Het Gelders Orkest

Hartstochtelijk als Carmen

Hartstochtelijk als Carmen

Het Gelders Orkest geeft vijf openluchtconcerten met hoogtepunten uit Carmen en La Traviata; opera’s over liefde, hartstocht en noodlot. Ter promotie is Buro voor de Boeg gevraagd om een opvallende actie. Er worden flyers en posters verspreid in de horeca met de oproep om een foto van je meest hartstochtelijke kus in te sturen. Daarmee kun je concertkaarten en een diner voor twee winnen. Tij ...[Lees Meer]

Klassieke aanwezigheid online

Klassieke aanwezigheid online

Voor Het Gelders Orkest ontwikkelde Buro voor de Boeg een campagne om het orkest ook na het succesvolle seizoen 2012/2013 onder de aandacht te houden. Als voorloper op de verkoop van de losse kaarten.

Het Gelders Orkest staat op straat

De nieuwe campagne van Het Gelders Orkest werpt vruchten af. Verkoopcijfers die er niet om liegen. En we gaan door. Als orkest zijn we nu helemaal offline, buiten de concertzaal te bewonderen… Verbeeldend, dat dan weer wel.

Magazine Het Gelders Orkest krijgt complimenten

Magazine Het Gelders Orkest krijgt complimenten

Begin mei was het uur U. De oplevering van website van Het Gelders Orkest en de bijbehorende brochure (die kunt u trouwens gewoon via die mooie site aanvragen). Onlangs mochten we van de partners (sponsors, enigszins bevooroordeeld) een indrukwekkend compliment ontvangen voor de brochure. Dat compliment hebben we deels geretourneerd (Het Gelders Orkest is een partner waarmee we dat echt samen ...[Lees Meer]

Een website waar muziek in zit

Een website waar muziek in zit

Begin deze maand viel de goedgevulde programmagids 2013-2014 van Het Gelders Orkest op vele deurmatten. Een klinkend staaltje van Buro voor de Boeg. Tegelijkertijd lanceerden we een volledig nieuwe website (en een mobiele versie) voor Het Gelders Orkest. En wat voor één… Met vereende krachten realiseerden we een online parel met webshop, agenda, achtergronden en veel, veel meer ...[Lees Meer]

Website Het Gelders Orkest in de steigers

Website Het Gelders Orkest in de steigers

Een complete nieuwe site. Voor het Gelders Orkest. Korter kunnen we het niet maken. Maar wel leuker… Want de site wordt een hoogstandje: vol met koppelingen, muziek, video en natuurlijk de koppeling met onze web-ticketing module. Kortom, toch weer even kort: we zijn er  met man en macht aan bezig… hou het in de gaten!

Start site Het Gelders Orkest

Start site Het Gelders Orkest

Natuurlijk heeft u het digitale magazine van Het Gelders Orkest al gezien. Een mooi voorbeeld van hoe we werken aan de beleving van klassieke muziek. En dat is de opmaat naar een mooi nieuw werk: een compleet nieuwe site voor Het Gelders Orkest. De eerste strategieën staan op papier, de eerste schetsen idem dito. We gaan grote stappen zetten, en blijven daarmee één van de voorlo ...[Lees Meer]

Het Gelders orkest 2012/2013

Het Gelders orkest 2012/2013

De nieuwe verkoopcampagne is gereed: de nieuwe prachtige brochure is inmiddels bezorgd. De eerste abonnementen worden verkocht, met de complimenten! Net als voorgaande jaren is ook dit jaar weer alles te bestellen via de webshop (strategie, design en uitvoering Buro voor de Boeg). Maar dit jaar is er ook een online variant waarin het seizoen wordt voorgesteld. En om het compleet te maken: ook in d ...[Lees Meer]

Digitaal magazine Gelders Orkest

Digitaal magazine Gelders Orkest

De veerkracht van Het Gelders Orkest is groot: de bezuinigingen treffen dit orkest recht in het hart, maar zijn geenszins dodelijk. De impuls om op te staan en door te gaan is treffend: een nieuw businessplan, een nieuwe strategie, een nieuw commercieel plan. En daarbij is online een belangrijk speerpunt: voorgesteld.hetgeldersorkest.nl is daarvan een eerste uitwerking. Online strategie, concept & ...[Lees Meer]

Het Gelders Orkest 2012/2013

Het Gelders Orkest 2012/2013

De klassieke weken, in een modern jasje

Het is elk jaar weer een feestje, onze eigen klassieke weken. Want dan werken we met aan Het Gelders Orkest, en de communicatie voor weer een nieuw seizoen vol met klassieke meesterwerken. Dus dat betekent weer fotograferen, monteren en produceren. Met natuurlijk aanpassingen op sites, webshops, advertenties en posters… En dit jaar voegen we daar een nieuw middel aan toe, een digitaal magazi ...[Lees Meer]

Magazine Gelders Orkest van de pers

Magazine Gelders Orkest van de pers

Buro voor de Boeg is trots op haar klant Het Gelders Orkest. In deze bijzondere tijd is het goed om te zien met welke strategische, creatieve en artistieke  ambities het orkest de strijd aan gaat. En wij zijn blij dat we daarbij een rol kunnen spelen. Zoals in communicatie. Want met 'ons' thema "Het Gelders Orkest. Daar horen we." en de bijbehorende campagnes, brochures, bee ...[Lees Meer]

Het Gelders Orkest 2011/2012

Het Gelders Orkest 2011/2012

Er mag besteld worden!

