Gebiedscommunicatie

Pitch Aalsmeer gewonnen!

Pitch Aalsmeer gewonnen!

Wat een gaaf bericht: onze visie op de Oosteindedriehoek in Aalsmeer heeft de ontwikkelaars Van Wanrooij en Roosdom Tijhuis overtuigd. Ook d ...[Read More]

Lees verder
Wonen in Feyenoord City 2.0: Buro voor de Boeg wint pitch!

Wonen in Feyenoord City 2.0: Buro voor de Boeg wint pitch!

Rotterdam werkt aan masterplan Feyenoord City 2.0. En Buro voor de Boeg mag zich storten op het nieuwe wonen in de nieuwste versie van Feyen ...[Read More]

Lees verder
Veenendaal-Oost: nieuwe fase gebiedscommunicatie Groenpoort

Veenendaal-Oost: nieuwe fase gebiedscommunicatie Groenpoort

Als ervaren communicatiebureau zijn wij trots om ons werk voor Ontwikkelingsbedrijf Veenendaal-Oost te presenteren. Wij hebben het genoegen ...[Read More]

Lees verder
Lightyards Eindhoven: mooie start van communicatie in vastgoed

Lightyards Eindhoven: mooie start van communicatie in vastgoed

De ontwikkeling van een prominente plek in Eindhoven krijgt vorm. De door opdrachtgever AM ingezette vastgoedontwikkeling op de plek van het ...[Read More]

Lees verder
Buitenplaats Brielle: merk voor BPD

Buitenplaats Brielle: merk voor BPD

Voor BPD, één van onze oudste en trouwste opdrachtgevers, mochten we een mooi nieuw woongebied in de markt zitten. Met Buitenplaats Brielle ...[Read More]

Lees verder
Fitter dan Breda is er niet…

Fitter dan Breda is er niet…

De oude Hero-fabrieken in Breda bieden een prachtige basis voor een nieuwe wijk, met een zeer gezond stedebouwkundig plan. Buro voor de Boeg ...[Read More]

Lees verder
Merwede kiest voor Buro voor de Boeg

Merwede kiest voor Buro voor de Boeg

Na een leuke pitch hebben we een mooie nieuwe klus. De grootste binnenstedelijke herontwikkeling van Nederland krijgt binnenkort onze campag ...[Read More]

Lees verder
Een nieuwe haven voor Delft?

Een nieuwe haven voor Delft?

Voor AM brengen we een nieuwe plek in Delft tot leven. We mochten voor “Nieuwe Haven” een prachtig verhaal omzetten in een creat ...[Read More]

Lees verder
campagnebeelden Nieuw middelland

Buro voor de Boeg maakt meer waarde voor Woerden

Voor de gemeente Woerden hebben we ons gestort op de wijk Middelland. Hier geven we mede vorm aan de transformatie van deze achterhaalde kan ...[Read More]

Lees verder
Nieuw hart voor Nijmegen: Buro voor de Boeg

Nieuw hart voor Nijmegen: Buro voor de Boeg

Voor de ontwikkelaars AM en Vanwonen gaven we en strategische visie op de positionering van een nieuw stadsdeel in Nijmegen. Het Hart van de ...[Read More]

Lees verder
Gemeente Woerden kiest voor Buro voor de Boeg

Gemeente Woerden kiest voor Buro voor de Boeg

In Woerden krijgt de (kantoren)wijk Middelland een nieuwe bestemming. Op deze plek, net naast het centrum en het station wordt gewerkt aan e ...[Read More]

Lees verder
Nieuw logo De Oevers

Nieuw logo De Oevers

Door Heembouw en Hoorne Vastgoed zijn we geselecteerd voor de communicatie van het project De Oevers van Roelofarendsveen. Hier, in het prac ...[Read More]

Lees verder
Wageningen te buiten: Nieuw Kortenoord in volle vaart

Wageningen te buiten: Nieuw Kortenoord in volle vaart

Gelijk door met fase 2: dat was de reactie na het succes van fase 1. En zo geschiedde. Met gezwinde spoed is gewerkt aan de lancering van Ni ...[Read More]

Lees verder

Vathorst, de kerende kansen

Natuurlijk, er zijn problemen in de woningmarkt. Daar weten we alles van. De afstand tussen vraag en aanbod, financieringsproblemen, de stil ...[Read More]

Lees verder
Nieuw Kortenoord: Wageningen te buiten!

Nieuw Kortenoord: Wageningen te buiten!

Bij de introductie van Nieuw Kortenoord was het ouderwets gezellig, en vooral druk! Onze opdrachtgever Bouwfonds had op zich wel hoge verwac ...[Read More]

Lees verder