Concept

Verleiding voor wonen in Vrije Veld Bodegraven

vrije veld

Voor ontwikkelaars Bolton (Woerden) en Aalberts Bouw (Loosdrecht) heeft Buro voor de boeg zich gestort op de verbeelding, vermarkten en verkoop van ruim 70 nieuwbouwwoningen in Vrije Veld Bodegraven. Een mooie plek en mooie concepten van twee hele moderne opdrachtgevers. Voorlopig nog een beetje teasen en verhullen, steeds meer onthullen en verleiden. Een plezier om te doen… vastgoed in opti ...[Lees Meer]

Koopgoot Rotterdam genomineerd voor NRW Marketingprijs 2018

koopgoot rotterdam

We werken voor succes. Niet voor de prijzen. Maar als een trotse opdrachtgever CBRE GI je vraagt de nieuwe campagne Koopgoot – Verrassend Rotterdams in te zenden voor de NRW Marketingprijs 2018 dan doen we dat uiteraard. En als we alles op een rij zetten, dan zijn we natuurlijk zo trots als een pauw met zeven ringen. Ofzoiets. En nu blijkt onze inzending ook bij de jury verheugde, blije en/o ...[Lees Meer]

Gemeente Leerdam kiest Buro voor de Boeg voor Broekgraaf

Broekgraaf

De gemeente Leerdam heeft na een pitch gekozen voor de communicatieaanpak en visie van Buro voor de Boeg. Broekgraaf is één van de nieuwbouwlocaties waar volop ruimte is voor nieuwe bewoners en initiatieven. En natuurlijk voor prachtige kavels, zelfbouw, CPO’s en tiny, big & all other houses. We gaan met veel energie en plezier aan de slag.

Nieuw cultuurnetwerk: Cultureon

cultuurnetwerk

In samenwerking met de Creatiekrachtcentrale, van businesspartner Johan Boonekamp, heeft Buro voor de Boeg een nieuw merk voor een nieuw cultuurnetwerk ontwikkeld: Cultureon. Naamgeving, look-and-feel en beeld. Dit merk zal de vaandeldrager worden van een netwerk van cultuurprofessionals en -instellingen die met elkaar de kwaliteit van en inventiviteit in de cultuursector willen borgen en verhogen ...[Lees Meer]

Transformeren op z’n Rotterdams

Transformeren op z’n Rotterdams

Succesvolle Pre-Sale WEST507

Succesvolle Pre-Sale WEST507

Een gezonde visie op GGD Rotterdam Rijnmond

Een gezonde visie op GGD Rotterdam Rijnmond

De merknaam GGD staat voor onafhankelijk, kundig, algemeen en gezond. Voor sociaal-medische vraagstukken die ons allen aangaan is de GGD de vraagbaak, de achtervang en de organisatie die kan optreden. Dit merk krijgt, met Buro voor de Boeg, in Rotterdam een communicatiepartner die een actievere rol online organiseert. Social media, community- en contentmanagement zijn o.a. taken die we mogen gaan ...[Lees Meer]

Janssen de Jong – Voor elk wat Wils

Janssen de Jong – Voor elk wat Wils

Prachtige woningen in De Tuinen Wils aan de rand van Bezuidenhout in Den Haag. Vanuit de trein heb je een prachtig zicht op deze groene locatie waar, in de eerste fase, 70 fantastisch ruime en luxe villa’s en herenhuizen in de stijl van de Nieuwe Haagse School worden gerealiseerd. De start verkoop op 29 september was druk bezocht, een mooie start voor dit bijzondere Haagse nieuwbouwproject! ...[Lees Meer]

Leyten pitcht met Buro voor de Boeg

Voor de Rotterdamse vastgoedontwikkelaar Leyten hebben we in een paar korte stappen een mooie pitch vormgegeven. Een visie, een eerste aanzet. Gezamenlijk hopen we op een mooi vervolg in verdere rondes!

