees verder
De Oevers van start…

De Oevers van start…

Op zaterdag 22 september heeft Roelofarendsveen voor het eerst kennisgemaakt met De Oevers. Tijdens de 'Veense Kermis' is het jeugdc ...[Read More]

Lees verder
Nieuw concept Flexibel huren

Nieuw concept Flexibel huren

Buro voor de Boeg is door Compotex gevraagd een visie te geven op het daar 'bedrijfsverzamelconcept' in Hoogvliet, waarbij er rekeni ...[Read More]

Lees verder
Nieuw logo De Oevers

Nieuw logo De Oevers

Door Heembouw en Hoorne Vastgoed zijn we geselecteerd voor de communicatie van het project De Oevers van Roelofarendsveen. Hier, in het prac ...[Read More]

Lees verder
Hoog, hoger, hoogst!

Hoog, hoger, hoogst!

De Westerlaantoren is op hoogte. En dit hoogtepunt is hoogst gepast gevierd, met de hoogst mogelijke gastvrijheid. Op de 17e verdieping ware ...[Read More]

Lees verder
Wageningen te buiten: Nieuw Kortenoord in volle vaart

Wageningen te buiten: Nieuw Kortenoord in volle vaart

Gelijk door met fase 2: dat was de reactie na het succes van fase 1. En zo geschiedde. Met gezwinde spoed is gewerkt aan de lancering van Ni ...[Read More]

Lees verder

Vathorst, de kerende kansen

Natuurlijk, er zijn problemen in de woningmarkt. Daar weten we alles van. De afstand tussen vraag en aanbod, financieringsproblemen, de stil ...[Read More]

Lees verder
Waal. Bouwer van waarde.

Waal. Bouwer van waarde.

Tijdens de provada presenteert Waal zich vernieuwd. Onder het thema 'Bouwer van waarde' geeft deze innovatieve partner in de bouwkol ...[Read More]

Lees verder

Het nieuwe Waal krijgt vorm!

Al 5 jaar zijn we intensief betrokken bij het bouwen van Waal. Deze zeer innovatieve en gespecialiseerde woningbouwer doet het bovengemiddel ...[Read More]

Lees verder

Weena200: mooie standaard voor ING Dutch Office Fund

Voor het ING Dutch Office Fund hebben we onze eerste producties afgeleverd. Vandaag kwam de documentatie van Weena200 binnen. Prachtig overt ...[Read More]

Lees verder
Relatiemagazine Waal, anders gezien

Relatiemagazine Waal, anders gezien

 Al jaren geven we de Waalstand (oude link) vorm. Hét relatie magazine van Waal. En voor één keer hebben we het ma ...[Read More]

Lees verder
Lean Klantendag Waal

Lean Klantendag Waal

 De focus van Waal levert daadwerkelijk resultaten op. Zeker met de laatste leanbouwen exercitie. Verbazingwekkende resultaten. En daar ...[Read More]

Lees verder
Nieuw Kortenoord: Wageningen te buiten!

Nieuw Kortenoord: Wageningen te buiten!

Bij de introductie van Nieuw Kortenoord was het ouderwets gezellig, en vooral druk! Onze opdrachtgever Bouwfonds had op zich wel hoge verwac ...[Read More]

Lees verder
Nieuwe naam: Based Inn

Nieuwe naam: Based Inn

Met Based Inn wordt een nieuw flexibel kantoor concept ontwikkeld voor bedrijvenlocaties in heel Nederland. Based Inn krijgt daarmee toepass ...[Read More]

Lees verder
Provada – Waal is er bij

Provada – Waal is er bij

van 8-10 juni is Waal weer aanwezig op de Provada. Een nieuwe stand, een nieuwe plek, wederom een stand van Buro voor de Boeg. Daarin geven ...[Read More]

Lees verder
Residentie Hofvijver in verkoop

Residentie Hofvijver in verkoop

Een echte Haagse residentie, tegenover het torentje. De klassieke appartementen worden gerenoveerd en aangevuld met hedendaags comfort van e ...[Read More]

Lees verder
ING: het nieuwste woningmerk?

ING: het nieuwste woningmerk?

Met 11.000 huurwoningen is ING wel een grote huisbaas, maar nog geen groots woningmerk. En daar moest wat in veranderen. Buro voor de Boeg i ...[Read More]

Lees verder

Nieuwe naam: Macaza

Voor ING Real Estate Investment Management (inmiddels CBRE Global Investors) heeft Buro voor de Boeg een nieuwe merknaam ontwikkeld. Op basi ...[Read More]

Lees verder

Nieuwe naam: De weg naar Kralingen

Een nieuwe woonwijk op de grens van Rotterdam Crooswijk, maar duidelijk de wens om qua architectuur en bewoners te linken aan de succesvolle ...[Read More]

Lees verder