Naamontwikkeling

Verleiding voor wonen in Vrije Veld Bodegraven

vrije veld

Voor ontwikkelaars Bolton (Woerden) en Aalberts Bouw (Loosdrecht) heeft Buro voor de boeg zich gestort op de verbeelding, vermarkten en verkoop van ruim 70 nieuwbouwwoningen in Vrije Veld Bodegraven. Een mooie plek en mooie concepten van twee hele moderne opdrachtgevers. Voorlopig nog een beetje teasen en verhullen, steeds meer onthullen en verleiden. Een plezier om te doen… vastgoed in opti ...[Lees Meer]

Koopgoot Rotterdam genomineerd voor NRW Marketingprijs 2018

koopgoot rotterdam

We werken voor succes. Niet voor de prijzen. Maar als een trotse opdrachtgever CBRE GI je vraagt de nieuwe campagne Koopgoot – Verrassend Rotterdams in te zenden voor de NRW Marketingprijs 2018 dan doen we dat uiteraard. En als we alles op een rij zetten, dan zijn we natuurlijk zo trots als een pauw met zeven ringen. Ofzoiets. En nu blijkt onze inzending ook bij de jury verheugde, blije en/o ...[Lees Meer]

Nieuw cultuurnetwerk: Cultureon

cultuurnetwerk

In samenwerking met de Creatiekrachtcentrale, van businesspartner Johan Boonekamp, heeft Buro voor de Boeg een nieuw merk voor een nieuw cultuurnetwerk ontwikkeld: Cultureon. Naamgeving, look-and-feel en beeld. Dit merk zal de vaandeldrager worden van een netwerk van cultuurprofessionals en -instellingen die met elkaar de kwaliteit van en inventiviteit in de cultuursector willen borgen en verhogen ...[Lees Meer]

Nieuwe communicatie HNK

Nieuwe communicatie HNK

We zijn niet alleen tijdelijk huurder van Het Nieuwe Kantoor (HNK) in Rotterdam, maar ook een nieuwe communicatiepartner. Waarbij we de doelstelling hebben de positionering richting grotere huurders vorm te geven. Want er zijn nog prachtige ruimtes beschikbaar, waaronder één verdieping met ruim 3.000 m2… Dat in combinatie met de services van HNK, de locatie (en uitzichten) in het Scheepvaart ...[Lees Meer]

WEST507: the buildup

WEST507: the buildup

Een bijzonder pand aan de Westzeedijk in Rotterdam: WEST507. Vroeger gestart als ‘handelscentrum’, lang in gebruik geweest voor diverse kantoorfuncties en nu het voorbeeld van een transformatie naar bijzondere lofts en appartementen. Eén van de speerpunten van de gemeente Rotterdam. Op 15 oktober 2017 is de pre-sale, een event waar voor het eerst kennisgemaakt kan worden met de plannen ...[Lees Meer]

Daar is de Zeelandtoren!

Zeelandtoren

Het klinkt alsof ie er al lang was. Maar nee, hij komt er nu: de Zeelandtoren. Met een naam, look & feel en middelen van Buro voor de Boeg. Een prachtige ranke toren, midden in Vlissingen, naast de haven. Met uitzicht op Zeeland. En bij mooi weer tot Frankrijk en Rotterdam. Da’s dan weer tof: kunnen we vanuit Rotterdam terugzwaaien!

De marketing van de Haaievinnen

De marketing van de Haaievinnen

Voor property- en assetmanager Mayfield zijn we aan de slag met de vier iconische ‘vinnen’ aan de voet van de Van Brienenoordbrug. Prachtige plek, fantastische renovatie, heerlijke plek voor ambitieuze ondernemers die de kwaliteit, bereikbaarheid, services en de iconiciteit waarderen. Oh ja… de naam was Solaris. Wist u niet? Geeft niet. We komen met een nieuwe positionering, naam ...[Lees Meer]

Transformatie Oceaanhuis naar West507: Buro voor de Boeg!

