Het Gelders Orkest geeft vijf openluchtconcerten met hoogtepunten uit Carmen en La Traviata; opera’s over liefde, hartstocht en noodlo ...[Read More]
Lees verderHartstochtelijk als Carmen
Klassieke aanwezigheid online
Voor Het Gelders Orkest ontwikkelde Buro voor de Boeg een campagne om het orkest ook na het succesvolle seizoen 2012/2013 onder de aandacht ...[Read More]
Lees verderMagazine Het Gelders Orkest krijgt complimenten
Begin mei was het uur U. De oplevering van website van Het Gelders Orkest en de bijbehorende brochure (die kunt u trouwens gewoon via d ...[Read More]
Lees verderHet Gelders Orkest staat op straat
De nieuwe campagne van Het Gelders Orkest werpt vruchten af. Verkoopcijfers die er niet om liegen. En we gaan door. Als orkest zijn we nu he ...[Read More]
Lees verderEen website waar muziek in zit
Begin deze maand viel de goedgevulde programmagids 2013-2014 van Het Gelders Orkest op vele deurmatten. Een klinkend staaltje van Buro voor ...[Read More]
Lees verderWebsite Het Gelders Orkest in de steigers
Een complete nieuwe site. Voor het Gelders Orkest. Korter kunnen we het niet maken. Maar wel leuker… Want de site wordt een hoogstandj ...[Read More]
Lees verderStart site Het Gelders Orkest
Natuurlijk heeft u het digitale magazine van Het Gelders Orkest al gezien. Een mooi voorbeeld van hoe we werken aan de beleving van klassiek ...[Read More]
Lees verderHet Gelders orkest 2012/2013
De nieuwe verkoopcampagne is gereed: de nieuwe prachtige brochure is inmiddels bezorgd. De eerste abonnementen worden verkocht, met de compl ...[Read More]
Lees verderDigitaal magazine Gelders Orkest
De veerkracht van Het Gelders Orkest is groot: de bezuinigingen treffen dit orkest recht in het hart, maar zijn geenszins dodelijk. De impul ...[Read More]
Lees verderHet Gelders Orkest 2012/2013
De klassieke weken, in een modern jasje
Het is elk jaar weer een feestje, onze eigen klassieke weken. Want dan werken we met aan Het Gelders Orkest, en de communicatie voor weer ee ...[Read More]
Lees verderMagazine Gelders Orkest van de pers
Buro voor de Boeg is trots op haar klant Het Gelders Orkest. In deze bijzondere tijd is het goed om te zien met welke strategische, creatiev ...[Read More]
Lees verderHet Gelders Orkest 2011/2012
Er mag besteld worden!
Altijd weer een mooi moment… De abonnementenbrochure van het Gelders Orkest is af… Hard gewerkt, mooie programma's en een ke ...[Read More]
Lees verderHet Gelders Orkest nieuwe stijl…
Vandaag hebben we weer een mooie nieuwe stap gemaakt in de communicatie voor het seizoen 2011/2012: de tradiotionele fotografiesessie. In Ar ...[Read More]
Lees verderEn het draait maar door…
Doorstomen, dat is het devies. Want we moeten vol aan de bak. Met veel aandacht en energie zijn we bij onze klanten flink in de weer. Binnen ...[Read More]
Lees verderHet Gelders Orkest | Maar dan anders
Het Gelders Orkest is een vernieuwend orkest. En dat wordt herkend, niet voor niets ontving het orkest de 'Made in Arnhem Bokaal'. E ...[Read More]
Lees verderHet Gelders Orkest scoort!
De actie op 10 december heeft op vele fronten gescoord. Vele media stonden op de stoep om het verhaal te vernemen achter het 'concert va ...[Read More]
Lees verderAlles van waarde heeft power!
Je zou in deze tijd maar een klassiek symfonieorkest zijn. Dan gaat het opeens niet meer over je prachtige functie, maar het gaat ...[Read More]
Lees verderDe week van de magazines
Deze week verschijnen twee magazines van de hand van Buro voor de Boeg. Natuurlijk is daar weer een lekker nummer van het Scheepvaartk ...[Read More]
Lees verderHet Gelders Orkest 2010/2011
Het Gelders Orkest brengt Hoor en Wederhoor.
Een eigen magazine. Daarmee heeft het Gelders Orkest een andere kant van zich zelf laten zien. En hoe. In 48 pagina’s full color, met ...[Read More]
Lees verdercommercial Het Gelders Orkest
Het Gelders Orkest 2009/2010
Positionering Het Gelders Orkest: daar horen we
Een positionering voor een mooi klassiek orkest, die vragen komen zelden voor. Nu is er binnen Buro voor de Boeg zeker affiniteit met muziek ...[Read More]
Lees verder