Buro voor de Boeg

Vrij Entrepot – Buro voor de Boeg geeft visie

Voor het pand: De Vijf Werelddelen ‘Op’ Zuid, hebben we een paar nieuwe scenario’s mogen ontwikkelingen voor de toekomst. Inmiddels zijn we met de eigenaar hierover in gesprek, en de eerste voorzichtige nieuwe invullingen worden al besproken.

Nieuwe ontwikkeling aan de Boompjes: The winning Pitch!

Voor belegger Amvest en ontwikkelaar Peak presenteerden we onze visie op  Boompjes 60-68. Hier zijn nieuwe appartementen  ontwikkeld met een undiek deelconcept. Buro voor de Boeg gaat met veel plezier deze ontwikkeling begeleiden in communicatie. Op naar de nieuwe bewoners!

Leidsche Rijn Centrum Oost: Buro voor de Boeg

We gaan aan de slag voor de eerste ontwikkelaars in Leidsche Rijn Centrum Oost. Deze nieuwe stadswijk, tussen het water en Cinemec, krijgt de allure van Utrecht Oost, de kwaliteit van hedendaagse ontwikkelingen en de ruimte voor een groot aantal gezinnen, starters en ouderen die het gewoon prettig vinden ‘nieuw’ te wonen naast Leidsche Rijn Centrum, en op fietsafstand van Utrecht Centr ...[Lees Meer]

Brandnew Open Buro!

Brandnew Open Buro!

We zijn weer terug op ons oude stekkie. We genieten weer van de ruimte, het uitzicht en de nieuwe look&feel. En die willen we graag met jullie delen. Dus doen we een ouderwets Open Buro. Op 28 juni, van 16 – 20 uur is iedereen van harte welkom. Neem nou niks anders mee dan jezelf, een leuke partner/vriend/collega en je goede humeur. Want dat jullie er zijn is voor ons méér dan genoeg! Zo ...[Lees Meer]

Koopgoot Rotterdam wint NRW Marketingprijs 2018!

Koopgoot Rotterdam wint NRW Marketingprijs 2018!

Met de campagne voor de Koopgoot Rotterdam hebben we de NRW Marketingprijs 2018 gewonnen! En met zowel de jury- als de publieksprijs was het voor ons een extra feestelijke bijeenkomst, waarbij we met veel plezier met onze opdrachtgevers, CBRE Global Investors en Appleona, op de foto gingen.

Het succes van de Koopgoot Rotterdam

Het succes van de Koopgoot Rotterdam

Op 5 april 2018 werd in de gevangenis in Utrecht net NRW Marketingcongres gehouden. Hier werden ook de prijzen verdeeld. Daarbij streek onze campagne voor de Koopgoot glansrijk met de eer. Publiek en jury beloonde de campagne. De uitingen van de campagne zijn natuurlijk opvallend en Rotterdams. En populair, #koopgoot op Instagram geeft ruim 5000...

Black Friday verovert Rotterdam

black friday

Voor Urban Department Stores Rotterdam gaf Buro voor de Boeg vorm aan ‘Black Friday’ in Rotterdam. Directeur Dominique van den Elsacker is blij met het resultaat, de drukte en de impact: “Het succes van Black Friday hebben we absoluut ook te danken aan Buro voor de Boeg die de ambitie van UDSRotterdam direct begreep, omarmde en voorzag van fantastische – typische Buro voor ...[Lees Meer]

Sites te over… maar dan op een rijtje

sites

In de loop der jaren hebben we vele klanten geholpen aan verrassende, werkzame, mooie en verrassend mooie werkzame sites. En omdat we daar een vraag over kregen hebben we er gewoon een rijtje van gemaakt. Zodat er gewoon geklikt kan worden... Houdt u vast, click, kijk en bel ons voor het hele verhaal!