Transformatie Oceaanhuis naar West507: Buro voor de Boeg!

Aan de Westzeedijk nummer 507 staat Het Oceaanhuis. Een imposant kantoorgebouw, ooit gebouwd voor de firma R.S. Stokvis. Historische merken zijn hier gemaakt en geboren. Zoals Erres (R.S.) Radio’s en Fasto (Fa. Stokvis). Maar ook de Solex is hier in grote getalen gebouwd. Na een tweede leven als kantoorgebouw, ligt de toekomst nu in wonen. Na een pitch is gekozen voor onze visie op deze tran ...[Lees Meer]

SEDOS kiest voor Buro voor de Boeg

SEDOS kiest voor Buro voor de Boeg

Voor een project in Noordwijk heeft projectontwikkelaar Sedos gekozen voor Buro voor de Boeg. De begin van een samenwerking: we starten met de postkantoorlocatie in Noordwijk zelf. Maar er zijn ambitieuze plannen!

Nieuw bedrijf: Techniglaz

Techniglaz

Lijkt dat niet een beetje op Hermans Techniek? Klopt! Hoe origineel is dat? Niet origineel, wel slim strategisch. Beide ondernemingen zijn namelijk zusters. Het stoere Hermans Techniek (stevige stalen pijpen) heeft een elegant, frivool zusje gekregen: Techniglaz. Voor alle architecten en constructeurs biedt Techniglaz oplossingen in glas. Van zonnecellen tot gehard. Van niet spiegelend tot geheel ...[Lees Meer]

Hermans Techniek in nieuwe jas…

Hermans Techniek

Voor het mooi familiebedrijf Hermans Techniek in Bergschenhoek hebben we een gehele nieuwe ambitieuze uitstraling neergezet. De leverancier van geïsoleerde pijpen voor in verwarmings- en koelingssystemen is uitgegroeid tot een totaalleverancier, inclusief buffervaten en warmtewisselaars. Een prachtig nieuw logo is de basis voor de nieuwe stijl.

Warmlopen voor Nuenen West

Nuenen West

Vastgoedmarketing gaat buiten gebaande paden, dat beseffen we. Dus out-of-the-box, content creëren, placemaking: we zijn er allemaal in thuis. Voor BPD zijn we aan de slag om Nuenen West in de markt te zetten (we wonnen wederom een pitch!). Eén van de eerste acties is een rondje hardlopen. In een prachtige omgeving. Vanuit Nuenen West… echt warmlopen dus.

We hebben de Hofpas

Hofpas

Een nieuw initiatief in Den Haag, we verbinden ondernemers in de buurt met lokale klanten. De Hofpas, Liever lokaal. We ontwikkelden de naam, de look, feel, de tone-of-voice en nu ook de middelen. Mooie samenwerking tussen verschillende partijen, mooie resultaten!

Shoot voor MM25 – OVG

Shoot voor MM25 – OVG

Met OVG werken we aan een transformatie: in MM25 wordt werken een feest. Een nieuw atrium, een nieuwe opbouw, maar vooral state-of-the art mogelijkheden in energie, klimaat en aansturing. Voor dit nieuwe project organiseerden we een shoot voor fotografie en film. De resultaten zijn prachtig… we houden jullie op de hoogte!

Nieuw lokaal Hoffelijk initiatief

Nieuw lokaal Hoffelijk initiatief

Voor twee sociaal bewogen instellingen in Den Haag heeft Buro voor de Boeg het concept en de vormgeving van een lokale voordeel pas opgepakt. Doelstelling is om met deze pas een waardevolle aanvulling te zijn voor de buurteconomie. Mooi uitgewerkt tot en met het design van winkelmateriaal, app, etc. Mooie klus voor Buro voor de Boeg!

