Social Media

Koopgoot Rotterdam genomineerd voor NRW Marketingprijs 2018

koopgoot rotterdam

We werken voor succes. Niet voor de prijzen. Maar als een trotse opdrachtgever CBRE GI je vraagt de nieuwe campagne Koopgoot – Verrassend Rotterdams in te zenden voor de NRW Marketingprijs 2018 dan doen we dat uiteraard. En als we alles op een rij zetten, dan zijn we natuurlijk zo trots als een pauw met zeven ringen. Ofzoiets. En nu blijkt onze inzending ook bij de jury verheugde, blije en/o ...[Lees Meer]

Rotterdamse samenwerking voor site Muziekcentrum van de Omroep

muziekcentrum van de omroep

Buro voor de Boeg levert binnenkort de nieuwe site op van het Muziekcentrum van de Omroep. Met deze site worden alle activiteiten in en rond dit prachtige muzikale, monumentale en historische gebouw ontsloten. De site zal ook fungeren als eerste portal nieuwe stijl voor de Stichting Omroep Muziek. Voor de belangrijke functie van de kaartverkoop is Buro voor de Boeg een samenwerking aan gegaan met ...[Lees Meer]

Een gezonde visie op GGD Rotterdam Rijnmond

Een gezonde visie op GGD Rotterdam Rijnmond

De merknaam GGD staat voor onafhankelijk, kundig, algemeen en gezond. Voor sociaal-medische vraagstukken die ons allen aangaan is de GGD de vraagbaak, de achtervang en de organisatie die kan optreden. Dit merk krijgt, met Buro voor de Boeg, in Rotterdam een communicatiepartner die een actievere rol online organiseert. Social media, community- en contentmanagement zijn o.a. taken die we mogen gaan ...[Lees Meer]

WEST507: the buildup

WEST507: the buildup

Een bijzonder pand aan de Westzeedijk in Rotterdam: WEST507. Vroeger gestart als ‘handelscentrum’, lang in gebruik geweest voor diverse kantoorfuncties en nu het voorbeeld van een transformatie naar bijzondere lofts en appartementen. Eén van de speerpunten van de gemeente Rotterdam. Op 15 oktober 2017 is de pre-sale, een event waar voor het eerst kennisgemaakt kan worden met de plannen ...[Lees Meer]

Rotterdamse Black Friday loopt voorop

Rotterdamse Black Friday loopt voorop

In Rotterdam krijgt Black Friday de kans zich ook in Nederland op de kaart te zetten. De dag na Thanksgiving is in “The States” de traditionele uitverkoop en de start van de inkopen voor kerst. Zoiets gaan we ook doen in Rotterdam. Maar dan een heel weekend lang. Dus kom winkelen, blijf slapen, profiteer van alle deals en geniet van de retail in Rotterdam. Buro voor de Boeg is communic ...[Lees Meer]

Vestia huurders gaan online

Vestia

Voor Vestia is de opdracht helder: kunnen we de contactstrategie sturen naar online. Online doorgeven van reparaties, vragen, opmerkingen, aanpassingen: dat is voor iedereen winst. We lossen dit voor Vestia op via een aantal innovatieve methoden. Juist ook omdat er binnen gezinnen meerdere e-mailadressen zijn vinden we alle betrokkenen via social, display advertising op adres en e-mailmarketing. D ...[Lees Meer]

Nieuwe site Engels live

Nieuwe site Engels live

De Vermaat Groep is de trotse nieuwe exploitant van Bar Brasserie Engels. Voor dit Rotterdamse icoon ontwikkelde we een nieuwe positionering, die we niet alleen vorm gaven in print, social media en in-house (kleding, menu-kaarten, etc). Maar ook gaven we de site een nieuw uiterlijk, en deze staat vanaf nu ook live. Een mooie klus, integraal offline, online en social. Dat is waar we graag voor staa ...[Lees Meer]

Veenendaal-oost: nieuwe site

Veenendaal-oost: nieuwe site

Voor Ontwikkelingsbedrijf Veenendaal-oost is een nieuwe site ontwikkeld voor Veenderij-oost. Deze nieuwe wijk wordt uitgebreid met Veenderij. Dit onderdeel werd door Buro voor de Boeg al voorzien van een identiteit. Maar het gehele gebied wordt nu ook uitgelicht in een splinternieuwe site: www.veenendaaloost.nl. 

