Als full-service communicatiepartner bieden we Merwede in Utrecht diverse diensten. Zo hebben we de website een nieuw design gegeven en hebb ...[Read More]
Lees verderNieuwe site Merwede online
BHV radiocampagne op BNR met print in FD
Onze opdrachtgever Schok en Pomp heeft een verfrissende kijk op goede BHV. Opleidingen door jonge (basis)artsen en co-assistenten, de modern ...[Read More]
Lees verderCapelle aan den IJssel kiest Buro voor de Boeg!
Na een uitgebreide Europese selectie kiest de gemeente Capelle aan den IJssel voor Buro voor de Boeg. We zijn geselecteerd als enige communi ...[Read More]
Lees verderQualis, data en betere mails!
Meer dan 10.000 mensen in Nederland zijn op zoek naar een huis in het hogere segment bij Qualis. Als vereniging voor makelaars in dit segmen ...[Read More]
Lees verderKlare taal voor notaris
Voor Verzijl Notarissen hebben we een nieuwe website ontwikkeld vanuit de positionering ‘Klare taal’. Dat levert een verfrissend ...[Read More]
Lees verderSigning en wayfinding in gemeente Barendrecht
Per 2 januari 2024 ontving de gemeente Barendrecht een groot aantal nieuwe collega’s in hun ‘vertrouwde’ huisvesting. Dank ...[Read More]
Lees verderBuro voor de Boeg partner Leadinfo
We zetten Leadinfo regelmatig in voor onze opdrachtgevers. Deze tool analyseert websitebezoek van prospects. Door koppeling met diverse bron ...[Read More]
Lees verderSuccesvolle voorbeelden van gebiedscommunicatie
Goede communicatie kan de perceptie van een project drastisch verbeteren. Het kan potentiële klanten aantrekken en hen overtuigen van de uni ...[Read More]
Lees verderMeet het succes in online vastgoedmarketing
Wat zijn de belangrijkste KPI’s voor vastgoedmarketing? Bij ons begrijpen we dat het succes van een vastgoedproject niet alleen afhang ...[Read More]
Lees verderHoe werkt vastgoedmarketing online?
Wat zijn de belangrijkste kanalen voor online vastgoedmarketing? Effectieve online aanwezigheid is cruciaal voor vastgoedpromotie. Er zijn v ...[Read More]
Lees verderWat zijn de beste online marketingstrategieën voor vastgoed?
Waarom is online marketing belangrijk voor vastgoed? Bij Buro voor de Boeg begrijpen we dat online marketing een gamechanger is voor de vast ...[Read More]
Lees verderHet werkt in Rotterdam
Elke twee maanden geven we in Rotterdam de “010 werkt” uit. Een korte folder met voorbeelden die werken… Inspirerend, real ...[Read More]
Lees verder5 Essentiële Strategieën voor Succesvolle Vastgoedcommunicatie
Begrijp uw doelgroep Bij Buro voor de Boeg weten we dat het begrijpen van uw doelgroep de sleutel is tot succesvolle vastgoedcommunicatie. H ...[Read More]
Lees verderJustin Streuper is nieuwe partner per 1 januari 2020
Per 1 januari 2020 wordt Justin Streuper (30) binnen Buro voor de Boeg partner. Sinds 4 jaar was hij binnen Buro voor de Boeg al betrokken b ...[Read More]
Lees verderDe voordelen van een digitaal jaarverslag voor uw bedrijf
Wat is een digitaal jaarverslag? Een digitaal jaarverslag is de moderne tegenhanger van het traditionele papieren jaarverslag. In plaats van ...[Read More]
Lees verderLeidsche Rijn Centrum Oost: Buro voor de Boeg
We gaan aan de slag voor de eerste ontwikkelaars in Leidsche Rijn Centrum Oost. Deze nieuwe stadswijk, tussen het water en Cinemec, krijgt d ...[Read More]
Lees verderKoopgoot Rotterdam wint NRW Marketingprijs 2018!