Nieuwe klant: Schiphol Cargo

Nieuwe klant: Schiphol Cargo

Door Schiphol Group zijn we ingeschakeld om Schiphol Cargo te voorzien van een nieuwe impuls en positionering. Als eerste uiting zal een beursstand worden gerealiseerd in Shanghai. Voorzien van een nieuw conceptbeeld en positionering van Buro voor de Boeg!

Pitch BPD gewonnen!

Bouwfonds Hoevelaken

Samen met onze collega’s van FPW Eindhoven hebben we bij BPD een prachtige klus gewonnen. De transformatie van de gronden naast Huize Hoevelaken naar Woonpark Hoevelaken. Voor deze prominente klus hebben ze gewoon de beste mensen om zich heen verzameld, en de klus aan een samenwerkingsverband gegund. Samen met FPW Eindhoven doen we dus de totale klus, waarbij Buro voor de Boeg zich meer conc ...[Lees Meer]

Weespersluis is mooie naam

Weespersluis is mooie naam

Voor BPD Ontwikkeling, Adriaan van Erk, AM, Ymere, Blauwhoed en Van Wijnen Groep mochten we een visie geven op de communicatie voor Bloemdalerpolder. Verwarrend, want het is een nieuw woongebied naast Weesp. De door ons voorgestelde naam Weespersluis met bijbehorende domeinnaam is uiteindelijk gebruikt. Mooi toch? Passende namen, mooie namen, strategische namen, daar kunnen we zo gelukkig van word ...[Lees Meer]

Buro voor de Boeg maakt naam

Voor Heembouw ontwikkelden we een naam en logo voor één van de nieuwe woningbouwontwikkelingen. Met een bijbehorend logo en design. Later meer!

’t Rijkje voor Gebr. Blokland

’t Rijkje voor Gebr. Blokland

Enige tijd geleden vroeg Aannemersbedrijf Gebr. Blokland ons om mee te denken over de naam en positionering voor een nieuw project, op een mooie plek op het Zuid-Hollandse eiland Voorne. Dat hebben we uiteraard met veel plezier en betrokkenheid gedaan. Nu mogen we de komende weken aan de slag om de gehele marketingcommunicatie van nieuwbouwproject ’t Rijkje in Oostvoorne op te tuigen ten beh ...[Lees Meer]

Wilnis Wit by Jan des Bouvrie

Wilnis Wit by Jan des Bouvrie

In de nieuwe woonwijk De Maricken in Wilnis realiseert Bouwmaatschappij Verwelius een aantal bijzondere woningen. Niemand minder dan Jan des Bouvrie tekende deze woondroom. En droomhuizen zijn het zeker met hun strakke vormgeving en mooie materialen. En, uiteraard, vrijwel volledig in wit ontworpen. Buro voor de Boeg bedacht de toepasselijke projectnaam ‘Wilnis Wit’ en realiseerde onde ...[Lees Meer]

Wat doen we aan The City Garden?

Wat doen we aan The City Garden?

Eind maart presenteerden een pitch voor een prachtproject in Amstelveen. En we waren trots: bekijk presentatie design en campagne Amstelveen. En leuk dat we waren :-). We stuurden voor een meeting zelfs nog een paar bedrukte sjieke koekjes met het door ons ontworpen logo en naam: The Park. Maar het bleef lang stil.   Op 16 juli werden we door een tussenpersoon (niet opdrachtgever) gevraagd of ...[Lees Meer]

Harderweide krijgt vorm

Harderweide krijgt vorm

Voor Drielanden-West wonnen we de pitch. Dat wist u al. Inmiddels, twee maanden later, hebben we het concept opgeleverd, de fotoshoot gerealiseerd en is de nieuwe naam bekend. Drielanden-West wordt gepositioneerd onder de nieuwe naam: Harderweide. Mooie klus voor Slokker Vastgoed, BPD (v/h Bouwfonds) en de gemeente Harderwijk.