WEST507: the buildup

WEST507: the buildup

Een bijzonder pand aan de Westzeedijk in Rotterdam: WEST507. Vroeger gestart als ‘handelscentrum’, lang in gebruik geweest voor diverse kantoorfuncties en nu het voorbeeld van een transformatie naar bijzondere lofts en appartementen. Eén van de speerpunten van de gemeente Rotterdam. Op 15 oktober 2017 is de pre-sale, een event waar voor het eerst kennisgemaakt kan worden met de plannen ...[Lees Meer]

Rotterdamse Black Friday loopt voorop

Rotterdamse Black Friday loopt voorop

In Rotterdam krijgt Black Friday de kans zich ook in Nederland op de kaart te zetten. De dag na Thanksgiving is in “The States” de traditionele uitverkoop en de start van de inkopen voor kerst. Zoiets gaan we ook doen in Rotterdam. Maar dan een heel weekend lang. Dus kom winkelen, blijf slapen, profiteer van alle deals en geniet van de retail in Rotterdam. Buro voor de Boeg is communic ...[Lees Meer]

Daar is de Zeelandtoren!

Zeelandtoren

Het klinkt alsof ie er al lang was. Maar nee, hij komt er nu: de Zeelandtoren. Met een naam, look & feel en middelen van Buro voor de Boeg. Een prachtige ranke toren, midden in Vlissingen, naast de haven. Met uitzicht op Zeeland. En bij mooi weer tot Frankrijk en Rotterdam. Da’s dan weer tof: kunnen we vanuit Rotterdam terugzwaaien!

De marketing van de Haaievinnen

De marketing van de Haaievinnen

Voor property- en assetmanager Mayfield zijn we aan de slag met de vier iconische ‘vinnen’ aan de voet van de Van Brienenoordbrug. Prachtige plek, fantastische renovatie, heerlijke plek voor ambitieuze ondernemers die de kwaliteit, bereikbaarheid, services en de iconiciteit waarderen. Oh ja… de naam was Solaris. Wist u niet? Geeft niet. We komen met een nieuwe positionering, naam ...[Lees Meer]

Aan de slag met Dura Vermeer

Aan de slag met Dura Vermeer

Voor Dura Vermeer zijn we gevraagd een nieuw woningbouwproject in Rijswijk in de markt te zetten. Het Terras van Sion in Rijswijk zal binnenkort met onze strategie en middelen in de markt gezet worden!

Hoef en Haag placemaking

Hoef en Haag placemaking

Voor BPD werkte we mee aan de ontwikkeling van de Zomerweide. Een zonnig festival in een heel nieuw dorp!

Goot nieuws!

Goot nieuws!

Met een nieuw concept hebben we wederom de ondernemers van de Koopgoot voor ons gewonnen. Was er een pitch? Nee, maar natuurlijk was er wel de 7-years-itch. Sinds 2009 zijn we aan de slag voor het meest prestigieuze winkelhart van Nederland. Het centrum waar iedereen naar kijkt, zich aan spiegelt, zich aan verlekkerd. Een benchmark voor succes in beleggingen, beheer en communicatie. En dat laatste ...[Lees Meer]

Sylva’s Bos: uniek wonen in Schaarsbergen

Sylva's Bos

Een nieuwe klant aan het firmament: The Dutch Housing Company. Deze kleine ontwikkelaar heeft grootse plannen. Waaronder in Schaarsbergen. Samen keken we naar de plek, de mogelijkheden en de omgeving. Voor dit plan adviseren we niet alleen in verkoopmarketing, maar ook het traject daarvoor. We willen graag de omgeving op een mooie manier laten weten dat het plan Sylva’s Bos past binnen alle ...[Lees Meer]

Vestia huurders gaan online

Vestia

Voor Vestia is de opdracht helder: kunnen we de contactstrategie sturen naar online. Online doorgeven van reparaties, vragen, opmerkingen, aanpassingen: dat is voor iedereen winst. We lossen dit voor Vestia op via een aantal innovatieve methoden. Juist ook omdat er binnen gezinnen meerdere e-mailadressen zijn vinden we alle betrokkenen via social, display advertising op adres en e-mailmarketing. D ...[Lees Meer]

Nieuw bedrijf: Techniglaz

Techniglaz

Lijkt dat niet een beetje op Hermans Techniek? Klopt! Hoe origineel is dat? Niet origineel, wel slim strategisch. Beide ondernemingen zijn namelijk zusters. Het stoere Hermans Techniek (stevige stalen pijpen) heeft een elegant, frivool zusje gekregen: Techniglaz. Voor alle architecten en constructeurs biedt Techniglaz oplossingen in glas. Van zonnecellen tot gehard. Van niet spiegelend tot geheel ...[Lees Meer]

