Merkstrategie

Verleiding voor wonen in Vrije Veld Bodegraven

vrije veld

Voor ontwikkelaars Bolton (Woerden) en Aalberts Bouw (Loosdrecht) heeft Buro voor de boeg zich gestort op de verbeelding, vermarkten en verkoop van ruim 70 nieuwbouwwoningen in Vrije Veld Bodegraven. Een mooie plek en mooie concepten van twee hele moderne opdrachtgevers. Voorlopig nog een beetje teasen en verhullen, steeds meer onthullen en verleiden. Een plezier om te doen… vastgoed in opti ...[Lees Meer]

Koopgoot Rotterdam genomineerd voor NRW Marketingprijs 2018

koopgoot rotterdam

We werken voor succes. Niet voor de prijzen. Maar als een trotse opdrachtgever CBRE GI je vraagt de nieuwe campagne Koopgoot – Verrassend Rotterdams in te zenden voor de NRW Marketingprijs 2018 dan doen we dat uiteraard. En als we alles op een rij zetten, dan zijn we natuurlijk zo trots als een pauw met zeven ringen. Ofzoiets. En nu blijkt onze inzending ook bij de jury verheugde, blije en/o ...[Lees Meer]

Een gezonde visie op GGD Rotterdam Rijnmond

Een gezonde visie op GGD Rotterdam Rijnmond

De merknaam GGD staat voor onafhankelijk, kundig, algemeen en gezond. Voor sociaal-medische vraagstukken die ons allen aangaan is de GGD de vraagbaak, de achtervang en de organisatie die kan optreden. Dit merk krijgt, met Buro voor de Boeg, in Rotterdam een communicatiepartner die een actievere rol online organiseert. Social media, community- en contentmanagement zijn o.a. taken die we mogen gaan ...[Lees Meer]

Nieuwe communicatie HNK

Nieuwe communicatie HNK

We zijn niet alleen tijdelijk huurder van Het Nieuwe Kantoor (HNK) in Rotterdam, maar ook een nieuwe communicatiepartner. Waarbij we de doelstelling hebben de positionering richting grotere huurders vorm te geven. Want er zijn nog prachtige ruimtes beschikbaar, waaronder één verdieping met ruim 3.000 m2… Dat in combinatie met de services van HNK, de locatie (en uitzichten) in het Scheepvaart ...[Lees Meer]

WEST507: the buildup

WEST507: the buildup

Een bijzonder pand aan de Westzeedijk in Rotterdam: WEST507. Vroeger gestart als ‘handelscentrum’, lang in gebruik geweest voor diverse kantoorfuncties en nu het voorbeeld van een transformatie naar bijzondere lofts en appartementen. Eén van de speerpunten van de gemeente Rotterdam. Op 15 oktober 2017 is de pre-sale, een event waar voor het eerst kennisgemaakt kan worden met de plannen ...[Lees Meer]

De marketing van de Haaievinnen

De marketing van de Haaievinnen

Voor property- en assetmanager Mayfield zijn we aan de slag met de vier iconische ‘vinnen’ aan de voet van de Van Brienenoordbrug. Prachtige plek, fantastische renovatie, heerlijke plek voor ambitieuze ondernemers die de kwaliteit, bereikbaarheid, services en de iconiciteit waarderen. Oh ja… de naam was Solaris. Wist u niet? Geeft niet. We komen met een nieuwe positionering, naam ...[Lees Meer]

Gers, groos, bijzonder, trots.

Gers, groos, bijzonder, trots.

Er zijn gedenkwaardige momenten in de geschiedenis van een bureau. En voor ons is dit er één. We hebben een samenwerkingsovereenkomst mogen tekenen met de Gemeente Rotterdam. De uitkomst van een langdurige Europese Aanbesteding die gestart is met 87 bureaus en combinaties uit heel Nederland. Vanaf 1 juni 2017 kan de Gemeente Rotterdam kiezen om te werken met 10 creatieve communicatiepartners. En o ...[Lees Meer]

Spark Sloterdijk (OVG) met vuur in de markt

Spark Sloterdijk (OVG) met vuur in de markt

Voor OVG Real Estate hebben we een tweede project in bewerking. De renovatie/transformatie/reinvention of Spark. Dit kantoorgebouw staat midden in het centrum van Amsterdam Sloterdijk. Dit gebied gaat kantoorgebruikers steeds meer verrassen, hier is een transformatie naar een woon/werk/toeristisch gebied gaande. Inmiddels zijn er al een groot aantal hotelkamers, leuke horeca en verrassend groene p ...[Lees Meer]

Transformatie Oceaanhuis naar West507: Buro voor de Boeg!

