Merkstrategie

Een sterk merk verdient een doordachte merkstrategie. Als toonaangevend reclamebureau in Rotterdam geloven wij dat elke strategie een duidelijk doel moet hebben. Dit vormt de kern van onze visie op merkstrategie. Wij werken graag samen met ambitieuze merken, beginnend met een krachtige positionering die de basis legt voor verdere groei.

Vanuit positionering naar groei

Met deze positionering gaan we aan de slag om een groeipad uit te stippelen, zowel kwantitatief als kwalitatief. Dit groeipad wordt onderbouwd met nulmetingen en ijkpunten die we gezamenlijk vaststellen. Op deze manier kunnen we de voortgang nauwkeurig monitoren en bijsturen waar nodig. Bekendheid en reputatie gaan bij ons hand in hand; beide zijn essentieel voor het succes van uw merk.

Als ervaren reclamebureau in Rotterdam hechten we veel waarde aan effectiviteit en meetbaarheid. Voor zowel u als voor ons is het belangrijk dat de ingezette middelen daadwerkelijk bijdragen aan het behalen van de gestelde doelen. Daarom maken we gebruik van geavanceerde analysetools en rapportages om de resultaten inzichtelijk te maken.

Full-service benadering

We zetten alle middelen die tot onze beschikking staan in om het groeipad te bewandelen en uw doelen te bereiken. Of het nu gaat om creatieve campagnes, digitale marketing, social media of traditionele media, wij zorgen voor een geïntegreerde aanpak die past bij uw merk en doelgroep. Onze expertise in merkstrategie stelt ons in staat om unieke concepten te ontwikkelen die uw merk laten opvallen in de markt.

Budgetbewaking is een cruciaal onderdeel van onze werkwijze. We streven ernaar om binnen de gestelde budgetten maximale impact te realiseren. Met een pragmatische en resultaatgerichte aanpak zorgen we ervoor dat elke investering rendabel is. Oftewel: budgetbewust, resultaatgericht en met oog voor detail.

Als uw partner in merkstrategie staan we voor open communicatie en transparantie. We geloven in een nauwe samenwerking waarbij uw input en feedback van groot belang zijn. Samen werken we aan het versterken van uw merk en het behalen van uw bedrijfsdoelstellingen.

Bent u op zoek naar een reclamebureau in Rotterdam dat u kan helpen met het ontwikkelen van een effectieve merkstrategie? Neem dan contact met ons op voor een vrijblijvend gesprek. Wij laten graag zien hoe we met onze expertise en creativiteit uw merk naar een hoger niveau kunnen tillen.

Een greep uit ons werk

Hoog, hoger, hoogst!

Hoog, hoger, hoogst!

De Westerlaantoren is op hoogte. En dit hoogtepunt is hoogst gepast gevierd, met de hoogst mogelijke gastvrijheid. Op de 17e verdieping ware ...[Read More]

Lees verder
Wageningen te buiten: Nieuw Kortenoord in volle vaart

Wageningen te buiten: Nieuw Kortenoord in volle vaart

Gelijk door met fase 2: dat was de reactie na het succes van fase 1. En zo geschiedde. Met gezwinde spoed is gewerkt aan de lancering van Ni ...[Read More]

Lees verder
Zeventien winkelcentra van naam

Zeventien winkelcentra van naam

Voor het ING Dutch Retal Fund presenteerde Buro voor de Boeg op de Provada, de vastgoedbeurs in Nederland, een overzicht van 17 winkelcentra ...[Read More]

Lees verder

Vathorst, de kerende kansen

Natuurlijk, er zijn problemen in de woningmarkt. Daar weten we alles van. De afstand tussen vraag en aanbod, financieringsproblemen, de stil ...[Read More]

Lees verder
Waal. Bouwer van waarde.

Waal. Bouwer van waarde.

Tijdens de provada presenteert Waal zich vernieuwd. Onder het thema 'Bouwer van waarde' geeft deze innovatieve partner in de bouwkol ...[Read More]

Lees verder

Het nieuwe Waal krijgt vorm!