Betrokkenheid en traffic door Facebook Canvas

Betrokkenheid en traffic door Facebook Canvas

Facebook blijft doorontwikkelen met advertentiemogelijkheden. De nieuwste mogelijkheid is Canvas. Buro voor de Boeg is vanaf de start, begin dit jaar in Nederland, actief met Facebook Canvas. Voor een aantal opdrachtgevers hebben we Canvas al succesvol ingezet op Facebook. De betrokkenheid van de doelgroep en het aantal bezoekers van hun website is aantoonbaar gestegen door gebruik van een Canvas. ...[Lees Meer]

Commercials Rosada

Voor Rosada ontwikkelden we voor 2016 een serie online-video commercials die we op diverse platformen programmeren. Youtube, UItzending Gemist, Kijk, RTL XL en andere innovatieve mogelijkheden. Zo kunnen we de kwaliteit en de merken van Rosada Fashion Outlet in beeld brengen. Voor 2016 staan diverse runs op de planning, en uiteraard worden de resultaten nauw gemonitored. De eerste resultaten (CTR, ...[Lees Meer]

Wilnis Wit by Jan des Bouvrie

Wilnis Wit by Jan des Bouvrie

In de nieuwe woonwijk De Maricken in Wilnis realiseert Bouwmaatschappij Verwelius een aantal bijzondere woningen. Niemand minder dan Jan des Bouvrie tekende deze woondroom. En droomhuizen zijn het zeker met hun strakke vormgeving en mooie materialen. En, uiteraard, vrijwel volledig in wit ontworpen. Buro voor de Boeg bedacht de toepasselijke projectnaam ‘Wilnis Wit’ en realiseerde onde ...[Lees Meer]

De boom in met je wens!

De boom in met je wens!

De nieuwe kredietbank Findio, een merk van Crédit Agricole Consumer Finance, vroeg eind november onze hulp om de naamsbekendheid flink te vergroten. Graag nog in 2015 en met de focus op wonen… Daarom hebben we in zeer korte tijd een opvallende activatiecampagne op Facebook gelanceerd: ‘Je woonwens de boom in’. Een sympathieke actie geïnspireerd door de feestdagen. De doelgroep be ...[Lees Meer]

Een wijk vol energie in Wilnis

Een wijk vol energie in Wilnis

Voor Bouwmaatschappij Verwelius en gemeente De Ronde Venen ontwikkelde Buro voor de Boeg de nieuwe naam, huisstijl en het communicatieconcept voor het nieuwbouwplan Marickenzijde in Wilnis. De nieuwe naam werd, met een knipoog naar het verleden van het gebied: De Maricken. Deze nieuwe woonwijk geeft nieuwe energie aan het dorp Wilnis, de inwoners en de nieuwe bewoners. Symbool voor deze energie is ...[Lees Meer]

50 uur in de rij voor een kavel in Abcoude

50 uur in de rij voor een kavel in Abcoude

De verkoop van de eerste 10 vrije kavels voor de nieuwe wijk Land van Winkel in Abcoude is woensdag 14 januari gestart volgens het systeem ‘wie het eerste komt…’. Reden voor de eerste vijf potentiële kopers om zich al op maandagochtend 12 januari om 6 uur te melden bij het gemeentehuis in Mijdrecht. Gemeente De Ronde Venen had een leeg kantoorpand ter beschikking gesteld voor de wachte ...[Lees Meer]

Werk aan de Winkel

Werk aan de Winkel

Door Janssen de Jong Projectontwikkeling en de gemeente De Ronde Venen is Buro voor de Boeg, na een pitch, gekozen voor de gebiedscommunicatie van ‘de Winkelbuurt’. De nieuwe, groene woonwijk in Abcoude. We hebben deze wijk inmiddels omgedoopt tot het meer aansprekende ‘Land van Winkel’. Naast twee opvallende campagnebeelden, met een reiger en een haas in de hoofdrol, reali ...[Lees Meer]

In de rij voor een woning in De Oevers

In de rij voor een woning in De Oevers

Afgelopen zaterdag (1 november) is de verkoop van fase 3 van nieuwbouwwijk De Oevers van Roelofarendsveen van start gegaan. Het verkoopevenement werd zeer goed bezocht. De eerste bezoekers stonden zelfs al om 08.00 uur met een thermosfles koffie voor de deur, om er zeker van te zijn de woning van hun voorkeur te kunnen reserveren! Bezoekers hebben dan ook volop gebruik gemaakt van de mogelijkheid ...[Lees Meer]

De Oevers naar de volgende fase

De Oevers naar de volgende fase

De woningverkoop in de nieuwbouwwijk De Oevers van Roelofarendsveen verloopt zeer vlot. De eerste twee fases zijn al in aanbouw. Tijd voor alweer de volgende fase met in totaal 36 herenhuizen, villa’s en vrije kavels. Ook de hoogste tijd voor de volgende fase van de website, want met zo’n divers woningaanbod in verschillende fases kun je zomaar het overzicht verliezen. Daarom realiseer ...[Lees Meer]