Pitch Drielanden-West gewonnen

Pitch Drielanden-West gewonnen

Na een uiterst leuke presentatie hebben we de volgende dag goed nieuws gekregen: we gaan een nieuwe groene, Veluwse wijk in Harderwijk positioneren. Samen met de samenwerkende partijen (BPD, Slokker Vastgoed en de Gemeente Harderwijk) worden snel stappen gemaakt voor Drielanden-West. Leuke klus dus!

Positionering woonmerk en -winkel

Positionering woonmerk en -winkel

Voor Het Stylinghuis hebben we een nieuw merk ontwikkeld, een label. Onder HSH is een compleet assortiment meubelen en accessoires beschikbaar, ook online. Daarbij krijg je ook nog echt advies, kom daar nog eens om. Een nieuwe winkel, een nieuw merk, dat is leuk werk!

Verwelius = bouwen = Buro voor de Boeg

Verwelius = bouwen = Buro voor de Boeg

We komen in onze projecten diverse samenwerkingspartners tegen. Dat is één van de leuke aspecten van ons vak. En wat nog leuker is: vanuit die samenwerkingen ontstaan ook weer nieuwe verbintenissen, zoals met Verwelius. Deze prachtige bouwer/ontwikkelaar/belegger heeft ons gevraagd mee te denken bij de herpositionering van een woningbouwproject… Zo zien we dat graag, dat doen we graag!

Pitch Houthavens gewonnen

Pitch Houthavens gewonnen

Een mooie uitdaging in Amsterdam… Daar waar reclameland in Amsterdam de Houthavens al lang heeft gevonden als vestigingsplek, moet de woonconsument dat nog maar doen. En dat is een mooie taak voor Buro voor de Boeg. In een pitch hebben we onze visie gepresenteerd aan BPD (Bouwfonds Property Development) en Ymere. En die pitch hebben we dus gewonnen :-).

Een wijk vol energie in Wilnis

Een wijk vol energie in Wilnis

Voor Bouwmaatschappij Verwelius en gemeente De Ronde Venen ontwikkelde Buro voor de Boeg de nieuwe naam, huisstijl en het communicatieconcept voor het nieuwbouwplan Marickenzijde in Wilnis. De nieuwe naam werd, met een knipoog naar het verleden van het gebied: De Maricken. Deze nieuwe woonwijk geeft nieuwe energie aan het dorp Wilnis, de inwoners en de nieuwe bewoners. Symbool voor deze energie is ...[Lees Meer]

50 uur in de rij voor een kavel in Abcoude

50 uur in de rij voor een kavel in Abcoude

De verkoop van de eerste 10 vrije kavels voor de nieuwe wijk Land van Winkel in Abcoude is woensdag 14 januari gestart volgens het systeem ‘wie het eerste komt…’. Reden voor de eerste vijf potentiële kopers om zich al op maandagochtend 12 januari om 6 uur te melden bij het gemeentehuis in Mijdrecht. Gemeente De Ronde Venen had een leeg kantoorpand ter beschikking gesteld voor de wachte ...[Lees Meer]

Nieuwe opdrachtgever: Bouwmaatschappij Verwelius

Nieuwe opdrachtgever: Bouwmaatschappij Verwelius

Samen met gemeente De Ronde Venen zocht Bouwmaatschappij Verwelius een partner in vastgoedcommunicatie voor een ambitieuze woonwijk in het groene hart, net onder de ‘rook’ van Amsterdam. In de pitch heeft Buro voor de Boeg zijn visie gegeven op plek, de doelgroep, de kernwaarden, de naamgeving en communicatiestrategie. Altijd weer leuk om ons in te vreten in een locatie, te zoeken naar ...[Lees Meer]

Nieuwe opdracht: Winkelbuurt Abcoude

Nieuwe opdracht: Winkelbuurt Abcoude

In een pitch van vier naar twee naar uiteindelijk één communicatiebureau is Buro voor de Boeg gekozen voor de communicatie rondom de nieuwbouwwijk ‘Winkelbuurt’ in Abcoude. En natuurlijk zat daar ook direct een uitdaging… Wonen bij de winkels? Nee, zeker niet… De Winkel is één van de prachtige oud-Hollandse stroompjes die rond Abcoude meanderen. En in die polders ontstaat e ...[Lees Meer]