Al 5 jaar zijn we intensief betrokken bij het bouwen van Waal. Deze zeer innovatieve en gespecialiseerde woningbouwer doet het bovengemiddel ...[Read More]

Lees verder

Weena200: mooie standaard voor ING Dutch Office Fund

Voor het ING Dutch Office Fund hebben we onze eerste producties afgeleverd. Vandaag kwam de documentatie van Weena200 binnen. Prachtig overt ...[Read More]

Lees verder
Nieuwe aanpak Kunstcentrum TOON

Nieuwe aanpak Kunstcentrum TOON

 Cultureel ondernemersschap is een een hot item. En daarvan zijn mooie voorbeelden. Zo is er een uiterst fitte 'muziekschool' d ...[Read More]

Lees verder

Uitzendburo voor de Boeg

Je zal maar uitzendburo zijn, en op zoek gaan naar een nieuw buro. Dan heb je nogal wat keus! Maar uiteindelijk gaat het om de klik, de aanp ...[Read More]

Lees verder
Campagnebeelden Koopgoot

Campagnebeelden Koopgoot

Lees verder
Relatiemagazine Waal, anders gezien

Relatiemagazine Waal, anders gezien

 Al jaren geven we de Waalstand (oude link) vorm. Hét relatie magazine van Waal. En voor één keer hebben we het ma ...[Read More]

Lees verder
Lean Klantendag Waal

Lean Klantendag Waal

 De focus van Waal levert daadwerkelijk resultaten op. Zeker met de laatste leanbouwen exercitie. Verbazingwekkende resultaten. En daar ...[Read More]

Lees verder
Nieuw Kortenoord: Wageningen te buiten!

Nieuw Kortenoord: Wageningen te buiten!

Bij de introductie van Nieuw Kortenoord was het ouderwets gezellig, en vooral druk! Onze opdrachtgever Bouwfonds had op zich wel hoge verwac ...[Read More]

Lees verder
Nieuwe naam: Based Inn

Nieuwe naam: Based Inn

Met Based Inn wordt een nieuw flexibel kantoor concept ontwikkeld voor bedrijvenlocaties in heel Nederland. Based Inn krijgt daarmee toepass ...[Read More]

Lees verder
Provada – Waal is er bij

Provada – Waal is er bij

van 8-10 juni is Waal weer aanwezig op de Provada. Een nieuwe stand, een nieuwe plek, wederom een stand van Buro voor de Boeg. Daarin geven ...[Read More]

Lees verder

Het Gelders Orkest 2010/2011

Lees verder
ING: het nieuwste woningmerk?

ING: het nieuwste woningmerk?

Met 11.000 huurwoningen is ING wel een grote huisbaas, maar nog geen groots woningmerk. En daar moest wat in veranderen. Buro voor de Boeg i ...[Read More]

Lees verder
Residentie Hofvijver in verkoop

Residentie Hofvijver in verkoop

Een echte Haagse residentie, tegenover het torentje. De klassieke appartementen worden gerenoveerd en aangevuld met hedendaags comfort van e ...[Read More]

Lees verder
Tweede editie Hoor en Wederhoor goed ontvangen

Tweede editie Hoor en Wederhoor goed ontvangen

Voor het Gelders Orkest verzorgde Buro voor de Boeg een tweede editie van het magazine "Hoor en Wederhoor". In dit magazine geeft ...[Read More]

Lees verder

Magazine Scheepvaartkwartier: 10e editie!

We draaien onze hand er niet meer voor om. Inmiddels is de 10e editie van het wijkmagazine verschenen. Dit project is een ode aan de wijk, e ...[Read More]

Lees verder
Het Gelders Orkest brengt Hoor en Wederhoor.

Het Gelders Orkest brengt Hoor en Wederhoor.

Een eigen magazine. Daarmee heeft het Gelders Orkest een andere kant van zich zelf laten zien. En hoe. In 48 pagina’s full color, met ...[Read More]

Lees verder

Nieuwe naam: Huis-, tuin en Keukenboulevard

Voor winkelconcentraties op diverse locaties in Nederland ontwikkelde Buro voor de Boeg een nieuwe naam: De Huis-, tuin- en keukenboulevard. ...[Read More]

Lees verder

Nieuwe naam: Tence Inzetbureau

Voor een uitzendbureau in transitie ontwikkelde Buro voor de Boeg de nieuwe naam ‘Tence Inzetbureau’. En hiermee neemt tence ook ...[Read More]

Lees verder

Nieuwe naam: De weg naar Kralingen

Een nieuwe woonwijk op de grens van Rotterdam Crooswijk, maar duidelijk de wens om qua architectuur en bewoners te linken aan de succesvolle ...[Read More]

Lees verder

Nieuwe naam: Macaza

Voor ING Real Estate Investment Management (inmiddels CBRE Global Investors) heeft Buro voor de Boeg een nieuwe merknaam ontwikkeld. Op basi ...[Read More]

Lees verder

Positionering Het Gelders Orkest: daar horen we

Een positionering voor een mooi klassiek orkest, die vragen komen zelden voor. Nu is er binnen Buro voor de Boeg zeker affiniteit met muziek ...[Read More]

Lees verder