Transformatie Oceaanhuis naar West507: Buro voor de Boeg!

Aan de Westzeedijk nummer 507 staat Het Oceaanhuis. Een imposant kantoorgebouw, ooit gebouwd voor de firma R.S. Stokvis. Historische merken zijn hier gemaakt en geboren. Zoals Erres (R.S.) Radio’s en Fasto (Fa. Stokvis). Maar ook de Solex is hier in grote getalen gebouwd. Na een tweede leven als kantoorgebouw, ligt de toekomst nu in wonen. Na een pitch is gekozen voor onze visie op deze tran ...[Lees Meer]

SEDOS kiest voor Buro voor de Boeg

SEDOS kiest voor Buro voor de Boeg

Voor een project in Noordwijk heeft projectontwikkelaar Sedos gekozen voor Buro voor de Boeg. De begin van een samenwerking: we starten met de postkantoorlocatie in Noordwijk zelf. Maar er zijn ambitieuze plannen!

Woonbron Makelaars brengt ondernemersdromen dichtbij

Voor Woonbron Makelaars dachten we mee over het aanbod bedrijfspanden (kantoren, winkels en opslagruimtes) in Delft, Dordrecht, Rotterdam en Spijkenisse voor lokale helden, mooie ondernemers en maatschappelijke instellingen. Voor deze verhuurcampagne ontwikkelden we een testimonial-campagne met echte ondernemers in the picture. Prachtige verhalen mooi in beeld gebracht. De campagne is nu zichtbaar ...[Lees Meer]

Goot nieuws!

Goot nieuws!

Met een nieuw concept hebben we wederom de ondernemers van de Koopgoot voor ons gewonnen. Was er een pitch? Nee, maar natuurlijk was er wel de 7-years-itch. Sinds 2009 zijn we aan de slag voor het meest prestigieuze winkelhart van Nederland. Het centrum waar iedereen naar kijkt, zich aan spiegelt, zich aan verlekkerd. Een benchmark voor succes in beleggingen, beheer en communicatie. En dat laatste ...[Lees Meer]

Nieuw bedrijf: Techniglaz

Techniglaz

Lijkt dat niet een beetje op Hermans Techniek? Klopt! Hoe origineel is dat? Niet origineel, wel slim strategisch. Beide ondernemingen zijn namelijk zusters. Het stoere Hermans Techniek (stevige stalen pijpen) heeft een elegant, frivool zusje gekregen: Techniglaz. Voor alle architecten en constructeurs biedt Techniglaz oplossingen in glas. Van zonnecellen tot gehard. Van niet spiegelend tot geheel ...[Lees Meer]

Hermans Techniek in nieuwe jas…

Hermans Techniek

Voor het mooi familiebedrijf Hermans Techniek in Bergschenhoek hebben we een gehele nieuwe ambitieuze uitstraling neergezet. De leverancier van geïsoleerde pijpen voor in verwarmings- en koelingssystemen is uitgegroeid tot een totaalleverancier, inclusief buffervaten en warmtewisselaars. Een prachtig nieuw logo is de basis voor de nieuwe stijl.

Warmlopen voor Nuenen West

Nuenen West

Vastgoedmarketing gaat buiten gebaande paden, dat beseffen we. Dus out-of-the-box, content creëren, placemaking: we zijn er allemaal in thuis. Voor BPD zijn we aan de slag om Nuenen West in de markt te zetten (we wonnen wederom een pitch!). Eén van de eerste acties is een rondje hardlopen. In een prachtige omgeving. Vanuit Nuenen West… echt warmlopen dus.

We hebben de Hofpas

Hofpas

Een nieuw initiatief in Den Haag, we verbinden ondernemers in de buurt met lokale klanten. De Hofpas, Liever lokaal. We ontwikkelden de naam, de look, feel, de tone-of-voice en nu ook de middelen. Mooie samenwerking tussen verschillende partijen, mooie resultaten!

Shoot voor MM25 – OVG

Shoot voor MM25 – OVG

Met OVG werken we aan een transformatie: in MM25 wordt werken een feest. Een nieuw atrium, een nieuwe opbouw, maar vooral state-of-the art mogelijkheden in energie, klimaat en aansturing. Voor dit nieuwe project organiseerden we een shoot voor fotografie en film. De resultaten zijn prachtig… we houden jullie op de hoogte!