Hermans Techniek in nieuwe jas…

Hermans Techniek

Voor het mooi familiebedrijf Hermans Techniek in Bergschenhoek hebben we een gehele nieuwe ambitieuze uitstraling neergezet. De leverancier van geïsoleerde pijpen voor in verwarmings- en koelingssystemen is uitgegroeid tot een totaalleverancier, inclusief buffervaten en warmtewisselaars. Een prachtig nieuw logo is de basis voor de nieuwe stijl.

Warmlopen voor Nuenen West

Nuenen West

Vastgoedmarketing gaat buiten gebaande paden, dat beseffen we. Dus out-of-the-box, content creëren, placemaking: we zijn er allemaal in thuis. Voor BPD zijn we aan de slag om Nuenen West in de markt te zetten (we wonnen wederom een pitch!). Eén van de eerste acties is een rondje hardlopen. In een prachtige omgeving. Vanuit Nuenen West… echt warmlopen dus.

We hebben de Hofpas

Hofpas

Een nieuw initiatief in Den Haag, we verbinden ondernemers in de buurt met lokale klanten. De Hofpas, Liever lokaal. We ontwikkelden de naam, de look, feel, de tone-of-voice en nu ook de middelen. Mooie samenwerking tussen verschillende partijen, mooie resultaten!

Mooi begin 2017: met BPD naar Nuenen West

Mooi begin 2017: met BPD naar Nuenen West

Met veel plezier beginnen we aan 2017: een nieuwe pitch gewonnen bij BPD. Een nieuwe positionering, look én feel voor Nuenen-West. Dit nieuwe ‘dorp’ ontstaat tussen Nuenen en Eindhoven. We troffen de ontwikkelaars met de door ons gemaakte keuzes en aanpak. Dus aan de slag…

Nieuwe site Engels live

Nieuwe site Engels live

De Vermaat Groep is de trotse nieuwe exploitant van Bar Brasserie Engels. Voor dit Rotterdamse icoon ontwikkelde we een nieuwe positionering, die we niet alleen vorm gaven in print, social media en in-house (kleding, menu-kaarten, etc). Maar ook gaven we de site een nieuw uiterlijk, en deze staat vanaf nu ook live. Een mooie klus, integraal offline, online en social. Dat is waar we graag voor staa ...[Lees Meer]

Nieuw lokaal Hoffelijk initiatief

Nieuw lokaal Hoffelijk initiatief

Voor twee sociaal bewogen instellingen in Den Haag heeft Buro voor de Boeg het concept en de vormgeving van een lokale voordeel pas opgepakt. Doelstelling is om met deze pas een waardevolle aanvulling te zijn voor de buurteconomie. Mooi uitgewerkt tot en met het design van winkelmateriaal, app, etc. Mooie klus voor Buro voor de Boeg!

Weer Rotterdams icoon bij Buro voor de Boeg: Bar Brasserie Engels.

Weer Rotterdams icoon bij Buro voor de Boeg: Bar Brasserie Engels.

Bar Brasserie Engels is geheel vernieuwd. Maar dat weet nog lang niet heel Rotterdam. Dus gaan we daar wat aan doen. Dit horeca-concept (van de Vermaat Groep) heeft van Buro voor de Boeg een extra Rotterdams-Engels jasje gekregen. En da’s leuk, en dat werkt. Zeker ook als we het concept mogen doorvoeren tot op de menu-kaart… Buro voor de Boeg en Engels zullen samen dit concept de komen ...[Lees Meer]

Schiphol Cargo: de beste Pharma-route

Schiphol Cargo: de beste Pharma-route

Dat Schiphol één van ’s werelds beste luchthavens is, moge duidelijk zijn. Maar het voordeel bij Cargo is nog een stukje groter. Ze zijn daar gewoon slimmer :-). Nu weer de speciale Pharma-routing. Waar maatschappijen, expediteurs, afhandelaars, douaniers en klanten gezamenlijk de medicijnen gekoeld, beveiligd én snel verwerken. En dat is een slimme zet, en dat vraagt om een leuk concept: En ...[Lees Meer]

