Voor twee sociaal bewogen instellingen in Den Haag heeft Buro voor de Boeg het concept en de vormgeving van een lokale voordeel pas opgepakt ...[Read More]
Lees verderNieuw lokaal Hoffelijk initiatief
Weer Rotterdams icoon bij Buro voor de Boeg: Bar Brasserie Engels.
Bar Brasserie Engels is geheel vernieuwd. Maar dat weet nog lang niet heel Rotterdam. Dus gaan we daar wat aan doen. Dit horeca-concept (van ...[Read More]
Lees verderKerst in de Koopgoot
Al twintig jaar is de Koopgoot een prominente partij in Rotterdam. En al 8 jaar is Buro voor de Boeg de communicatiepartner van dit Rotterda ...[Read More]
Lees verderIn actie voor OVG
Buro voor de Boeg is na een pitch aangesteld als communicatiepartner voor een grootschalige herontwikkeling in Rotterdam. Het oude kantoor v ...[Read More]
Lees verderFotografie Van der Hoek
Rebranding Van der Hoek Makelaars
Het merk Van der hoek Makelaars is door Buro voor de Boeg opgepakt en in een nieuwe stijl gebracht. gebaseerd op de authentieke kernwaarden, ...[Read More]
Lees verderPersoneel EECV geïnformeerd
Sinds 2009 maakt Buro voor de Boeg het personeelsblad voor EECV, ook weer in augustus 2016. EECV ligt in de Europoort, en de grootscte schep ...[Read More]
Lees verderExclusieve buitenkans in Zeeland
Een indrukwekkend project met 22 riante kavels op een imposant landgoed verdient indrukwekkende marketingcommunicatie. Wij realiseerden onde ...[Read More]
Lees verderBetrokkenheid en traffic door Facebook Canvas
Facebook blijft doorontwikkelen met advertentiemogelijkheden. De nieuwste mogelijkheid is Canvas. Buro voor de Boeg is vanaf de start, begin ...[Read More]
Lees verderBuitengewone kavels in Zeeland
Aan de rand van het Zeeuwse dorpje Koudekerke ligt Buitenplaats Der Boede. Tussen Noordzeestrand, Vlissingen en Middelburg. Een indrukwekken ...[Read More]
Lees verderDuurzaam Amvest: een verslag van Buro voor de Boeg
Voor Amvest, één van de grootste woningbeleggers in ons land, mochten we nadenken over een duurzaamheidsverslag. En dat is gelukt, dat snapt ...[Read More]
Lees verderNieuwe klant: Schiphol Cargo
Door Schiphol Group zijn we ingeschakeld om Schiphol Cargo te voorzien van een nieuwe impuls en positionering. Als eerste uiting zal een beu ...[Read More]
Lees verderJaarverslag ASVB snel gereed
De ASVB bouwgroep van 20 bedrijven zat half februari aan tafel: de cijfers waren gereed, of we ook niet snel een jaarverslag konden vormgeve ...[Read More]
Lees verderSuccesvolle betaalbare huizenroute
Voor Woonbron Makelaars zijn we de partner voor het uitponden van huurwoningen. Daarbij bieden we extreme value voor money. Onze zeer gerich ...[Read More]
Lees verderProject BPD landkaart van start
Voor BPD zijn we gestart met het eenduidig vormgeven en clickable maken van alle landkaarten voor de nieuwe projectwebsites. Een technisch g ...[Read More]
Lees verderPitch BPD gewonnen!