Brand Management in letterlijke zin

Brand Management in letterlijke zin

We zijn al bijna 10 jaar specialist in branding & brand management. Maar de afgelopen maand zijn we ook specialist geworden in de brand zelf. Want een klein brandje in de nacht van 23 augustus bleek best grote gevolgen te hebben. De roet en rookschade heeft namelijk alles aangetast en onbruikbaar gemaakt. Van nietmachine tot mac. De oorzaak? Wie het weet mag het zeggen... een apparaat, een lekkage ...[Lees Meer]

Divers werk voor gemeente Rotterdam

Divers werk voor gemeente Rotterdam

Sinds 1 juni zijn we aan de slag voor de gemeente Rotterdam. En dat doen we met verve… Van links tot rechts van hoog tot laag en van klein tot groot: de projecten zijn zeer divers. We hebben inmiddels met vele communicatieadviseurs en interne opdrachtgevers contact. En dat klikt vaak! Met elkaar zetten we Rotterdam en diverse projecten op de kaart. Van strategie tot en met creatie en uitvoer ...[Lees Meer]

Presentaties Savills Amsterdam

Presentaties Savills Amsterdam

Voor de internationale bedrijfsmakelaar Savills heeft Buro voor de Boeg een investeerders memorandum, da’s jargon voor een mooie projectpresentatie, vormgegeven voor een zeer markant kantoorgebouw in Amsterdam. Inclusief een film en fotografie. Zo helpen we bijzondere vastgoedprojecten met het verbeteren van de kans op een nieuwe eigenaar. Daarnaast hebben we een responsive websitetemplate o ...[Lees Meer]

Buro voor de Boeg tijdelijk in HNK, Vasteland 78.

Op de 23e augustus is er in alle vroegte een brandje op onze verdieping uitgebroken. Gelukkig zonder persoonlijke schade, ook niet voor de bewoners in ons mooie pand. Maar de roet- en rookschade is heftig in onze oude dame, De Maastorenflat. Ook veel bewoners hebben tijdelijk een andere plek. Met dank voor alle aangeboden hulp zijn we blij dat we vanaf 24 augustus 9.00 uur onze deuren tijdelijk op ...[Lees Meer]

Pijn in ons hart…

Pijn in ons hart…

We hebben afscheid genomen van Rosada. Met pijn in hart, hoofd en toch ook de portomonnaie (daar zijn we dan weer ondernemer genoeg voor). Want sinds 2011 waren we communicatiepartner. Aan ons ‘dienstverband’ is een eind gekomen. Niet onaangekondigd, in goed overleg maar wel abrupt: de overname door McArthurGlen (20 europese outlets, waaronder ook Roermond) betekent een andere keuze in ...[Lees Meer]

Daar is de Zeelandtoren!

Zeelandtoren

Het klinkt alsof ie er al lang was. Maar nee, hij komt er nu: de Zeelandtoren. Met een naam, look & feel en middelen van Buro voor de Boeg. Een prachtige ranke toren, midden in Vlissingen, naast de haven. Met uitzicht op Zeeland. En bij mooi weer tot Frankrijk en Rotterdam. Da’s dan weer tof: kunnen we vanuit Rotterdam terugzwaaien!

Gers, groos, bijzonder, trots.

Gers, groos, bijzonder, trots.

Er zijn gedenkwaardige momenten in de geschiedenis van een bureau. En voor ons is dit er één. We hebben een samenwerkingsovereenkomst mogen tekenen met de Gemeente Rotterdam. De uitkomst van een langdurige Europese Aanbesteding die gestart is met 87 bureaus en combinaties uit heel Nederland. Vanaf 1 juni 2017 kan de Gemeente Rotterdam kiezen om te werken met 10 creatieve communicatiepartners. En o ...[Lees Meer]

Mooi begin 2017: met BPD naar Nuenen West

Mooi begin 2017: met BPD naar Nuenen West

Met veel plezier beginnen we aan 2017: een nieuwe pitch gewonnen bij BPD. Een nieuwe positionering, look én feel voor Nuenen-West. Dit nieuwe ‘dorp’ ontstaat tussen Nuenen en Eindhoven. We troffen de ontwikkelaars met de door ons gemaakte keuzes en aanpak. Dus aan de slag…

Nieuwe site Engels live

Nieuwe site Engels live

De Vermaat Groep is de trotse nieuwe exploitant van Bar Brasserie Engels. Voor dit Rotterdamse icoon ontwikkelde we een nieuwe positionering, die we niet alleen vorm gaven in print, social media en in-house (kleding, menu-kaarten, etc). Maar ook gaven we de site een nieuw uiterlijk, en deze staat vanaf nu ook live. Een mooie klus, integraal offline, online en social. Dat is waar we graag voor staa ...[Lees Meer]

In actie voor OVG

In actie voor OVG

Buro voor de Boeg is na een pitch aangesteld als communicatiepartner voor een grootschalige herontwikkeling in Rotterdam. Het oude kantoor van Eneco aan de Marten Meesweg wordt omgezet in één van de meest slimme, energiezuinige en prettigste kantoren van Rotterdam. Met OVG wordt gewerkt aan branding, fotografie, film en op maat gemaakte communicatie voor potentiële huurders.