Mooi begin 2017: met BPD naar Nuenen West

Mooi begin 2017: met BPD naar Nuenen West

Met veel plezier beginnen we aan 2017: een nieuwe pitch gewonnen bij BPD. Een nieuwe positionering, look én feel voor Nuenen-West. Dit nieuwe ‘dorp’ ontstaat tussen Nuenen en Eindhoven. We troffen de ontwikkelaars met de door ons gemaakte keuzes en aanpak. Dus aan de slag…

Nieuwe site Engels live

Nieuwe site Engels live

De Vermaat Groep is de trotse nieuwe exploitant van Bar Brasserie Engels. Voor dit Rotterdamse icoon ontwikkelde we een nieuwe positionering, die we niet alleen vorm gaven in print, social media en in-house (kleding, menu-kaarten, etc). Maar ook gaven we de site een nieuw uiterlijk, en deze staat vanaf nu ook live. Een mooie klus, integraal offline, online en social. Dat is waar we graag voor staa ...[Lees Meer]

Nieuw lokaal Hoffelijk initiatief

Nieuw lokaal Hoffelijk initiatief

Voor twee sociaal bewogen instellingen in Den Haag heeft Buro voor de Boeg het concept en de vormgeving van een lokale voordeel pas opgepakt. Doelstelling is om met deze pas een waardevolle aanvulling te zijn voor de buurteconomie. Mooi uitgewerkt tot en met het design van winkelmateriaal, app, etc. Mooie klus voor Buro voor de Boeg!

Weer Rotterdams icoon bij Buro voor de Boeg: Bar Brasserie Engels.

Weer Rotterdams icoon bij Buro voor de Boeg: Bar Brasserie Engels.

Bar Brasserie Engels is geheel vernieuwd. Maar dat weet nog lang niet heel Rotterdam. Dus gaan we daar wat aan doen. Dit horeca-concept (van de Vermaat Groep) heeft van Buro voor de Boeg een extra Rotterdams-Engels jasje gekregen. En da’s leuk, en dat werkt. Zeker ook als we het concept mogen doorvoeren tot op de menu-kaart… Buro voor de Boeg en Engels zullen samen dit concept de komen ...[Lees Meer]

Schiphol Cargo: de beste Pharma-route

Schiphol Cargo: de beste Pharma-route

Dat Schiphol één van ’s werelds beste luchthavens is, moge duidelijk zijn. Maar het voordeel bij Cargo is nog een stukje groter. Ze zijn daar gewoon slimmer :-). Nu weer de speciale Pharma-routing. Waar maatschappijen, expediteurs, afhandelaars, douaniers en klanten gezamenlijk de medicijnen gekoeld, beveiligd én snel verwerken. En dat is een slimme zet, en dat vraagt om een leuk concept: En ...[Lees Meer]

Rebranding Van der Hoek Makelaars

Rebranding Van der Hoek Makelaars

Het merk Van der hoek Makelaars is door Buro voor de Boeg opgepakt en in een nieuwe stijl gebracht. gebaseerd op de authentieke kernwaarden, de grote ervaring en lokale kracht van deze makelaar in Voorne-Putten. Deze makelaars zijn de favoriete keuze voor woningverkopers, en die positie zullen ze met de nieuwe huisstijl en site ook blijven houden! www.vanderhoekmakelaars.nl

Nieuwe klant: Schiphol Cargo

Nieuwe klant: Schiphol Cargo

Door Schiphol Group zijn we ingeschakeld om Schiphol Cargo te voorzien van een nieuwe impuls en positionering. Als eerste uiting zal een beursstand worden gerealiseerd in Shanghai. Voorzien van een nieuw conceptbeeld en positionering van Buro voor de Boeg!

Pitch BPD gewonnen!

Bouwfonds Hoevelaken

Samen met onze collega’s van FPW Eindhoven hebben we bij BPD een prachtige klus gewonnen. De transformatie van de gronden naast Huize Hoevelaken naar Woonpark Hoevelaken. Voor deze prominente klus hebben ze gewoon de beste mensen om zich heen verzameld, en de klus aan een samenwerkingsverband gegund. Samen met FPW Eindhoven doen we dus de totale klus, waarbij Buro voor de Boeg zich meer conc ...[Lees Meer]

Stand voor Waal op Provada

Stand voor Waal op Provada

Al sinds 2007 is Buro voor de Boeg nauw verbonden met Waal en haar verschillende Provada-stands. En natuurlijk ook als adviseur voor alle communicatie er omheen. Voor 2016 staan de plannen alweer klaar… Het wordt weer een mooi verhaal. Want Waal bouwt als geen ander!