Koopgoot wordt Kookgoot

Koopgoot wordt Kookgoot

Met veel plezier werken we mee aan de tijdelijke naams- en functiewijziging van de Koopgoot. Op vrijdag 27 juni zijn we tijdelijk ‘De Kookgoot’. Buro voor de Boeg denkt, helpt, initieert en bundelt mee namens de winkeliersvereniging Beursplein. Gezamenlijk met Rotterdamse Kost, OFRC, de Bijenkorf, Hema, Rotterdam Festivals, Rotterdam Partners en alle andere aanliggende partijen gaan we ...[Lees Meer]

Nieuw logo Heere Advocaten

Nieuw logo Heere Advocaten

We delen met een aantal leuke ondernemers en ondernemingen onze kantoortoren. En dankzij de renovatie van de hal ontstaan er ook weer andere gesprekken. Over stof, schilders, tegels en naambordjes. En toen we het daar over hadden was daar ook opeens de noodzaak om één van de ondernemers te voorzien van een nieuwe huisstijl: en dat hebben we dus gedaan. Heere Advocaten is sinds kort getooid met een ...[Lees Meer]

Naamontwikkeling: een speciaal specialisme

Voor vele opdrachtgevers heeft Buro voor de Boeg inmiddels nieuwe merknamen ontwikkeld. En dat is daarmee één van de specialismes van Buro voor de Boeg geworden. Want bij naamontwikkeling komt nu eenmaal veel kijken. Naast een creatieve vertaling moeten merken ook nationaal en internationaal uniek zijn, deponeerbaar zijn en voorzien kunnen worden van bijpassende domeinnamen. Buro voor de Boeg heef ...[Lees Meer]

Nieuwe naam: KKEC

Nieuwe naam: KKEC

Na het faillissement van de EXPO-franchise organisatie vroeg de (succesvolle) vestiging van Expo in de Koopgoot aan Buro voor de Boeg om raad en daad. En dus ontstond de naam KKEC – Kunst, kaarten en Cadeau’s.

Nieuwe naam: Flexcraft

Nieuwe naam: Flexcraft

Voor Aldivèr personeelsdiensten is de naam Flexcraft ontwikkeld. Onder deze nieuwe naam worden Oosteuropese arbeidskrachten op een zorgvuldige, juridisch, fiscaal en anderszins correct ingezet op productie en logistieke locaties in heel Nederland.

Welke domeinen passen bij mijn merk?

Voor verschillende opdrachtgevers heeft Buro voor de Boeg niet alleen namen ontwikkeld, maar ook bijpassende domeinnamen verzorgd. Liefst natuurlijk zo authentiek mogelijk, en daarbij helpen de ‘originele’ domein-extensies zoals .nl en .com. Registraties en onderhandelingen rondom aankoop van registraties doen we met veel succes.

Nieuwe naam: Welthuis

Nieuwe naam: Welthuis

Zorginstelling Vierstroom heeft als strategische visie gekozen voor het ´thuiswonen´. Met thuishulpen, verpleegkunidgen en allerlei andere technische hulpmiddelen en diensten maakt Vierstroom het mogelijk zelfstandig thuis te blijven wonen: gelukkig in je eigen omgeving. Voor de 16 verzorgingstehuizen werd daarom door Buro voor de Boeg een nieuw merk ontwikkeld: ‘Welthuis’. Met dit beg ...[Lees Meer]

De route op Rotterdam The Hague Airport

De route op Rotterdam The Hague Airport

In samenwerking met Rotterdam Airport Vastgoed is een concept ontwikkeld voor de signing van het businesspark op de luchthaven. De opdracht is inmiddels, in overleg met Rotterdam The Hague Airport, uitgebreid. Ook alle luchthavenfuncties zijn nu in dit plan opgenomen. In samenwerking met Reklaspits is dit plan inmiddels uitgewerkt en dit jaar zal de realisatie tot stand komen. Buro voor de Boeg is ...[Lees Meer]

Vrije kavels, vrije visie

Vrije kavels, vrije visie

Voor HBC planontwikkeling ontwikkelde Buro voor de Boeg een communicatieconcept voor een paar prachtige kavels aan een sfeervol laantje in het Gelderse Angerlo. De website is inmiddels online, we nodigen u van harte uit om hier, maar liever nog in Angerlo zelf, een kijkje te nemen!