Personeel EECV geïnformeerd

Personeel EECV geïnformeerd

Sinds 2009 maakt Buro voor de Boeg het personeelsblad voor EECV, ook weer in augustus 2016. EECV ligt in de Europoort, en de grootscte schepen ter wereld liggen hier voor de kade. Hier worden kolen en ertsen aangevoerd die worden gebruikt in de Duitse Hoogovens. Een mooi bedrijf, prachtige machines, en alles groot, grootser, grootst!

Betrokkenheid en traffic door Facebook Canvas

Betrokkenheid en traffic door Facebook Canvas

Facebook blijft doorontwikkelen met advertentiemogelijkheden. De nieuwste mogelijkheid is Canvas. Buro voor de Boeg is vanaf de start, begin dit jaar in Nederland, actief met Facebook Canvas. Voor een aantal opdrachtgevers hebben we Canvas al succesvol ingezet op Facebook. De betrokkenheid van de doelgroep en het aantal bezoekers van hun website is aantoonbaar gestegen door gebruik van een Canvas. ...[Lees Meer]

Met de auto is het al ver….

Met de auto is het al ver….

Sst… niet te hard verder vertellen. Buro voor de Boeg loopt gewoon de Marathon Rotterdam. Weliswaar met vier personen ieder een stukje, maar toch! Dus als je ons ziet: schreeuw ons verder, juich ons de stad door en biedt ons wat ondersteuning. Een glaasje water doet wonderen!

Duurzaam Amvest: een verslag van Buro voor de Boeg

Duurzaam Amvest: een verslag van Buro voor de Boeg

Voor Amvest, één van de grootste woningbeleggers in ons land, mochten we nadenken over een duurzaamheidsverslag. En dat is gelukt, dat snapt u :-). We presenteerden onze creatieve visie, en zijn als een speer in de uitwerkingsslag geschoten! Snelle stappen, duurzaam thuis!

Jaarverslag ASVB snel gereed

Jaarverslag ASVB snel gereed

De ASVB bouwgroep van 20 bedrijven zat half februari aan tafel: de cijfers waren gereed, of we ook niet snel een jaarverslag konden vormgeven. Natuurlijk, zowel off- als online waren we drie weken later gereed. Dan heb je het als bouwgroep niet alleen intern uiterst goed op orde, maar ook het juiste bureau geselecteerd!

Display advertising tegen zeer lage kosten!

Display advertising tegen zeer lage kosten!

Voor klanten en campagnes met kleine, of kleinere, budgetten kunnen we zeer efficiënt inhaken op de grote programmatic real time bidding netwerken voor display advertising. Met geo-tags en op basis van diverse doelgroepkenmerken kunnen we potentiële klanten vinden en volgen. Online adverteren met effectieve displaybanners, volledig geoptimaliseerd op doelgroep en conversie! Buro voor de Boeg kan d ...[Lees Meer]

Succesvolle betaalbare huizenroute

Succesvolle betaalbare huizenroute

Voor Woonbron Makelaars zijn we de partner voor het uitponden van huurwoningen. Daarbij bieden we extreme value voor money. Onze zeer gerichte display advertising heeft zich vertaald in een groot succes. Inmiddels, een week na datum, zijn er meer woningen verkocht dan Woonbron Makelaars had verwacht. En de pijplijn is nog steeds gevuld. Dankzij onze display advertising via een slim real time biddi ...[Lees Meer]

Project BPD landkaart van start

Project BPD landkaart van start

Voor BPD zijn we gestart met het eenduidig vormgeven en clickable maken van alle landkaarten voor de nieuwe projectwebsites. Een technisch geavanceerd klusje, waarbij we onze vastgoed, online en grafische kennis kunnen inzetten. Gecombineerd met een stukje technische inventiviteit en gedegen projectmanagement. Want alle kaarten worden universeel toegankelijk met geo-referentie. We zijn volop aan d ...[Lees Meer]

Pitch BPD gewonnen!