Samen Rotterdam transformeren

Samen Rotterdam transformeren

Buro voor de Boeg is partner van de gemeente Rotterdam voor het Transformatiecongres Rotterdam op 10 december a.s. in de Van Nelle Fabriek. Samen met de organisatoren zijn we verantwoordelijk voor de beleving ter plaatse voor ruim 250 vastgoedprofessionals. Bovendien hebben we speciaal voor dit congres het begrip ‘Transvermeerderen’ geïntroduceerd. De deelnemers gaan daarmee en met de ...[Lees Meer]

Nieuwe opdrachtgever: Bouwmaatschappij Verwelius

Nieuwe opdrachtgever: Bouwmaatschappij Verwelius

Samen met gemeente De Ronde Venen zocht Bouwmaatschappij Verwelius een partner in vastgoedcommunicatie voor een ambitieuze woonwijk in het groene hart, net onder de ‘rook’ van Amsterdam. In de pitch heeft Buro voor de Boeg zijn visie gegeven op plek, de doelgroep, de kernwaarden, de naamgeving en communicatiestrategie. Altijd weer leuk om ons in te vreten in een locatie, te zoeken naar ...[Lees Meer]

Nieuwe opdracht: Winkelbuurt Abcoude

Nieuwe opdracht: Winkelbuurt Abcoude

In een pitch van vier naar twee naar uiteindelijk één communicatiebureau is Buro voor de Boeg gekozen voor de communicatie rondom de nieuwbouwwijk ‘Winkelbuurt’ in Abcoude. En natuurlijk zat daar ook direct een uitdaging… Wonen bij de winkels? Nee, zeker niet… De Winkel is één van de prachtige oud-Hollandse stroompjes die rond Abcoude meanderen. En in die polders ontstaat e ...[Lees Meer]

Naamontwikkeling: een speciaal specialisme

Voor vele opdrachtgevers heeft Buro voor de Boeg inmiddels nieuwe merknamen ontwikkeld. En dat is daarmee één van de specialismes van Buro voor de Boeg geworden. Want bij naamontwikkeling komt nu eenmaal veel kijken. Naast een creatieve vertaling moeten merken ook nationaal en internationaal uniek zijn, deponeerbaar zijn en voorzien kunnen worden van bijpassende domeinnamen. Buro voor de Boeg heef ...[Lees Meer]

Rosada Fashion Outlet vernieuwd online

Rosada Fashion Outlet vernieuwd online

In 2014 krijgt Rosada een ander gezicht… En natuurlijk steeds meer online. Daarom is rosada.nl compleet vernieuwd. Van deze tijd; voor tablet, smartphone en desktop. Met alle ruimte voor nieuwe content, nieuwe merken, nieuwe stijlen, inspiratie en natuurlijk aanbiedingen. Bij de zeer snelle realisatie van deze responsive site is door Buro voor de Boeg (merkbeeld & -strategie, online ...[Lees Meer]

Roodhart Group: Buro voor de Boeg

Roodhart Group: Buro voor de Boeg

In onze eigen Waalhaven is rood een kleur van belang. Hier is sinds 1980 de firma Roodhart gevestigd, een specialist in mechanische afdichtingen en pompen. Een graag geziene gast op schepen en in de Europoort. Onshore, offshore, onderhoud en nieuwbouw van complexe pompsystemen. Voor dit concern ontwikkelde Buro voor de Boeg een nieuwe communicatiestrategie inclusief een huisstijl. In 2014 wor ...[Lees Meer]

Joeri Brugman aan boord!

Joeri Brugman aan boord!

Op 25 maart 2013 is Joeri Brugman gestart bij Buro voor de Boeg, met de aandachtsgebieden Online & Strategie. Voor ons al jaren lang geen onbekende, binnen het Rotterdamse en in vastgoedcommunicatie zeker ook een bekend gezicht. Jarenlang één van de aanvoerders van Maquet Vastgoedcommunicatie en Maquet Interactive. Daarnaast initiatiefnemer van Cement (online community voor vastgoedcommunicati ...[Lees Meer]

Met HDW de hoogte in….

