Evenementen

Koopgoot Rotterdam genomineerd voor NRW Marketingprijs 2018

koopgoot rotterdam

We werken voor succes. Niet voor de prijzen. Maar als een trotse opdrachtgever CBRE GI je vraagt de nieuwe campagne Koopgoot – Verrassend Rotterdams in te zenden voor de NRW Marketingprijs 2018 dan doen we dat uiteraard. En als we alles op een rij zetten, dan zijn we natuurlijk zo trots als een pauw met zeven ringen. Ofzoiets. En nu blijkt onze inzending ook bij de jury verheugde, blije en/o ...[Lees Meer]

Transformeren op z’n Rotterdams

Transformeren op z’n Rotterdams

Succesvolle Pre-Sale WEST507

Succesvolle Pre-Sale WEST507

Mijlpaal voor Ooglijdersgasthuis in Utrecht

Mijlpaal voor Ooglijdersgasthuis in Utrecht

Mooie projecten en zorgvuldige projecten: Het Ooglijdersgasthuis in Utrecht is er één van. Het plan is om in en rond dit monumentale pand woningen en appartementen te realiseren. Na een intensief participatietraject (volgens de Utrechtse Participatieladder, u vast bekend) hebben we nu de volgende fase bereikt. Zover mogelijk zijn alle opmerkingen en wensen van de gemeente Utrecht, Monumentenzorg, ...[Lees Meer]

Gers, groos, bijzonder, trots.

Gers, groos, bijzonder, trots.

Er zijn gedenkwaardige momenten in de geschiedenis van een bureau. En voor ons is dit er één. We hebben een samenwerkingsovereenkomst mogen tekenen met de Gemeente Rotterdam. De uitkomst van een langdurige Europese Aanbesteding die gestart is met 87 bureaus en combinaties uit heel Nederland. Vanaf 1 juni 2017 kan de Gemeente Rotterdam kiezen om te werken met 10 creatieve communicatiepartners. En o ...[Lees Meer]

Hoef en Haag placemaking

Hoef en Haag placemaking

Voor BPD werkte we mee aan de ontwikkeling van de Zomerweide. Een zonnig festival in een heel nieuw dorp!

Goot nieuws!

Goot nieuws!

Met een nieuw concept hebben we wederom de ondernemers van de Koopgoot voor ons gewonnen. Was er een pitch? Nee, maar natuurlijk was er wel de 7-years-itch. Sinds 2009 zijn we aan de slag voor het meest prestigieuze winkelhart van Nederland. Het centrum waar iedereen naar kijkt, zich aan spiegelt, zich aan verlekkerd. Een benchmark voor succes in beleggingen, beheer en communicatie. En dat laatste ...[Lees Meer]

Warmlopen voor Nuenen West

Nuenen West

Vastgoedmarketing gaat buiten gebaande paden, dat beseffen we. Dus out-of-the-box, content creëren, placemaking: we zijn er allemaal in thuis. Voor BPD zijn we aan de slag om Nuenen West in de markt te zetten (we wonnen wederom een pitch!). Eén van de eerste acties is een rondje hardlopen. In een prachtige omgeving. Vanuit Nuenen West… echt warmlopen dus.

Veenendaal-oost: nieuwe site

Veenendaal-oost: nieuwe site

Voor Ontwikkelingsbedrijf Veenendaal-oost is een nieuwe site ontwikkeld voor Veenderij-oost. Deze nieuwe wijk wordt uitgebreid met Veenderij. Dit onderdeel werd door Buro voor de Boeg al voorzien van een identiteit. Maar het gehele gebied wordt nu ook uitgelicht in een splinternieuwe site: www.veenendaaloost.nl. 

Succesvolle betaalbare huizenroute

Succesvolle betaalbare huizenroute

Voor Woonbron Makelaars zijn we de partner voor het uitponden van huurwoningen. Daarbij bieden we extreme value voor money. Onze zeer gerichte display advertising heeft zich vertaald in een groot succes. Inmiddels, een week na datum, zijn er meer woningen verkocht dan Woonbron Makelaars had verwacht. En de pijplijn is nog steeds gevuld. Dankzij onze display advertising via een slim real time biddi ...[Lees Meer]

Stand voor Waal op Provada

Stand voor Waal op Provada

Al sinds 2007 is Buro voor de Boeg nauw verbonden met Waal en haar verschillende Provada-stands. En natuurlijk ook als adviseur voor alle communicatie er omheen. Voor 2016 staan de plannen alweer klaar… Het wordt weer een mooi verhaal. Want Waal bouwt als geen ander!

Serious game in ontwikkeling

Al een tijdje ligt ie op de plank: ons concept voor een serious game, met bijbehorend platform. Mobile, desktop en app. En we zijn gestart met de ontwikkeling hiervan. Daarbij zijn we op verschillende aspecten aan het werk. User experience, competition design en het uitwerken van diverse niveaus. Daarnaast vraagt dit platform ook om een businessmodel. Ook daar wordt aan gewerkt.