Bouwfonds Hoevelaken

Samen met onze collega’s van FPW Eindhoven hebben we bij BPD een prachtige klus gewonnen. De transformatie van de gronden naast Huize Hoevelaken naar Woonpark Hoevelaken. Voor deze prominente klus hebben ze gewoon de beste mensen om zich heen verzameld, en de klus aan een samenwerkingsverband gegund. Samen met FPW Eindhoven doen we dus de totale klus, waarbij Buro voor de Boeg zich meer conc ...[Lees Meer]

CBRE houdt het droog

Voor vastgoed- en huisvestingsspecialist CBRE Nederland mochten we een actie realiseren om een flinke voorraad CBRE-paraplu’s in de doelgroep te verspreiden. Dat werd de out-of-the-box actie ‘We’ve got it covered’ met een team charmante dames in CBRE-groen. Zij boden passanten in het regenachtige zakencentrum van Amsterdam, Rotterdam en Utrecht hele prettige parapluservice. ...[Lees Meer]

’t Rijkje voor Gebr. Blokland

’t Rijkje voor Gebr. Blokland

Enige tijd geleden vroeg Aannemersbedrijf Gebr. Blokland ons om mee te denken over de naam en positionering voor een nieuw project, op een mooie plek op het Zuid-Hollandse eiland Voorne. Dat hebben we uiteraard met veel plezier en betrokkenheid gedaan. Nu mogen we de komende weken aan de slag om de gehele marketingcommunicatie van nieuwbouwproject ’t Rijkje in Oostvoorne op te tuigen ten beh ...[Lees Meer]

Commercials Rosada

Voor Rosada ontwikkelden we voor 2016 een serie online-video commercials die we op diverse platformen programmeren. Youtube, UItzending Gemist, Kijk, RTL XL en andere innovatieve mogelijkheden. Zo kunnen we de kwaliteit en de merken van Rosada Fashion Outlet in beeld brengen. Voor 2016 staan diverse runs op de planning, en uiteraard worden de resultaten nauw gemonitored. De eerste resultaten (CTR, ...[Lees Meer]

Serious game in ontwikkeling

Al een tijdje ligt ie op de plank: ons concept voor een serious game, met bijbehorend platform. Mobile, desktop en app. En we zijn gestart met de ontwikkeling hiervan. Daarbij zijn we op verschillende aspecten aan het werk. User experience, competition design en het uitwerken van diverse niveaus. Daarnaast vraagt dit platform ook om een businessmodel. Ook daar wordt aan gewerkt.

Rosada stijgt 12%, Rosada XXL welkom!

Rosada stijgt 12%, Rosada XXL welkom!

Al sinds 2011 werkt Buro voor de Boeg voor Rosada. Het jongste fashion outletcenter van Nederland. Ook in 2015 was dit weer met veel plezier, en de resultaten bleven niet uit. Met een omzet stijging van 12% is dit één van de meest succesvolle retailcentra in Nederland. Bijzonder is dat er alleen omzet gemaakt wordt in bricks, en de communicatie totaal in clicks geschied: een complete digitale, onl ...[Lees Meer]

Iconische beelden bij Buro voor de Boeg

Iconische beelden bij Buro voor de Boeg

Onze plek aan de voet van de Erasmusbrug spreekt tot de verbeelding. En het verveelt nooit. Sterker nog, we krijgen er inspiratie van. Omdat we onze relaties en vrienden waarderen, stellen we onze locatie ook ter beschikking. Zo was het op oudejaarsavond gezellig vuurwerk kijken. En wie herinnert zich de touretappe nog? Maar ook ons netwerk van fotografen is van harte welkom. Zo was Paul de Graaff ...[Lees Meer]

De boom in met je wens!

De boom in met je wens!