Met HDW de hoogte in….

Als importeur van Genielift voorziet HDW 17 landen in Europa van de mooiste hoogwerkers, verreikers en schaarliften. Indrukwekkend materieel, verbijsterende hoogtes en een prachtige opdrachtgever. Dat verdient een bijpassende communicatiestrategie… Buro voor de Boeg is inmiddels volledig op de hoogte, en de verwachtingen zijn dan ook hoog gespannen!

Campagnebeelden Hooghavezathe

Campagnebeelden Hooghavezathe

Start site Het Gelders Orkest

Start site Het Gelders Orkest

Natuurlijk heeft u het digitale magazine van Het Gelders Orkest al gezien. Een mooi voorbeeld van hoe we werken aan de beleving van klassieke muziek. En dat is de opmaat naar een mooi nieuw werk: een compleet nieuwe site voor Het Gelders Orkest. De eerste strategieën staan op papier, de eerste schetsen idem dito. We gaan grote stappen zetten, en blijven daarmee één van de voorlo ...[Lees Meer]

Het Gelders orkest 2012/2013

Het Gelders orkest 2012/2013

De nieuwe verkoopcampagne is gereed: de nieuwe prachtige brochure is inmiddels bezorgd. De eerste abonnementen worden verkocht, met de complimenten! Net als voorgaande jaren is ook dit jaar weer alles te bestellen via de webshop (strategie, design en uitvoering Buro voor de Boeg). Maar dit jaar is er ook een online variant waarin het seizoen wordt voorgesteld. En om het compleet te maken: ook in d ...[Lees Meer]

Communicatiestrategie Miro Enschede

Communicatiestrategie Miro Enschede

Ooit bestond het Nederlandse retaillandschap uit een unieke serie XL-formules: Maxis, Trefcenter, Miro… inmiddels hebben deze merken een compleet nieuwe invulling gekregen. In Enschede krijgt de Miro-locatie nu een forse facelift… En daarmee doen we deze ontwikkeling tekort: een complete sloop en nieuwbouw staat op het programma. Buro voor de Boeg was al betrokken bij de 'tijdelijk ...[Lees Meer]

Een stevige advocaat, dito campagne

Een stevige advocaat, dito campagne

Baumgardt&Brökling Advocaten hebben Buro voor de Boeg gevraagd een plan de campagne te maken voor hun communicatiestrategie. Daarbij is een nieuw kantoor in Barendrecht een belangrijk speerpunt. Vanuit het concept 'Beter aan uw zijde' wordt het kantoor onder de aandacht gebracht in een serie prachtige advertenties en posters. Het media- en middelenplan dat werd opgesteld bevatte d ...[Lees Meer]

Winkelcentrum Hoogambacht: Retailcommunicatie pur sang.

Winkelcentrum Hoogambacht: Retailcommunicatie pur sang.

Het door ASR Vastgoed ontwikkelde winkelcentrum Hoogambacht is prachtig geworden. En dat mag best wat meer onder de aandacht gebracht worden. De gezamenlijke winkeliers hebben via CBRE Shopping Center Management Buro voor de Boeg aangesteld als communicatiepartner. Een nieuw ontwikkelde communicatiestrategie en identity maken deel uit van de opdracht.

Rosada: voor de slippertjes in de zomer

Rosada: voor de slippertjes in de zomer

Voor onze nieuwe klant Rosada ontwikkelden we een vrolijke activatie zomercampagne, bestaand uit een give-away, campagnebeeld en een online en social media strategie. Een knalroze set flipflops staan centraal, het wordt in totaal een vrolijke boel. 

Digitaal magazine Gelders Orkest

Digitaal magazine Gelders Orkest

De veerkracht van Het Gelders Orkest is groot: de bezuinigingen treffen dit orkest recht in het hart, maar zijn geenszins dodelijk. De impuls om op te staan en door te gaan is treffend: een nieuw businessplan, een nieuwe strategie, een nieuw commercieel plan. En daarbij is online een belangrijk speerpunt: voorgesteld.hetgeldersorkest.nl is daarvan een eerste uitwerking. Online strategie, concept & ...[Lees Meer]

Based-inn: nieuwe formule bedrijvenhotel

Based-inn: nieuwe formule bedrijvenhotel

Het nieuwe werken, dat moet het helemaal worden. Het nieuwe ondernemen, dat is het nu al helemaal. Dat is Based-inn. Dat is zorgeloos je werk doen, helemaal gefaciliteerd tot en met de netwerkaansluiting. Gastvrij ondernemen… Het is een nieuw concept waarbij het Based-inn Cafe er is om elkaar te ontmoeten. De eerste Based-inn start in Hoogvliet, het concept wordt daar nu uitgerold en vormgeg ...[Lees Meer]

Trotse Gazelle uitreiking!