Altijd weer een mooi moment… De abonnementenbrochure van het Gelders Orkest is af… Hard gewerkt, mooie programma's en een keur aan thematische beelden. Dit keer zijn we de steden en dorpen in gegaan… Weer een prachtig gelders document, de derde alweer!

Het Gelders Orkest nieuwe stijl…

Vandaag hebben we weer een mooie nieuwe stap gemaakt in de communicatie voor het seizoen 2011/2012: de tradiotionele fotografiesessie. In Arnhem zijn een groot aantal musici gefotografeerd, en daarbij hebben we ze weer uitgedaagd. En de resultaten zijn sprankelend. En de beelden worden schitterend!

En het draait maar door…

Doorstomen, dat is het devies. Want we moeten vol aan de bak. Met veel aandacht en energie zijn we bij onze klanten flink in de weer. Binnenkort verschijnt Hoor&Wederhoor, het magazine van Het Gelders Orkest. Ook zijn we alweer volop bezig met de voorbereidingen van de nieuwe campagne voor 2011/2012. Voor Bouwfonds wordt hard gewerkt aan de verkoop van een prachtig woningbouwproject, de laatst ...[Lees Meer]

Het Gelders Orkest | Maar dan anders

Het Gelders Orkest | Maar dan anders

Het Gelders Orkest is een vernieuwend orkest. En dat wordt herkend, niet voor niets ontving het orkest de 'Made in Arnhem Bokaal'. En een groot deel van de vernieuwing wordt gebracht door de het labarotorium… The Philharmonic Rebelution. En voor deze jonge, uitdagende en vernieuwende muzikanten maakten we een passende communicatiestijl. Voor een performance in Radio Kootwijk. En dat ...[Lees Meer]

Het Gelders Orkest scoort!

De actie op 10 december heeft op vele fronten gescoord. Vele media stonden op de stoep om het verhaal te vernemen achter het 'concert van de waarde'. Want het gebeurt niet vaak dat bezoekers zelf mogen beslissen wat ze willen betalen! En het heeft ook gewerkt. Ruim 20% bezoekers extra, juist ook met een wat smallere beurs. En 50% van de mensen hebben het concert hoger gewaardeerd dan de tr ...[Lees Meer]

Alles van waarde heeft power!

Alles van waarde heeft power!

 Je zou in deze tijd maar een klassiek symfonieorkest zijn. Dan gaat het opeens niet meer over je prachtige functie, maar het gaat alleen maar over geld. En dat je een hobby zou zijn. Die alleen maar geld kost. En is het dat nou allemaal waard? Die laatste vraag hebben we bij Het Gelders Orkest maar eens voorgelegd. Met het voorstel het publiek het letterlijk te vragen. Vrijdag 10 d ...[Lees Meer]

De week van de magazines

De week van de magazines

 Deze week verschijnen twee magazines van de hand van Buro voor de Boeg. Natuurlijk is daar weer een lekker nummer van het Scheepvaartkwartier Magazine. Ons prodeo wikjkproject is inmiddels in zijn 6e jaargang. Maar deze week verschijnt ook de nieuwste Hoor en Wederhoor, hét relatie magazine van Het Gelders Orkest. En ook dit keer staat dat weer vol met prachtige interviews e ...[Lees Meer]

Het Gelders Orkest 2010/2011

  • Het Gelders Orkest 2010/2011
  • Het Gelders Orkest 2010/2011
  • Het Gelders Orkest 2010/2011
  • Het Gelders Orkest 2010/2011
  • Het Gelders Orkest 2010/2011
  • Het Gelders Orkest 2010/2011
  • Het Gelders Orkest 2010/2011
  • Het Gelders Orkest 2010/2011
  • Het Gelders Orkest 2010/2011
  • Het Gelders Orkest 2010/2011
  • Het Gelders Orkest 2010/2011

Het Gelders Orkest brengt Hoor en Wederhoor.

Het Gelders Orkest brengt Hoor en Wederhoor.

Een eigen magazine. Daarmee heeft het Gelders Orkest een andere kant van zich zelf laten zien. En hoe. In 48 pagina’s full color, met prachtige beelden en unieke verhalen heeft het orkest de band met de lezers, haar publiek en Gelderland nog verder aangehaald. Een integrale uitgave van Buro voor de Boeg. Van tekst tot verzending. Van idee tot uitvoering. Benieuwd?

commercial Het Gelders Orkest

Het Gelders Orkest 2009/2010

  • Het Gelders Orkest 2009/2010
  • Het Gelders Orkest 2009/2010
  • Het Gelders Orkest 2009/2010
  • Het Gelders Orkest 2009/2010
  • Het Gelders Orkest 2009/2010

Positionering Het Gelders Orkest: daar horen we

Een positionering voor een mooi klassiek orkest, die vragen komen zelden voor. Nu is er binnen Buro voor de Boeg zeker affiniteit met muziek, klassieke muziek en ook nog ervaring in communicatie voor klassieke orkesten. Dus toen de vraag kwam konden we snel flinke stappen maken in de analyse, het vaststellen van de kernwaarden én de creatieve rationale. De uitdaging voor orkesten is het binnenhale ...[Lees Meer]