Voor opdrachtgever AM waren we druk met de positionering en digitale campagne voor Imagine. Dit prachtige woongebouw is feitelijk de start v ...[Read More]
Lees verderOnline campagne Imagine doet goede zaken
Film voor gemeente Rotterdam breekt records
Na een creatieve pitch hebben we de opdracht gekregen van de Gemeente Rotterdam voor de 1,5 meter campagne. We hebben daarvoor ingezet op on ...[Read More]
Lees verder1,5 meter communicatie Gemeente Rotterdam
De vraag of we onze visie wilden geven op de 1,5 meter in Rotterdam. Op welke manier kunnen we een bijdrage leveren aan de acceptatie van de ...[Read More]
Lees verderThuispubquiz Hart van de Waalsprong
Voor de nieuwe ontwikkeling Hart van De Waalsprong hebben we place-making next level geïntroduceerd. Door middel van een online pubquiz neme ...[Read More]
Lees verderPlacemaking Zwolle: Gerrits Tuin
Gerrit Rietveld ontwierp één kantoorgebouw: en dat staat in Zwolle. Onze klant Vanwonen is hier gevestigd, en heeft grote plannen met de hel ...[Read More]
Lees verderGASTRO: nieuw stadsfestival voor Rotterdam!
We hebben Rotterdam een nieuw, culinair retailfestival gegeven: Gastro. We gaven het een naam, een gezicht én met UDS en Vivre Productions m ...[Read More]
Lees verderStreet Art – Rotterdam Routes App
Voor Bureau Binnenstad zijn we aangesteld als communicatiepartner voor de app ‘Rotterdam Routes’. Meer dan dat zelfs. We ontwikk ...[Read More]
Lees verderKoopgoot Rotterdam genomineerd voor NRW Marketingprijs 2018
We werken voor succes. Niet voor de prijzen. Maar als een trotse opdrachtgever CBRE GI je vraagt de nieuwe campagne Koopgoot – Verrass ...[Read More]
Lees verderRotterdamse samenwerking voor site Muziekcentrum van de Omroep
Buro voor de Boeg levert binnenkort de nieuwe site op van het Muziekcentrum van de Omroep. Met deze site worden alle activiteiten in en rond ...[Read More]
Lees verderEen gezonde visie op GGD Rotterdam Rijnmond
De merknaam GGD staat voor onafhankelijk, kundig, algemeen en gezond. Voor sociaal-medische vraagstukken die ons allen aangaan is de GGD de ...[Read More]
Lees verderWEST507: the buildup
Een bijzonder pand aan de Westzeedijk in Rotterdam: WEST507. Vroeger gestart als ‘handelscentrum’, lang in gebruik geweest voor ...[Read More]
Lees verderRotterdamse Black Friday loopt voorop
In Rotterdam krijgt Black Friday de kans zich ook in Nederland op de kaart te zetten. De dag na Thanksgiving is in “The States” ...[Read More]
Lees verderVestia huurders gaan online
Voor Vestia is de opdracht helder: kunnen we de contactstrategie sturen naar online. Online doorgeven van reparaties, vragen, opmerkingen, a ...[Read More]
Lees verderNieuwe site Engels live
De Vermaat Groep is de trotse nieuwe exploitant van Bar Brasserie Engels. Voor dit Rotterdamse icoon ontwikkelde we een nieuwe positionering ...[Read More]
Lees verderVeenendaal-oost: nieuwe site
Voor Ontwikkelingsbedrijf Veenendaal-oost is een nieuwe site ontwikkeld voor Veenderij-oost. Deze nieuwe wijk wordt uitgebreid met Veenderij ...[Read More]
Lees verderBetrokkenheid en traffic door Facebook Canvas
Facebook blijft doorontwikkelen met advertentiemogelijkheden. De nieuwste mogelijkheid is Canvas. Buro voor de Boeg is vanaf de start, begin ...[Read More]
Lees verderCommercials Rosada
Voor Rosada ontwikkelden we voor 2016 een serie online-video commercials die we op diverse platformen programmeren. Youtube, UItzending Gemi ...[Read More]
Lees verderWilnis Wit by Jan des Bouvrie
In de nieuwe woonwijk De Maricken in Wilnis realiseert Bouwmaatschappij Verwelius een aantal bijzondere woningen. Niemand minder dan Jan des ...[Read More]
Lees verderDe boom in met je wens!
De nieuwe kredietbank Findio, een merk van Crédit Agricole Consumer Finance, vroeg eind november onze hulp om de naamsbekendheid flink te ve ...[Read More]
Lees verderEen wijk vol energie in Wilnis
Voor Bouwmaatschappij Verwelius en gemeente De Ronde Venen ontwikkelde Buro voor de Boeg de nieuwe naam, huisstijl en het communicatieconcep ...[Read More]
Lees verder50 uur in de rij voor een kavel in Abcoude
De verkoop van de eerste 10 vrije kavels voor de nieuwe wijk Land van Winkel in Abcoude is woensdag 14 januari gestart volgens het systeem ‘ ...[Read More]
Lees verderWerk aan de Winkel
Door Janssen de Jong Projectontwikkeling en de gemeente De Ronde Venen is Buro voor de Boeg, na een pitch, gekozen voor de gebiedscommunicat ...[Read More]
Lees verderIn de rij voor een woning in De Oevers
Afgelopen zaterdag (1 november) is de verkoop van fase 3 van nieuwbouwwijk De Oevers van Roelofarendsveen van start gegaan. Het verkoopevene ...[Read More]
Lees verderDe Oevers naar de volgende fase
De woningverkoop in de nieuwbouwwijk De Oevers van Roelofarendsveen verloopt zeer vlot. De eerste twee fases zijn al in aanbouw. Tijd voor a ...[Read More]
Lees verder