Kerst in de Koopgoot

Kerst in de Koopgoot

Al twintig jaar is de Koopgoot een prominente partij in Rotterdam. En al 8 jaar is Buro voor de Boeg de communicatiepartner van dit Rotterdamse icoon. En elk jaar zijn we met Kerst in actie. Niet alleen was Buro voor de Boeg betrokken bij de kerstversiering, ook de wensboom-actie wordt weer helemaal georganiseerd, uitgevoerd en met communicatie en pr PR omkleed. Wederom zal TV Rijnmond live een pr ...[Lees Meer]

Rebranding Van der Hoek Makelaars

Rebranding Van der Hoek Makelaars

Het merk Van der hoek Makelaars is door Buro voor de Boeg opgepakt en in een nieuwe stijl gebracht. gebaseerd op de authentieke kernwaarden, de grote ervaring en lokale kracht van deze makelaar in Voorne-Putten. Deze makelaars zijn de favoriete keuze voor woningverkopers, en die positie zullen ze met de nieuwe huisstijl en site ook blijven houden! www.vanderhoekmakelaars.nl

Buitengewone kavels in Zeeland

Buitengewone kavels in Zeeland

Aan de rand van het Zeeuwse dorpje Koudekerke ligt Buitenplaats Der Boede. Tussen Noordzeestrand, Vlissingen en Middelburg. Een indrukwekkend landgoed met een eeuwenoude historie en een monumentaal huis als middelpunt. Rondom Huis Der Boede komen 22 riante kavels beschikbaar waar je je droomvilla kunt realiseren, midden in een bos. Buro voor de Boeg is gevraagd om voor dit bijzondere project een h ...[Lees Meer]

Duurzaam Amvest: een verslag van Buro voor de Boeg

Duurzaam Amvest: een verslag van Buro voor de Boeg

Voor Amvest, één van de grootste woningbeleggers in ons land, mochten we nadenken over een duurzaamheidsverslag. En dat is gelukt, dat snapt u :-). We presenteerden onze creatieve visie, en zijn als een speer in de uitwerkingsslag geschoten! Snelle stappen, duurzaam thuis!

Nieuwe klant: Schiphol Cargo

Nieuwe klant: Schiphol Cargo

Door Schiphol Group zijn we ingeschakeld om Schiphol Cargo te voorzien van een nieuwe impuls en positionering. Als eerste uiting zal een beursstand worden gerealiseerd in Shanghai. Voorzien van een nieuw conceptbeeld en positionering van Buro voor de Boeg!

Pitch BPD gewonnen!

Bouwfonds Hoevelaken

Samen met onze collega’s van FPW Eindhoven hebben we bij BPD een prachtige klus gewonnen. De transformatie van de gronden naast Huize Hoevelaken naar Woonpark Hoevelaken. Voor deze prominente klus hebben ze gewoon de beste mensen om zich heen verzameld, en de klus aan een samenwerkingsverband gegund. Samen met FPW Eindhoven doen we dus de totale klus, waarbij Buro voor de Boeg zich meer conc ...[Lees Meer]

Jaarverslag ASVB in de maak

Jaarverslag ASVB in de maak

Begin maart een jaarverslag publiceren? Voor 19 innovatieve bouwbedrijven? Daar heb je natuurlijk Buro voor de Boeg voor nodig, maar moet je als club ook wel uiterst effectief georganiseerd zijn. Lean en mean, slim en snel. Voor ASVB doen we nu de exercitie, begin maart gereed, online en al! En wie weet waar de samenwerking tussen ASVB en Buro voor de Boeg allemaal toe kan leiden… Want u ken ...[Lees Meer]

Stand voor Waal op Provada

Stand voor Waal op Provada

Al sinds 2007 is Buro voor de Boeg nauw verbonden met Waal en haar verschillende Provada-stands. En natuurlijk ook als adviseur voor alle communicatie er omheen. Voor 2016 staan de plannen alweer klaar… Het wordt weer een mooi verhaal. Want Waal bouwt als geen ander!