Trotse Gazelle uitreiking!

Het was toch wel een beetje opgeklopt spannend… En nee, we zijn geen gouden gazelle. Met een groeipercentage van 826% waren onze vrienden van Expand Online (onze SEO, SEA, Adwords-partner) ons (413% groei) echt wel de baas. We staan in de ranglijst op een hele mooie derde plek, in onze eigen categorie (Zuid-Holland, klein). Nog trotser zijn we eigenlijk op onze klant Waal: deze bouwer van wa ...[Lees Meer]

Nieuwe strategie Tènce Uitzendbureau: Tence Inzetbureau!

De gezamenlijke bedrijven binnen de VEBEGO holding (o.a. Hago, Tènce, Fortron) hebben besloten een nieuwe, eenduidige huisstijl in te voeren waarbij de banden tussen de verschillende bedrijfsonderdelen duidelijker gecommuniceerd konden worden. Voor Tènce Uitzendbureau was dit ook het moment om te kijken naar hun eigen positionering. En daarbij is de hulp van Buro voor de Boeg ingeschakeld. De nieu ...[Lees Meer]

Het nieuwe Waal krijgt vorm!

Al 5 jaar zijn we intensief betrokken bij het bouwen van Waal. Deze zeer innovatieve en gespecialiseerde woningbouwer doet het bovengemiddeld, om maar niet te zeggen erg goed. Dat is een compliment waard. En dat vraagt ook om een nieuwe strategie. Want het gewone bouwen, het leane bouwen, het 3D modelleren en alle andere aspecten waar ze erg goed in zijn: dat is eigenlijk maar bijzaak. Het bouwen ...[Lees Meer]

We presenteren u: Tracy Metz!

We hebben het genoegen gehad Tracy Metz te begeleiden naar een nieuwe publicatie. Ze heeft er in haar leven al heel wat gemaakt, maar deze was toch even anders: een site. Als journaliste, observatrice, moderator, programmamaker, schrijfster en haakse denkster is deze van oorsprong Amerikaanse dame lastig in een hokje te plaatsen. Dat hebben we dus ook niet gedaan. We hebben een site ontwikkeld waa ...[Lees Meer]

Nieuwe strategie in kantoren

Nieuwe strategie in kantoren

Na een succesvolle merkoperatie voor de ‘huurwoningen’ van ING, is er een volgende stap gezet. Ook voor het Kantorenfonds van ING is een nieuwe communicatiestrategie uitgezet, waarbij er een belangrijke design- en positioneringsopdracht is ingevuld. Deze mooie en dankbare klus is aan Buro voor de Boeg gegund na een pitch. Uiteraard hebben we een klein flesje opengetrokken!

Valleipark Leusden kiest Buro voor de Boeg

Voor Valleipark Leusden ontwikkelde Buro voor de Boeg een communicatiestrategie en concept. Samen met de gemeente Leusden kozen ontwikkelaars Heijmans en Heilijgers voor onze aanpak. De eerste middelen worden staan inmiddels in de startblokken

Strategie Beursplein

De voorgestelde strategie in de pitch van winkelcentrum Beursplein was voor de ondernemers een verrassing. Maar in een heldere analyse concludeerden we een aantal zaken. Een groot aantal ondernemers die wel bijdragen aan het communicatiebudget zaten niet fysiek in ‘De Koopgoot’. Daarmee was het gebruik van deze naam als afzender eigenlijk geen optie. Daarmee werden ondernemers in de Ho ...[Lees Meer]

Positionering Het Gelders Orkest: daar horen we

Een positionering voor een mooi klassiek orkest, die vragen komen zelden voor. Nu is er binnen Buro voor de Boeg zeker affiniteit met muziek, klassieke muziek en ook nog ervaring in communicatie voor klassieke orkesten. Dus toen de vraag kwam konden we snel flinke stappen maken in de analyse, het vaststellen van de kernwaarden én de creatieve rationale. De uitdaging voor orkesten is het binnenhale ...[Lees Meer]