De nieuwe kredietbank Findio, een merk van Crédit Agricole Consumer Finance, vroeg eind november onze hulp om de naamsbekendheid flink te vergroten. Graag nog in 2015 en met de focus op wonen… Daarom hebben we in zeer korte tijd een opvallende activatiecampagne op Facebook gelanceerd: ‘Je woonwens de boom in’. Een sympathieke actie geïnspireerd door de feestdagen. De doelgroep be ...[Lees Meer]

De ondernemende energie van Rotterdam The Hague Airport

De ondernemende energie van Rotterdam The Hague Airport

Aan het werk voor Veenendaal-Oost!

Aan het werk voor Veenendaal-Oost!

Na een uiterst plezierige presentatie aan Ontwikkelingsbedrijf Veenendaal-Oost zijn we gekozen als communicatiepartner voor het waterrijke deelgebied de Veenderij. Tijdens onze presentatie hebben we verteld over onze ervaring in co-creatie, placemaking, branding en onze (realistische) creativiteit. En dat sloeg aan… unaniem gekozen door marktpartijen en gemeente. Wat een heerlijke basis om t ...[Lees Meer]

Wat doen we aan The City Garden?

Wat doen we aan The City Garden?

Eind maart presenteerden een pitch voor een prachtproject in Amstelveen. En we waren trots: bekijk presentatie design en campagne Amstelveen. En leuk dat we waren :-). We stuurden voor een meeting zelfs nog een paar bedrukte sjieke koekjes met het door ons ontworpen logo en naam: The Park. Maar het bleef lang stil.   Op 16 juli werden we door een tussenpersoon (niet opdrachtgever) gevraagd of ...[Lees Meer]

Samen Rotterdam transformeren

Samen Rotterdam transformeren

Buro voor de Boeg is partner van de gemeente Rotterdam voor het Transformatiecongres Rotterdam op 10 december a.s. in de Van Nelle Fabriek. Samen met de organisatoren zijn we verantwoordelijk voor de beleving ter plaatse voor ruim 250 vastgoedprofessionals. Bovendien hebben we speciaal voor dit congres het begrip ‘Transvermeerderen’ geïntroduceerd. De deelnemers gaan daarmee en met de ...[Lees Meer]

Strategisch communiceren met omgevingen

Als communicatiebureau zijn we bij een aantal projecten ook verantwoordelijk voor het Strategisch Omgevings Management. Mooie klussen en zorgvuldig werk. Dankzij onze ervaring en kennis zijn we in staat actoren en belangen snel in kaart te brengen. Waarbij we niet nodeloos ingewikkeld doen, en de doelstelling is om te kijken waar we verwachtingen van omgevingen kunnen overtreffen. En als er weerst ...[Lees Meer]

Website Rotterdam The Hague Airport

Website Rotterdam The Hague Airport

Een nieuwe website is live. Voor ‘onze’ luchthaven: Rotterdam The Hague Airport. Een geheel opnieuw opgebouwde site, met strenge eisen en randvoorwaarden. Gevat in een nieuw ontwerp, responsive, wat uitmuntend werkt op mobiele schermen. Sterker nog, vanuit de mobiel ontworpen, mobile-first zo gezegd. Zo, dat waren een paar beknopte termen. Als buro zijn we blij dat we de klus konden bi ...[Lees Meer]

Mooi uitzicht op Le Tour

Mooi uitzicht op Le Tour

Zondagmiddag 5 jullie was het een drukte van belang in Rotterdam… ‘Le Grand Passage’ was de Rotterdamse gastvrijheid voor de Tour de France. Bij Buro voor de Boeg bekeken 200 gasten, van jong tot oud tot tweemaal toe de reclamekaravaan en de renners. Een uniek spektakel, binnen én buiten. Hoewel de wind behoorlijk aanwakkerde, bleef het in Rotterdam voor de renners en bezoekers d ...[Lees Meer]

Straattheater Koopgoot 2015

Straattheater Koopgoot 2015

De aantrekkelijkheid van De Koopgoot zit natuurlijk in het winkelaanbod. De grootste H&M van Europa, en nu weer is Forever21 aangekondigd als mega-trekker. Maar als winkelgebied zijn we juist extra aantrekkelijk door de aanwezigheid van allerlei verrassende zaken. De nieuwe mega-iPads, de aloude fonteinen en tal van acties en activiteiten. De Koopgoot is het midden van de binnenstad, het winke ...[Lees Meer]

Waal op de Provada

Waal op de Provada

Een rentree op de Provada, bescheiden maar wel prominent. Vanuit de prominente positionering “Een nieuwe Horizon” heeft Waal een heel verhaal te vertellen. Wat gaat over slimmer bouwen, persoonlijker bouwen en persoonlijke ontwikkeling.

