Out of the box

Goot nieuws!

Goot nieuws!

Met een nieuw concept hebben we wederom de ondernemers van de Koopgoot voor ons gewonnen. Was er een pitch? Nee, maar natuurlijk was er wel de 7-years-itch. Sinds 2009 zijn we aan de slag voor het meest prestigieuze winkelhart van Nederland. Het centrum waar iedereen naar kijkt, zich aan spiegelt, zich aan verlekkerd. Een benchmark voor succes in beleggingen, beheer en communicatie. En dat laatste ...[Lees Meer]

Vestia huurders gaan online

Vestia

Voor Vestia is de opdracht helder: kunnen we de contactstrategie sturen naar online. Online doorgeven van reparaties, vragen, opmerkingen, aanpassingen: dat is voor iedereen winst. We lossen dit voor Vestia op via een aantal innovatieve methoden. Juist ook omdat er binnen gezinnen meerdere e-mailadressen zijn vinden we alle betrokkenen via social, display advertising op adres en e-mailmarketing. D ...[Lees Meer]

We hebben de Hofpas

Hofpas

Een nieuw initiatief in Den Haag, we verbinden ondernemers in de buurt met lokale klanten. De Hofpas, Liever lokaal. We ontwikkelden de naam, de look, feel, de tone-of-voice en nu ook de middelen. Mooie samenwerking tussen verschillende partijen, mooie resultaten!

Nieuw lokaal Hoffelijk initiatief

Nieuw lokaal Hoffelijk initiatief

Voor twee sociaal bewogen instellingen in Den Haag heeft Buro voor de Boeg het concept en de vormgeving van een lokale voordeel pas opgepakt. Doelstelling is om met deze pas een waardevolle aanvulling te zijn voor de buurteconomie. Mooi uitgewerkt tot en met het design van winkelmateriaal, app, etc. Mooie klus voor Buro voor de Boeg!

Kerst in de Koopgoot

Kerst in de Koopgoot

Al twintig jaar is de Koopgoot een prominente partij in Rotterdam. En al 8 jaar is Buro voor de Boeg de communicatiepartner van dit Rotterdamse icoon. En elk jaar zijn we met Kerst in actie. Niet alleen was Buro voor de Boeg betrokken bij de kerstversiering, ook de wensboom-actie wordt weer helemaal georganiseerd, uitgevoerd en met communicatie en pr PR omkleed. Wederom zal TV Rijnmond live een pr ...[Lees Meer]

Project BPD landkaart van start

Project BPD landkaart van start

Voor BPD zijn we gestart met het eenduidig vormgeven en clickable maken van alle landkaarten voor de nieuwe projectwebsites. Een technisch geavanceerd klusje, waarbij we onze vastgoed, online en grafische kennis kunnen inzetten. Gecombineerd met een stukje technische inventiviteit en gedegen projectmanagement. Want alle kaarten worden universeel toegankelijk met geo-referentie. We zijn volop aan d ...[Lees Meer]

CBRE houdt het droog

Voor vastgoed- en huisvestingsspecialist CBRE Nederland mochten we een actie realiseren om een flinke voorraad CBRE-paraplu’s in de doelgroep te verspreiden. Dat werd de out-of-the-box actie ‘We’ve got it covered’ met een team charmante dames in CBRE-groen. Zij boden passanten in het regenachtige zakencentrum van Amsterdam, Rotterdam en Utrecht hele prettige parapluservice. ...[Lees Meer]

Findio Woonwens goed terecht gekomen

Voor het nieuwe merk ‘Findio, voor Lenen‘ ontwikkelden we de online campagne ‘De boom in met je woonwens’. En met een overweldigende meerderheid van stemmen is de woonwens van Imke uitgeroepen tot winnaar. Voor het nieuwe groepshuis voor 10 jongeren met een lichte beperking komt er dankzij de wooncheque van € 10.000 een prachtige, éxtra mooie keuken!

Serious game in ontwikkeling

Al een tijdje ligt ie op de plank: ons concept voor een serious game, met bijbehorend platform. Mobile, desktop en app. En we zijn gestart met de ontwikkeling hiervan. Daarbij zijn we op verschillende aspecten aan het werk. User experience, competition design en het uitwerken van diverse niveaus. Daarnaast vraagt dit platform ook om een businessmodel. Ook daar wordt aan gewerkt.

De boom in met je wens!

De boom in met je wens!

De nieuwe kredietbank Findio, een merk van Crédit Agricole Consumer Finance, vroeg eind november onze hulp om de naamsbekendheid flink te vergroten. Graag nog in 2015 en met de focus op wonen… Daarom hebben we in zeer korte tijd een opvallende activatiecampagne op Facebook gelanceerd: ‘Je woonwens de boom in’. Een sympathieke actie geïnspireerd door de feestdagen. De doelgroep be ...[Lees Meer]

Samen Rotterdam transformeren

Samen Rotterdam transformeren

Buro voor de Boeg is partner van de gemeente Rotterdam voor het Transformatiecongres Rotterdam op 10 december a.s. in de Van Nelle Fabriek. Samen met de organisatoren zijn we verantwoordelijk voor de beleving ter plaatse voor ruim 250 vastgoedprofessionals. Bovendien hebben we speciaal voor dit congres het begrip ‘Transvermeerderen’ geïntroduceerd. De deelnemers gaan daarmee en met de ...[Lees Meer]

Catwalk in de Koopgoot

Catwalk in de Koopgoot

Leuke bezigheden voor modemeisjes…. Buro Binnenstad plaatst op 26 juni een reuze catwalk in de Koopgoot. Bezoekers worden uitgenodigd om hun nieuwste aankopen te showen. En Fred van Leer verzorgt de aankondigingen en misschien ook wel het commentaar. Buro voor de Boeg verzorgt de communicatie voor dit 010-momentje. Wat een feest. (enne… voor de liefhebbers: schrijf je gerust in op www.koopgoot.nl)

De Koopgoot wordt Kookgoot: smulshoppen!

De Koopgoot wordt Kookgoot: smulshoppen!

In 2014 was ons initiatief De Kookgoot een mooi succes. En voor 2015 werd het initiatief in groter verband geplaatst. De Kookgoot werd het culinaire middelpunt van het Stadsfestival ‘Op z’n Rotterdams’. Het laatste weekend van mei (goed winkelmoment) bundelden we met Rotterdam Festivals, De Ondernemers Federatie Rotterdam Centrum en andere collega winkelgebieden de krachten. En d ...[Lees Meer]

Provada meets Fred & Kelly

Provada meets Fred & Kelly

Om Business Park Rotterdam The Hague Airport als vestigingslocatie onder de aandacht te brengen doen we natuurlijk de zaken die u mag verwachten… En soms ook iets meer. Zo hebben we FlyKelly opgericht, de luchtvaartmaatschappij van Kelly (met geld van haar moeder). En samen met haar partner/piloot Fred hebben ze voor ons ook de Provada bezocht, ’s lands grootste (en enige) vastgoedbeur ...[Lees Meer]