’t Rijkje voor Gebr. Blokland

’t Rijkje voor Gebr. Blokland

Enige tijd geleden vroeg Aannemersbedrijf Gebr. Blokland ons om mee te denken over de naam en positionering voor een nieuw project, op een mooie plek op het Zuid-Hollandse eiland Voorne. Dat hebben we uiteraard met veel plezier en betrokkenheid gedaan. Nu mogen we de komende weken aan de slag om de gehele marketingcommunicatie van nieuwbouwproject ’t Rijkje in Oostvoorne op te tuigen ten beh ...[Lees Meer]

Commercials Rosada

Voor Rosada ontwikkelden we voor 2016 een serie online-video commercials die we op diverse platformen programmeren. Youtube, UItzending Gemist, Kijk, RTL XL en andere innovatieve mogelijkheden. Zo kunnen we de kwaliteit en de merken van Rosada Fashion Outlet in beeld brengen. Voor 2016 staan diverse runs op de planning, en uiteraard worden de resultaten nauw gemonitored. De eerste resultaten (CTR, ...[Lees Meer]

Serious game in ontwikkeling

Al een tijdje ligt ie op de plank: ons concept voor een serious game, met bijbehorend platform. Mobile, desktop en app. En we zijn gestart met de ontwikkeling hiervan. Daarbij zijn we op verschillende aspecten aan het werk. User experience, competition design en het uitwerken van diverse niveaus. Daarnaast vraagt dit platform ook om een businessmodel. Ook daar wordt aan gewerkt.

Nieuw logo Rosada

Nieuw logo Rosada

Voor Rosada ontwikkelde Buro voor de Boeg niet alleen diverse campagne concepten, positioneringen en online & social campagnes: in de pitch was ons nieuwe logo zeker één van de redenen waarom we zijn gekozen. En dat logo is nu ingezet, in de opmaat naar de uitbreiding van het centrum. En dat ziet er prachtig uit!

Rosada stijgt 12%, Rosada XXL welkom!

Rosada stijgt 12%, Rosada XXL welkom!

Al sinds 2011 werkt Buro voor de Boeg voor Rosada. Het jongste fashion outletcenter van Nederland. Ook in 2015 was dit weer met veel plezier, en de resultaten bleven niet uit. Met een omzet stijging van 12% is dit één van de meest succesvolle retailcentra in Nederland. Bijzonder is dat er alleen omzet gemaakt wordt in bricks, en de communicatie totaal in clicks geschied: een complete digitale, onl ...[Lees Meer]

Aan het werk voor Veenendaal-Oost!

Aan het werk voor Veenendaal-Oost!

Na een uiterst plezierige presentatie aan Ontwikkelingsbedrijf Veenendaal-Oost zijn we gekozen als communicatiepartner voor het waterrijke deelgebied de Veenderij. Tijdens onze presentatie hebben we verteld over onze ervaring in co-creatie, placemaking, branding en onze (realistische) creativiteit. En dat sloeg aan… unaniem gekozen door marktpartijen en gemeente. Wat een heerlijke basis om t ...[Lees Meer]

Wat doen we aan The City Garden?

Wat doen we aan The City Garden?

Eind maart presenteerden een pitch voor een prachtproject in Amstelveen. En we waren trots: bekijk presentatie design en campagne Amstelveen. En leuk dat we waren :-). We stuurden voor een meeting zelfs nog een paar bedrukte sjieke koekjes met het door ons ontworpen logo en naam: The Park. Maar het bleef lang stil.   Op 16 juli werden we door een tussenpersoon (niet opdrachtgever) gevraagd of ...[Lees Meer]

Samen Rotterdam transformeren

Samen Rotterdam transformeren

Buro voor de Boeg is partner van de gemeente Rotterdam voor het Transformatiecongres Rotterdam op 10 december a.s. in de Van Nelle Fabriek. Samen met de organisatoren zijn we verantwoordelijk voor de beleving ter plaatse voor ruim 250 vastgoedprofessionals. Bovendien hebben we speciaal voor dit congres het begrip ‘Transvermeerderen’ geïntroduceerd. De deelnemers gaan daarmee en met de ...[Lees Meer]

Huren in Veemarkt

Huren in Veemarkt

Bouwinvest bouwt als enige huurwoningen op het Veemarkt terrein in Utrecht. Deze gewilde wijk in Utrecht-Oost lijkt in niets meer op de oude veilinghallen, daar waar ooit de koeien over Nederland en de tweedehands-auto’s over Europa werden verspreid. Dus alle kans voor een opvallende campagne… Alle kansen voor huurders in Utrecht!