Met de campagne voor de Koopgoot Rotterdam hebben we de NRW Marketingprijs 2018 gewonnen! En met zowel de jury- als de publieksprijs was het ...[Read More]
Lees verderVerleiding voor wonen in Vrije Veld Bodegraven
Voor ontwikkelaars Bolton (Woerden) en Aalberts Bouw (Loosdrecht) heeft Buro voor de boeg zich gestort op de verbeelding, vermarkten en verk ...[Read More]
Lees verderGemeente Leerdam kiest Buro voor de Boeg voor Broekgraaf
De gemeente Leerdam heeft na een pitch gekozen voor de communicatieaanpak en visie van Buro voor de Boeg. Broekgraaf is één van de nieuwbouw ...[Read More]
Lees verderBlack Friday verovert Rotterdam
Voor Urban Department Stores Rotterdam gaf Buro voor de Boeg vorm aan ‘Black Friday’ in Rotterdam. Directeur Dominique van den E ...[Read More]
Lees verderTransformeren op z’n Rotterdams
Succesvolle Pre-Sale WEST507
Brand Management in letterlijke zin
We zijn al bijna 10 jaar specialist in branding & brand management. Maar de afgelopen maand zijn we ook specialist geworden in de brand zelf ...[Read More]
Lees verderEen gezonde visie op GGD Rotterdam Rijnmond
De merknaam GGD staat voor onafhankelijk, kundig, algemeen en gezond. Voor sociaal-medische vraagstukken die ons allen aangaan is de GGD de ...[Read More]
Lees verderDivers werk voor gemeente Rotterdam
Sinds 1 juni zijn we aan de slag voor de gemeente Rotterdam. En dat doen we met verve… Van links tot rechts van hoog tot laag en van k ...[Read More]
Lees verderJanssen de Jong – Voor elk wat Wils
Prachtige woningen in De Tuinen Wils aan de rand van Bezuidenhout in Den Haag. Vanuit de trein heb je een prachtig zicht op deze groene loca ...[Read More]
Lees verderWederom magazine in de haven
Voor onze trouwe opdrachtgever EECV – Ertsoverslagbedrijf Europoort (sinds 2009) mochten we wederom een mooi personeelsmagazine afleve ...[Read More]
Lees verderNieuwe communicatie HNK
We zijn niet alleen tijdelijk huurder van Het Nieuwe Kantoor (HNK) in Rotterdam, maar ook een nieuwe communicatiepartner. Waarbij we de doel ...[Read More]
Lees verderDe kern van de zaak in vastgoedrendement
Niet over alle opdrachten kunnen we luchtig en open communiceren. Maar het feit dat we in de wereld van het vastgoed geen onbekende zijn gee ...[Read More]
Lees verderLeyten pitcht met Buro voor de Boeg
Voor de Rotterdamse vastgoedontwikkelaar Leyten hebben we in een paar korte stappen een mooie pitch vormgegeven. Een visie, een eerste aanze ...[Read More]
Lees verderMijlpaal voor Ooglijdersgasthuis in Utrecht
Mooie projecten en zorgvuldige projecten: Het Ooglijdersgasthuis in Utrecht is er één van. Het plan is om in en rond dit monumentale pand wo ...[Read More]
Lees verderWEST507: the buildup
Een bijzonder pand aan de Westzeedijk in Rotterdam: WEST507. Vroeger gestart als ‘handelscentrum’, lang in gebruik geweest voor ...[Read More]
Lees verderRotterdamse Black Friday loopt voorop
In Rotterdam krijgt Black Friday de kans zich ook in Nederland op de kaart te zetten. De dag na Thanksgiving is in “The States” ...[Read More]
Lees verderPresentaties Savills Amsterdam
Voor de internationale bedrijfsmakelaar Savills heeft Buro voor de Boeg een investeerders memorandum, da’s jargon voor een mooie proje ...[Read More]
Lees verderBuro voor de Boeg tijdelijk in HNK, Vasteland 78.
Op de 23e augustus is er in alle vroegte een brandje op onze verdieping uitgebroken. Gelukkig zonder persoonlijke schade, ook niet voor de b ...[Read More]
Lees verderPijn in ons hart…
We hebben afscheid genomen van Rosada. Met pijn in hart, hoofd en toch ook de portomonnaie (daar zijn we dan weer ondernemer genoeg voor). W ...[Read More]
Lees verderDaar is de Zeelandtoren!
Het klinkt alsof ie er al lang was. Maar nee, hij komt er nu: de Zeelandtoren. Met een naam, look & feel en middelen van Buro voor de Bo ...[Read More]
Lees verderDe marketing van de Haaievinnen
Voor property- en assetmanager Mayfield zijn we aan de slag met de vier iconische ‘vinnen’ aan de voet van de Van Brienenoordbru ...[Read More]
Lees verderGers, groos, bijzonder, trots.
Er zijn gedenkwaardige momenten in de geschiedenis van een bureau. En voor ons is dit er één. We hebben een samenwerkingsovereenkomst mogen ...[Read More]
Lees verderSpark Sloterdijk (OVG) met vuur in de markt
Voor OVG Real Estate hebben we een tweede project in bewerking. De renovatie/transformatie/reinvention of Spark. Dit kantoorgebouw staat mid ...[Read More]
Lees verderAan de slag met Dura Vermeer
Voor Dura Vermeer zijn we gevraagd een nieuw woningbouwproject in Rijswijk in de markt te zetten. Het Terras van Sion in Rijswijk zal binnen ...[Read More]
Lees verderTransformatie Oceaanhuis naar West507: Buro voor de Boeg!