Co-creatie met Woonstad

Co-creatie met Woonstad

Woonstad selecteerde Buro voor de Boeg in een pitch voor de communicatie en begeleiding Paradijshof in Crooswijk. Hier zullen 45 woningen samen met toekomstige bewoners worden ontwikkeld. De ervaring met dit soort processen, de Rotterdamse aanpak en de creatieve vertaling gaven de doorslag…

De Oevers naar de volgende fase

De Oevers naar de volgende fase

De woningverkoop in de nieuwbouwwijk De Oevers van Roelofarendsveen verloopt zeer vlot. De eerste twee fases zijn al in aanbouw. Tijd voor alweer de volgende fase met in totaal 36 herenhuizen, villa’s en vrije kavels. Ook de hoogste tijd voor de volgende fase van de website, want met zo’n divers woningaanbod in verschillende fases kun je zomaar het overzicht verliezen. Daarom realiseer ...[Lees Meer]

Rosada: The Hunting Season

Rosada: The Hunting Season

Voor Rosada Fashion Outlet is het najaar ingezet: de nieuwe campagne is nu zichtbaar in het hele centrum… Deze herfst gaan we met zijn allen op jacht naar de mooiste fashion-items en vinden we de leukste kortingen. Dat is schieten met scherp, daar raken we de kern!

Nieuwe opdrachtgever: Bouwmaatschappij Verwelius

Nieuwe opdrachtgever: Bouwmaatschappij Verwelius

Samen met gemeente De Ronde Venen zocht Bouwmaatschappij Verwelius een partner in vastgoedcommunicatie voor een ambitieuze woonwijk in het groene hart, net onder de ‘rook’ van Amsterdam. In de pitch heeft Buro voor de Boeg zijn visie gegeven op plek, de doelgroep, de kernwaarden, de naamgeving en communicatiestrategie. Altijd weer leuk om ons in te vreten in een locatie, te zoeken naar ...[Lees Meer]

Uitreiking NRW Marketingprijs 2014

Op maandag 15 september zijn de NRW Marketingprijzen 2014 uitgedeeld. Als één van de genomineerden met onze klant ‘Koopgoot’ waren we uiteraard aanwezig. Met vele aanwezigen gesproken over de kracht van retailcommunicatie, de strategie van de Koopgoot én het resultaat (bezoekersstijging + 16%). De voorkeur van de jury en het publiek ging echter uit naar de uiterst sympathieke en creati ...[Lees Meer]

Nieuwe opdracht: Winkelbuurt Abcoude

Nieuwe opdracht: Winkelbuurt Abcoude

In een pitch van vier naar twee naar uiteindelijk één communicatiebureau is Buro voor de Boeg gekozen voor de communicatie rondom de nieuwbouwwijk ‘Winkelbuurt’ in Abcoude. En natuurlijk zat daar ook direct een uitdaging… Wonen bij de winkels? Nee, zeker niet… De Winkel is één van de prachtige oud-Hollandse stroompjes die rond Abcoude meanderen. En in die polders ontstaat e ...[Lees Meer]

Dat menen we wel!

Dat menen we wel!

Voor ProMobility, onze lease-partner én klant, hebben we een uiterst leerzaam, vermakelijk, positionerend en vrolijk boekje gemaakt: ‘Dat meen je niet!’ Allerlei lezenswaardige verhaaltjes en feitjes over rijden, onderhoud en ander plezier in en rondom de auto. Zo is berekend dat u gemiddeld twee hele weken van uw leven doorbrengt voor een rood stoplicht!