Samen met onze collega’s van FPW Eindhoven hebben we bij BPD een prachtige klus gewonnen. De transformatie van de gronden naast Huize ...[Read More]
Lees verderBuro voor de Boeg maakt naam
Voor Heembouw ontwikkelden we een naam en logo voor één van de nieuwe woningbouwontwikkelingen. Met een bijbehorend logo en design. Later me ...[Read More]
Lees verderJaarverslag ASVB in de maak
Begin maart een jaarverslag publiceren? Voor 19 innovatieve bouwbedrijven? Daar heb je natuurlijk Buro voor de Boeg voor nodig, maar moet je ...[Read More]
Lees verderCBRE houdt het droog
Voor vastgoed- en huisvestingsspecialist CBRE Nederland mochten we een actie realiseren om een flinke voorraad CBRE-paraplu’s in de do ...[Read More]
Lees verder’t Rijkje voor Gebr. Blokland
Enige tijd geleden vroeg Aannemersbedrijf Gebr. Blokland ons om mee te denken over de naam en positionering voor een nieuw project, op een m ...[Read More]
Lees verderFindio Woonwens goed terecht gekomen
Voor het nieuwe merk ‘Findio, voor Lenen’ ontwikkelden we de online campagne ‘De boom in met je woonwens’. En met ee ...[Read More]
Lees verderCommercials Rosada
Voor Rosada ontwikkelden we voor 2016 een serie online-video commercials die we op diverse platformen programmeren. Youtube, UItzending Gemi ...[Read More]
Lees verderSerious game in ontwikkeling
Al een tijdje ligt ie op de plank: ons concept voor een serious game, met bijbehorend platform. Mobile, desktop en app. En we zijn gestart m ...[Read More]
Lees verderNieuw logo Rosada
Voor Rosada ontwikkelde Buro voor de Boeg niet alleen diverse campagne concepten, positioneringen en online & social campagnes: in de pi ...[Read More]
Lees verderRosada stijgt 12%, Rosada XXL welkom!
Al sinds 2011 werkt Buro voor de Boeg voor Rosada. Het jongste fashion outletcenter van Nederland. Ook in 2015 was dit weer met veel plezier ...[Read More]
Lees verderIconische beelden bij Buro voor de Boeg
Onze plek aan de voet van de Erasmusbrug spreekt tot de verbeelding. En het verveelt nooit. Sterker nog, we krijgen er inspiratie van. Omdat ...[Read More]
Lees verderWilnis Wit by Jan des Bouvrie
In de nieuwe woonwijk De Maricken in Wilnis realiseert Bouwmaatschappij Verwelius een aantal bijzondere woningen. Niemand minder dan Jan des ...[Read More]
Lees verderDe boom in met je wens!
De nieuwe kredietbank Findio, een merk van Crédit Agricole Consumer Finance, vroeg eind november onze hulp om de naamsbekendheid flink te ve ...[Read More]
Lees verderDe ondernemende energie van Rotterdam The Hague Airport
Aan het werk voor Veenendaal-Oost!
Na een uiterst plezierige presentatie aan Ontwikkelingsbedrijf Veenendaal-Oost zijn we gekozen als communicatiepartner voor het waterrijke d ...[Read More]
Lees verderWat doen we aan The City Garden?
Eind maart presenteerden een pitch voor een prachtproject in Amstelveen. En we waren trots: bekijk presentatie design en campagne Amstelveen ...[Read More]
Lees verderSamen Rotterdam transformeren
Buro voor de Boeg is partner van de gemeente Rotterdam voor het Transformatiecongres Rotterdam op 10 december a.s. in de Van Nelle Fabriek. ...[Read More]
Lees verderStrategisch communiceren met omgevingen
Als communicatiebureau zijn we bij een aantal projecten ook verantwoordelijk voor het Strategisch Omgevings Management. Mooie klussen en zor ...[Read More]
Lees verderHarderweide krijgt vorm
Voor Drielanden-West wonnen we de pitch. Dat wist u al. Inmiddels, twee maanden later, hebben we het concept opgeleverd, de fotoshoot gereal ...[Read More]
Lees verderCatwalk in de Koopgoot
Leuke bezigheden voor modemeisjes…. Buro Binnenstad plaatst op 26 juni een reuze catwalk in de Koopgoot. Bezoekers worden uitgenodigd om hun ...[Read More]
Lees verderMooi uitzicht op Le Tour
Zondagmiddag 5 jullie was het een drukte van belang in Rotterdam… ‘Le Grand Passage’ was de Rotterdamse gastvrijheid voor ...[Read More]
Lees verderHuren in Veemarkt
Bouwinvest bouwt als enige huurwoningen op het Veemarkt terrein in Utrecht. Deze gewilde wijk in Utrecht-Oost lijkt in niets meer op de oude ...[Read More]
Lees verderPositionering Middenwillens Gouda
Voor Janssen de Jong Projectontwikkeling weer aan het werk gegaan. Een mooi project in Gouda; Middenwillens. Met een passende positionering ...[Read More]
Lees verderStraattheater Koopgoot 2015
De aantrekkelijkheid van De Koopgoot zit natuurlijk in het winkelaanbod. De grootste H&M van Europa, en nu weer is Forever21 aangekondig ...[Read More]
Lees verderPitch Drielanden-West gewonnen
Na een uiterst leuke presentatie hebben we de volgende dag goed nieuws gekregen: we gaan een nieuwe groene, Veluwse wijk in Harderwijk posit ...[Read More]
Lees verderWonen in het Land van Winkel
We werken al even aan de gebiedscommunicatie, maar zijn nu ook van start gegaan de communicatiemiddelen voor de woningen. We wisten het al, ...[Read More]
Lees verderDe Koopgoot wordt Kookgoot: smulshoppen!