Aan de Westzeedijk nummer 507 staat Het Oceaanhuis. Een imposant kantoorgebouw, ooit gebouwd voor de firma R.S. Stokvis. Historische merken ...[Read More]
Lees verderSEDOS kiest voor Buro voor de Boeg
Voor een project in Noordwijk heeft projectontwikkelaar Sedos gekozen voor Buro voor de Boeg. De begin van een samenwerking: we starten met ...[Read More]
Lees verderHuren bij Altera? Buro voor de Boeg!
Voor Altera Vastgoed zijn we in de slag met een paar prachtige huurwoningprojecten. Bijvoorbeeld Belvedère in Hilversum. Een bijzonder proje ...[Read More]
Lees verderHoef en Haag placemaking
Voor BPD werkte we mee aan de ontwikkeling van de Zomerweide. Een zonnig festival in een heel nieuw dorp!
Lees verderHerpositionering Mudde Makelaardij
Voor het prachtige Mudde Makelaardij in Spijkenisse verzorgden we de restyling en herpositionering van dit makelaarskantoor. Nu past het wee ...[Read More]
Lees verderWoonbron Makelaars brengt ondernemersdromen dichtbij
Voor Woonbron Makelaars dachten we mee over het aanbod bedrijfspanden (kantoren, winkels en opslagruimtes) in Delft, Dordrecht, Rotterdam en ...[Read More]
Lees verderGoot nieuws!
Met een nieuw concept hebben we wederom de ondernemers van de Koopgoot voor ons gewonnen. Was er een pitch? Nee, maar natuurlijk was er wel ...[Read More]
Lees verderSylva’s Bos: uniek wonen in Schaarsbergen
Een nieuwe klant aan het firmament: The Dutch Housing Company. Deze kleine ontwikkelaar heeft grootse plannen. Waaronder in Schaarsbergen. S ...[Read More]
Lees verderVestia huurders gaan online
Voor Vestia is de opdracht helder: kunnen we de contactstrategie sturen naar online. Online doorgeven van reparaties, vragen, opmerkingen, a ...[Read More]
Lees verderNieuw bedrijf: Techniglaz
Lijkt dat niet een beetje op Hermans Techniek? Klopt! Hoe origineel is dat? Niet origineel, wel slim strategisch. Beide ondernemingen zijn n ...[Read More]
Lees verderHermans Techniek in nieuwe jas…
Voor het mooi familiebedrijf Hermans Techniek in Bergschenhoek hebben we een gehele nieuwe ambitieuze uitstraling neergezet. De leverancier ...[Read More]
Lees verderWarmlopen voor Nuenen West
Vastgoedmarketing gaat buiten gebaande paden, dat beseffen we. Dus out-of-the-box, content creëren, placemaking: we zijn er allemaal in thui ...[Read More]
Lees verderWe hebben de Hofpas
Een nieuw initiatief in Den Haag, we verbinden ondernemers in de buurt met lokale klanten. De Hofpas, Liever lokaal. We ontwikkelden de naam ...[Read More]
Lees verderSavills Noortsche Bosch Amsterdam
Voor Savills ontwikkelde we een aantal communicatiemiddelen voor de presentatie van een uniek kantoor, op een unieke plek.
Lees verderShoot voor MM25 – OVG
Met OVG werken we aan een transformatie: in MM25 wordt werken een feest. Een nieuw atrium, een nieuwe opbouw, maar vooral state-of-the art m ...[Read More]
Lees verderMooi begin 2017: met BPD naar Nuenen West
Met veel plezier beginnen we aan 2017: een nieuwe pitch gewonnen bij BPD. Een nieuwe positionering, look én feel voor Nuenen-West. Dit nieuw ...[Read More]
Lees verderNieuwe site Engels live
De Vermaat Groep is de trotse nieuwe exploitant van Bar Brasserie Engels. Voor dit Rotterdamse icoon ontwikkelde we een nieuwe positionering ...[Read More]
Lees verderNieuw lokaal Hoffelijk initiatief
Voor twee sociaal bewogen instellingen in Den Haag heeft Buro voor de Boeg het concept en de vormgeving van een lokale voordeel pas opgepakt ...[Read More]
Lees verderWeer Rotterdams icoon bij Buro voor de Boeg: Bar Brasserie Engels.
Bar Brasserie Engels is geheel vernieuwd. Maar dat weet nog lang niet heel Rotterdam. Dus gaan we daar wat aan doen. Dit horeca-concept (van ...[Read More]
Lees verder