Roodhart in beeld

Roodhart in beeld

TheatR festival Koopgoot Rotterdam

TheatR festival Koopgoot Rotterdam

Na het succes van vorig jaar is de Koopgoot ook dit jaar weer een mooi podium voor de stad. Straattheater, acrobaten, muziek: voor alles is plek, elk weekend meerdere acts! Met een echte binnenstadscampagne (abri’s, tram) als communicatiemedium een opvallende activiteit! En dat regelen we tot en met de artiestenselectie 🙂

Website Rotterdam The Hague Airport binnenkort online

Website Rotterdam The Hague Airport binnenkort online

Er wordt achter de schermen (letterlijk en figuurlijk) hard gewerkt aan de realisatie van de nieuwe websites voor ‘onze’ luchthaven. Een mooie en verantwoordelijke klus, die we met veel gedrevenheid en plezier oppakken. Binnenkort zullen we u een ‘last call for boarding’ geven: dat is het moment om met ons mee te kijken. En of u nu op smartphone, tablet of desktop zit: we z ...[Lees Meer]

Huisstijl en site Impact Vastgoed

Huisstijl en site Impact Vastgoed

Wanneer twee ambitieuze Rotterdamse vastgoedbedrijven de krachten bundelen dan hoort daar een passende huisstijl en website bij. Die hebben we dus ontwikkeld… Een nieuwe identiteit en een complete website. En dat alles in een rap tempo: één sprint van 2 weken… ook dat kan binnen een flexibel buro. Kijk voor het resultaat op www.impactvastgoed.nl

Impact aanwezig op Provada

Als twee ambitieuze Rotterdamse vastgoedbedrijven de krachten bundelen dan horen daar een passende huisstijl en website bij. Die hebben we dus ontwikkeld… Een nieuwe identiteit en een complete website. En dat alles in een rap tempo: één sprint van 2 weken… ook dat kan binnen een flexibel buro. Kijk voor het resultaat op www.impactvastgoed.nl

Start bouw site Rotterdam The Hague Airport

Start bouw site Rotterdam The Hague Airport

De eerste paal is geslagen… Na een paar weken van brainstormen, ux-design, feedback, klik-, draad- en financiële modellen wordt er nu hard geprogrammeerd aan de eerste fase van de nieuwe website van onze eigen regionale luchthaven. Mooi moment om er even bij stil te staan! Oplevering? Snel!

Nieuw logo Heere Advocaten

Nieuw logo Heere Advocaten

We delen met een aantal leuke ondernemers en ondernemingen onze kantoortoren. En dankzij de renovatie van de hal ontstaan er ook weer andere gesprekken. Over stof, schilders, tegels en naambordjes. En toen we het daar over hadden was daar ook opeens de noodzaak om één van de ondernemers te voorzien van een nieuwe huisstijl: en dat hebben we dus gedaan. Heere Advocaten is sinds kort getooid met een ...[Lees Meer]

Echt thuiskomen in Pijnacker

Echt thuiskomen in Pijnacker

Janssen de Jong Projectontwikkeling realiseert in Pijnacker een bijzonder buurtje. Met vrijstaande villa's en geschakelde villa's in een klassieke notariswoning-stijl. Op een besloten schiereilandje met terp en direct aan het wijkpark. Zo'n project vraagt om een fraaie huisstijl en dito brochure. Buro voor de Boeg realiseerde beide voor dit project 'Rond de Terp'. Bij de start ...[Lees Meer]

Bouwfonds scheept Handelskade Nijmegen in bij Buro voor de Boeg

Bouwfonds scheept Handelskade Nijmegen in bij Buro voor de Boeg

Nijmegen werkt aan een andere relatie met de Waal. Van vijand en gevaar tot vriend en genieten. Andere kades, nieuwe rivierbeddingen, prachtige bruggen en nieuwe woongebieden aan het water. Bouwfonds is als eerste gestart met Handelskade in Waalfront: hier zijn ruim 500 appartementen voorzien voor diverse doelgroepen. Buro voor de Boeg is met groot enthousiasme en voortvarendheid gekozen om de pos ...[Lees Meer]

Visie Waalfront Nijmegen fase 2

Naast de start van onze werkzaamheden voor Handelskade zijn we ook gevraagd een visie te geven op één van de andere woongebieden. Hierbij hebben we meerdere, nauw samenwerkende, opdrachtgevers. Het was een mooie klus, we zijn een beetje verliefd op Nijmegen en de eerste presentatie is inmiddels gegeven. Bent u ook zo benieuwd naar de uitkomst?