Pitch Drielanden-West gewonnen

Pitch Drielanden-West gewonnen

Na een uiterst leuke presentatie hebben we de volgende dag goed nieuws gekregen: we gaan een nieuwe groene, Veluwse wijk in Harderwijk positioneren. Samen met de samenwerkende partijen (BPD, Slokker Vastgoed en de Gemeente Harderwijk) worden snel stappen gemaakt voor Drielanden-West. Leuke klus dus!

Wonen in het Land van Winkel

Wonen in het Land van Winkel

We werken al even aan de gebiedscommunicatie, maar zijn nu ook van start gegaan de communicatiemiddelen voor de woningen. We wisten het al, maar de bevestiging is er: wat is het dadelijk toch prachtig wonen in het Land van Winkel. De eerste fase woningen zijn in verkoop: de Baronie is een schitterend wooneiland geïnspireerd op de adellijke landgoederen van weleer. Met appartementen in het Landhuis ...[Lees Meer]

Site van Waal live

Site van Waal live

Voor Waal hebben we vanuit de opgefriste positionering de online presence opnieuw vormgegeven. Een nieuwe website, natuurlijk geoptimaliseerd voor de swipende medemens. Op waal.nl leest u alles over het unieke verhaal van Waal. Eén van de voorlopers in het nieuwe bouwen, sinds jaar en dag helemaal lean en het maatwerk is hier gewoon standaard.

De Koopgoot wordt Kookgoot: smulshoppen!

De Koopgoot wordt Kookgoot: smulshoppen!

In 2014 was ons initiatief De Kookgoot een mooi succes. En voor 2015 werd het initiatief in groter verband geplaatst. De Kookgoot werd het culinaire middelpunt van het Stadsfestival ‘Op z’n Rotterdams’. Het laatste weekend van mei (goed winkelmoment) bundelden we met Rotterdam Festivals, De Ondernemers Federatie Rotterdam Centrum en andere collega winkelgebieden de krachten. En d ...[Lees Meer]

Co-creatie met Woonstad

Co-creatie met Woonstad

Woonstad selecteerde Buro voor de Boeg in een pitch voor de communicatie en begeleiding Paradijshof in Crooswijk. Hier zullen 45 woningen samen met toekomstige bewoners worden ontwikkeld. De ervaring met dit soort processen, de Rotterdamse aanpak en de creatieve vertaling gaven de doorslag…

Positionering Waal

Positionering Waal

Waal is voor ons een oude bekende. We kennen ze nog van voor dit prachtige logo. En voor steeds meer partners is Waal een uiterst respectabele, innovatieve bouwer met een uitstekende reputatie. Natuurlijk met alle hedendaagse lean- en BIM-technieken, maar veel meer met een visie: zonder keurslijf van een conceptwoning tóch een zeer concurrerende prijs: en voor iedereen helemaal op maat. En dat ver ...[Lees Meer]

Verwelius = bouwen = Buro voor de Boeg

Verwelius = bouwen = Buro voor de Boeg

We komen in onze projecten diverse samenwerkingspartners tegen. Dat is één van de leuke aspecten van ons vak. En wat nog leuker is: vanuit die samenwerkingen ontstaan ook weer nieuwe verbintenissen, zoals met Verwelius. Deze prachtige bouwer/ontwikkelaar/belegger heeft ons gevraagd mee te denken bij de herpositionering van een woningbouwproject… Zo zien we dat graag, dat doen we graag!

Aan de slag voor Woonbron Makelaars

Aan de slag voor Woonbron Makelaars

We zijn door Woonbron Makelaars gevraagd mee te denken: en dat hebben we gedaan. We gaan meewerken aan de verkoop van ruim 600 bestaande huurwoningen in Rotterdam, Dordrecht, Delft en Spijkenisse voor diverse doelgroepen. Allemaal woningen van goede komaf. Een mooie uitdaging, we hebben er zin in!