Nieuwe naam: Building 026

Nieuwe naam: Building 026

De bibliotheek van Arnhem heeft de Koningsstraat verlaten. En deze plek krijgt een nieuwe invulling. Met vereende krachten zijn ontwikkelaar Colliers, eigenaar Credit Suisse, architect V8 (onze succesvolle bovenburen) en Buro voor de Boeg aan de slag om deze nieuwe plek een nieuwe invulling, nieuwe identiteit en nieuwe huurders te bezorgen. Aan Buro voor de Boeg de eervolle taak om het transparant ...[Lees Meer]

Farmel, Diary Business

Farmel, Diary Business

We berichtten u al eerder: ons nieuwe merk in het witte melklandschap. Met 'Farmel, diary business' ontwikkelden we een Europese merknaam, logo én communicatiestijl waarmee we in B2B en B2C onderscheidend aanwezig kunnen zijn. 

Nieuw logo voor merk in melk

Nieuw logo voor merk in melk

Naast de naam Farmel ontwikkelde Buro voor de Boeg ook een nieuw logo voor dit merk. Het logo symoliseert de wereldwijde handen in meld in drie melksoorten: de oplettende kijker zietr niet alleen een wereldbol maar ook een koe, geit en schaap.

Nieuwe naam: Farmel

Hollandse melk is een wereldwijde business. En onze opdrachtgever (aankoop, export en handel in rauwe melk en melkproducten) wilde de internationale aspiraties ook graag zien terugkomen in een nieuwe merknaam. Buro voor de Boeg ontwikkelde na de naam Farmel, zeker ook met de (internationale) consument als referentie.

Nieuwe naam: The Legal Department

Een unieke positionering vraagt om een mooie naam. Met The Legal Department wordt de juridische afdeling, de schakel tussen bedrijf en advocatuur, geoutsourced maar ook desgewenst in huis gehaald. Wel de lusten, maar niet de vaste lasten!

Alles start met namen….

In het ontwikkelen van merknamen heeft Buro voor de Boeg een heldere visie, en een behoorlijk trackrecord. We noemen er een paar. Voor ING Real Estate (nu CBRE) ontwikkelde we 'Macaza', deze naam is een nieuw label voor 11.000 huurhuizen. 'Based-inn' is de nieuwe naam voor een gastvrij bedrijvenhotel met binnenkort een aantal vestigingen. Binnenkort start "Advocatenkantoor Nie ...[Lees Meer]

Nieuw logo De Oevers

Nieuw logo De Oevers

Door Heembouw en Hoorne Vastgoed zijn we geselecteerd voor de communicatie van het project De Oevers van Roelofarendsveen. Hier, in het prachtige groene hart, wordt een dorp voorzien van een nieuw dorpshart aan het water. Het water van prachtige, kristalheldere Oudhollandse poelen waar het prima wonen, vertoeven, zwemmen en schaatsen is. De lisdodde, een mooie oeverplant, heeft een duidelijke plek ...[Lees Meer]

Nieuwe naam: Nieuwe Maas Advocaten

Voor een nieuw advocatenkantoor met een heerlijke Rotterdamse mentaliteit ontwikkelde we een nieuwe naam . Nieuwe Maas Advocaten.