Aan het werk voor Veenendaal-Oost!

Aan het werk voor Veenendaal-Oost!

Na een uiterst plezierige presentatie aan Ontwikkelingsbedrijf Veenendaal-Oost zijn we gekozen als communicatiepartner voor het waterrijke deelgebied de Veenderij. Tijdens onze presentatie hebben we verteld over onze ervaring in co-creatie, placemaking, branding en onze (realistische) creativiteit. En dat sloeg aan… unaniem gekozen door marktpartijen en gemeente. Wat een heerlijke basis om t ...[Lees Meer]

Samen Rotterdam transformeren

Samen Rotterdam transformeren

Buro voor de Boeg is partner van de gemeente Rotterdam voor het Transformatiecongres Rotterdam op 10 december a.s. in de Van Nelle Fabriek. Samen met de organisatoren zijn we verantwoordelijk voor de beleving ter plaatse voor ruim 250 vastgoedprofessionals. Bovendien hebben we speciaal voor dit congres het begrip ‘Transvermeerderen’ geïntroduceerd. De deelnemers gaan daarmee en met de ...[Lees Meer]

Catwalk in de Koopgoot

Catwalk in de Koopgoot

Leuke bezigheden voor modemeisjes…. Buro Binnenstad plaatst op 26 juni een reuze catwalk in de Koopgoot. Bezoekers worden uitgenodigd om hun nieuwste aankopen te showen. En Fred van Leer verzorgt de aankondigingen en misschien ook wel het commentaar. Buro voor de Boeg verzorgt de communicatie voor dit 010-momentje. Wat een feest. (enne… voor de liefhebbers: schrijf je gerust in op www.koopgoot.nl)

Koopgoot genomineerd voor NRW Marketingprijs

Koopgoot genomineerd voor NRW Marketingprijs

Voor het 4e jaar reikt de Nederlandse Raad Winkelcentra de marketingprijs uit. De NRW Marketingprijs heeft tot doel succesvolle marketingacties onder de aandacht te brengen die het meest innovatief zijn geweest. We zijn er trots op dat De Koopgoot Rotterdam – ingediend door CBRE Global Investors, Buro voor de Boeg en Bilfinger Real Estate – is genomineerd voor de NRW Marketingprijs 201 ...[Lees Meer]

Koopgoot wordt Kookgoot

Koopgoot wordt Kookgoot

Met veel plezier werken we mee aan de tijdelijke naams- en functiewijziging van de Koopgoot. Op vrijdag 27 juni zijn we tijdelijk ‘De Kookgoot’. Buro voor de Boeg denkt, helpt, initieert en bundelt mee namens de winkeliersvereniging Beursplein. Gezamenlijk met Rotterdamse Kost, OFRC, de Bijenkorf, Hema, Rotterdam Festivals, Rotterdam Partners en alle andere aanliggende partijen gaan we ...[Lees Meer]

200 Ondernemers ontbijten op de luchthaven

200 Ondernemers ontbijten op de luchthaven

De ontwikkelingen op Rotterdam The Hague Airport zijn veelomvattend. Nieuwe infrastructuur, nieuwe airlines, nieuwe toegangsweg, nieuw hotel, nieuw restaurant aan de startbaan, nieuwe huurders… Afijn: genoeg redenen gastheer te zijn van het Ondernemersontbijt Rotterdam. Met als hoofdgasten burgemeester Aboutaleb en de directeuren van Rotterdam The Hague Airport en Schiphol Real Estate. 200 o ...[Lees Meer]

Het theater is in de stad…

Het theater is in de stad…

Hooggeëerd publiek: TheatR de Koopgoot is geopend! Volop vertier van prachtig niveau. Elk weekend duizelt het er van de acrobaten, artiesten, clowns… En in de beste traditie van de circuscommunicatie komt u ons dus ook gewoon op straat tegen: heel de zomer festival, heel de zomer de tram in de stad!

Provada meets Fred & Kelly

Provada meets Fred & Kelly

Om Business Park Rotterdam The Hague Airport als vestigingslocatie onder de aandacht te brengen doen we natuurlijk de zaken die u mag verwachten… En soms ook iets meer. Zo hebben we FlyKelly opgericht, de luchtvaartmaatschappij van Kelly (met geld van haar moeder). En samen met haar partner/piloot Fred hebben ze voor ons ook de Provada bezocht, ’s lands grootste (en enige) vastgoedbeur ...[Lees Meer]

Nieuwe luchtvaartmaatschappij: Fly Kelly

Nieuwe luchtvaartmaatschappij: Fly Kelly

Beetje out-of-the-box moet af en toe kunnen. 🙂 Dus hebben we speciaal voor Business Park Rotterdam The Hague Airport een luchtvaartmaatschappij opgericht: Fly Kelly. Kelly is samen met haar piloot Fred ingeschakeld om het businesspark onder de aandacht te brengen van ondernemers. En dat doen ze… zoals op de Provada. Maar er komen meer momenten dat nietsvermoedende, netwerkende ondernemers op ...[Lees Meer]