Nationaal event Trombosestichting

Nationaal event Trombosestichting

Voor de Trombosestichting hebben we (strategisch en creatief) meegedacht bij de realisatie van een spraakmakend nationaal event. Er moet nog behoorlijk wat water door het IJsselmeer stromen, maar de voortekenen zijn gunstig. Met samenwerkende partijen als Spieren voor Spieren, Fonds Gehandicaptensport, Rijkswaterstaat en de betrokken provincies is het alleen nog zaak de minister te overtuigen. En ...[Lees Meer]

Koopgoot wordt Kookgoot

Koopgoot wordt Kookgoot

Met veel plezier werken we mee aan de tijdelijke naams- en functiewijziging van de Koopgoot. Op vrijdag 27 juni zijn we tijdelijk ‘De Kookgoot’. Buro voor de Boeg denkt, helpt, initieert en bundelt mee namens de winkeliersvereniging Beursplein. Gezamenlijk met Rotterdamse Kost, OFRC, de Bijenkorf, Hema, Rotterdam Festivals, Rotterdam Partners en alle andere aanliggende partijen gaan we ...[Lees Meer]

200 Ondernemers ontbijten op de luchthaven

200 Ondernemers ontbijten op de luchthaven

De ontwikkelingen op Rotterdam The Hague Airport zijn veelomvattend. Nieuwe infrastructuur, nieuwe airlines, nieuwe toegangsweg, nieuw hotel, nieuw restaurant aan de startbaan, nieuwe huurders… Afijn: genoeg redenen gastheer te zijn van het Ondernemersontbijt Rotterdam. Met als hoofdgasten burgemeester Aboutaleb en de directeuren van Rotterdam The Hague Airport en Schiphol Real Estate. 200 o ...[Lees Meer]

Het theater is in de stad…

Het theater is in de stad…

Hooggeëerd publiek: TheatR de Koopgoot is geopend! Volop vertier van prachtig niveau. Elk weekend duizelt het er van de acrobaten, artiesten, clowns… En in de beste traditie van de circuscommunicatie komt u ons dus ook gewoon op straat tegen: heel de zomer festival, heel de zomer de tram in de stad!

Start verkoop Handelskade

Start verkoop Handelskade

De brochures zijn af, de panelen gedrukt, de maquette is binnen, en het publiek ook! Op woensdag 11 juni is de aftrap geweest voor de verkoop van Handelskade. Natuurlijk met een gewone site, maar juist ook met een virtuele beleving waarin het heerlijk zoeken en neuzen is naar het juiste appartement, de juiste plattegrond, het mooiste uitzicht… Werelds wonen in Nijmegen krijgt hiermee een pra ...[Lees Meer]

Site Roodhart live

Site Roodhart live

Roodhart Group is al jaren actief in de Rotterdamse haven en ver daarbuiten, als specialist op het gebied van pompen, mechanical seals, onderhoud en marine services. Door de grenzeloze ambities en de sterke groei moesten de huisstijl en de site onder handen worden genomen. Buro voor de Boeg introduceerde het Roodhart kwaliteitslabel ‘The sure standard’. En realiseerde een stoere, inter ...[Lees Meer]

Naamontwikkeling: een speciaal specialisme

Voor vele opdrachtgevers heeft Buro voor de Boeg inmiddels nieuwe merknamen ontwikkeld. En dat is daarmee één van de specialismes van Buro voor de Boeg geworden. Want bij naamontwikkeling komt nu eenmaal veel kijken. Naast een creatieve vertaling moeten merken ook nationaal en internationaal uniek zijn, deponeerbaar zijn en voorzien kunnen worden van bijpassende domeinnamen. Buro voor de Boeg heef ...[Lees Meer]

Rotterdam The Hague Airport kiest online voor Buro voor de Boeg

Rotterdam The Hague Airport kiest online voor Buro voor de Boeg

Na een pitch onder 5 internetbureaus heeft Buro voor de Boeg de opdracht gekregen om de totale online-omgeving voor Rotterdam The Hague Airport te realiseren. Een compleet vormgegeven Customer Journey, de term was nog nooit zó toepasselijk, is gepresenteerd aan het team van 'onze' luchthaven. De filosofie dat conceptueel communiceren juist ook online zijn functie en toepassing heeft ...[Lees Meer]