In 2014 was ons initiatief De Kookgoot een mooi succes. En voor 2015 werd het initiatief in groter verband geplaatst. De Kookgoot werd het c ...[Read More]
Lees verderPositionering woonmerk en -winkel
Voor Het Stylinghuis hebben we een nieuw merk ontwikkeld, een label. Onder HSH is een compleet assortiment meubelen en accessoires beschikba ...[Read More]
Lees verderCo-creatie met Woonstad
Woonstad selecteerde Buro voor de Boeg in een pitch voor de communicatie en begeleiding Paradijshof in Crooswijk. Hier zullen 45 woningen sa ...[Read More]
Lees verderVerwelius = bouwen = Buro voor de Boeg
We komen in onze projecten diverse samenwerkingspartners tegen. Dat is één van de leuke aspecten van ons vak. En wat nog leuker is: vanuit d ...[Read More]
Lees verderPitch Houthavens gewonnen
Een mooie uitdaging in Amsterdam… Daar waar reclameland in Amsterdam de Houthavens al lang heeft gevonden als vestigingsplek, moet de ...[Read More]
Lees verderAan de slag voor Woonbron Makelaars
We zijn door Woonbron Makelaars gevraagd mee te denken: en dat hebben we gedaan. We gaan meewerken aan de verkoop van ruim 600 bestaande huu ...[Read More]
Lees verderNationaal event Trombosestichting
Voor de Trombosestichting hebben we (strategisch en creatief) meegedacht bij de realisatie van een spraakmakend nationaal event. Er moet nog ...[Read More]
Lees verderEen wijk vol energie in Wilnis
Voor Bouwmaatschappij Verwelius en gemeente De Ronde Venen ontwikkelde Buro voor de Boeg de nieuwe naam, huisstijl en het communicatieconcep ...[Read More]
Lees verder50 uur in de rij voor een kavel in Abcoude
De verkoop van de eerste 10 vrije kavels voor de nieuwe wijk Land van Winkel in Abcoude is woensdag 14 januari gestart volgens het systeem ‘ ...[Read More]
Lees verderWerk aan de Winkel
Door Janssen de Jong Projectontwikkeling en de gemeente De Ronde Venen is Buro voor de Boeg, na een pitch, gekozen voor de gebiedscommunicat ...[Read More]
Lees verderWaal bouwt aan zichzelf
Als één van de launching customers van Buro voor de Boeg is Waal één van onze vrienden van het eerste uur. Toch hebben we even afscheid van ...[Read More]
Lees verderIn de rij voor een woning in De Oevers
Afgelopen zaterdag (1 november) is de verkoop van fase 3 van nieuwbouwwijk De Oevers van Roelofarendsveen van start gegaan. Het verkoopevene ...[Read More]
Lees verderCommercial Trombosestichting
Rosada: The Hunting Season
Voor Rosada Fashion Outlet is het najaar ingezet: de nieuwe campagne is nu zichtbaar in het hele centrum… Deze herfst gaan we met zijn ...[Read More]
Lees verderNieuwe opdrachtgever: Bouwmaatschappij Verwelius
Samen met gemeente De Ronde Venen zocht Bouwmaatschappij Verwelius een partner in vastgoedcommunicatie voor een ambitieuze woonwijk in het g ...[Read More]
Lees verderUitreiking NRW Marketingprijs 2014
Op maandag 15 september zijn de NRW Marketingprijzen 2014 uitgedeeld. Als één van de genomineerden met onze klant ‘Koopgoot’ war ...[Read More]
Lees verderCommercial Trombosestichting
Rosada fall 2014: Hunting Season
Campagne toegepast op o.a.: www.rosada.nl
Lees verder