Nieuwe naam: Wouter and Friends

Als muzikant is Wouter Schmidt de aangewezen persoon om muzikale ontdekkingsreizen te begeleiden. En dat doet hij dan ook graag en vaak. En nu met een eigen reisbureau. Met ‘Wouter and Friends’ als naam.

YASK, nieuwe naam in Facilty Management

Voor Vebego zijn we gestart met het tweede 'merk'. We gaan YASK voorzien van een passende merklading. De samenbundeling van Prisma en Home@theOffice krijgt hiermee een nieuwe impuls, en op 1 juni zullen we het geheel intern lanceren. Hard werken, mooie fotografie, slimme teksten… het zit er allemaal in!

Nieuwe naam: Tecpac

Voor een nieuw technisch uitzendbureau ontwikkelde Buro voor de Boeg de merknaam ‘Tecpac – Technical Capacity’.

Nieuwe naam: Based Inn

Nieuwe naam: Based Inn

Met Based Inn wordt een nieuw flexibel kantoor concept ontwikkeld voor bedrijvenlocaties in heel Nederland. Based Inn krijgt daarmee toepassingen als Based Inn Hoogvliet, Based Inn Barendrecht. Daarnaast is de naam ook ontwikkeld voor allerlei nevendiensten… Based Inn Koeriers, Based Inn Vertaaldiensten, Based Inn Printshop e.d.

Nieuwste woningmerk van Nederland

Nieuwste woningmerk van Nederland

Buro voor de Boeg ontwikkelde voor ING Real Estate een nieuw woningmerk: Macaza.nl  Met dit merk krijgen de ruim 10.000 huurwoningen van ING een eigen gezicht. De Provada was het eerste podium waar de professionele vastgoedwereld kon kennismaken met dit typische Buro voor de Boeg product: conceptueel, herkenbaar en toekomstgericht!

Woonstad Rotterdam: MX4

Buro voor de Boeg ontwikkelde een concept voor het nieuwe wonen in de Millinxbuurt in Rotterdam. Mx4, van top tot steen jouw huis. Lekker basic, lekker direct, lekker duidelijk. Kijk voor meer informatie op www.mx4.nl

Valleipark Leusden kiest Buro voor de Boeg

Voor Valleipark Leusden ontwikkelde Buro voor de Boeg een communicatiestrategie en concept. Samen met de gemeente Leusden kozen ontwikkelaars Heijmans en Heilijgers voor onze aanpak. De eerste middelen worden staan inmiddels in de startblokken

Nieuwe naam: De weg naar Kralingen

Een nieuwe woonwijk op de grens van Rotterdam Crooswijk, maar duidelijk de wens om qua architectuur en bewoners te linken aan de succesvolle straten in Kralingen. Buro voor de Boeg ontwikkelde de naam “De weg naar Kralingen” om deze woonwijk in de markt te positioneren.

Nieuwe naam: Tence Inzetbureau

Voor een uitzendbureau in transitie ontwikkelde Buro voor de Boeg de nieuwe naam ‘Tence Inzetbureau’. En hiermee neemt tence ook daadwerkelijk afstand van de onbetrouwbaarheid die uitzendbureaus zo kenmerkt

Nieuwe naam: Huis-, tuin en Keukenboulevard

Voor winkelconcentraties op diverse locaties in Nederland ontwikkelde Buro voor de Boeg een nieuwe naam: De Huis-, tuin- en keukenboulevard. Want met woonboulevard hebben consumenten in een aantal gevallen een (te hoog) verwachtingspatroon. En met deze nieuwe naam en positionering weten consumenten en (toekomstige) retailers precies wat ze kunnen verwachten.

Nieuwe naam: Macaza

Voor ING Real Estate Investment Management (inmiddels CBRE Global Investors) heeft Buro voor de Boeg een nieuwe merknaam ontwikkeld. Op basis van strategisch onderzoek zijn een aantal conceptmatige ingangen gedefinieerd, op basis waarvan Macaza werd ontwikkeld. Met Macaza introduceert ING een nieuwe naam voor haar complete portefeuille huurwoningen.