Merkstrategie

Een sterk merk verdient een doordachte merkstrategie. Als toonaangevend reclamebureau in Rotterdam geloven wij dat elke strategie een duidelijk doel moet hebben. Dit vormt de kern van onze visie op merkstrategie. Wij werken graag samen met ambitieuze merken, beginnend met een krachtige positionering die de basis legt voor verdere groei.

Vanuit positionering naar groei

Met deze positionering gaan we aan de slag om een groeipad uit te stippelen, zowel kwantitatief als kwalitatief. Dit groeipad wordt onderbouwd met nulmetingen en ijkpunten die we gezamenlijk vaststellen. Op deze manier kunnen we de voortgang nauwkeurig monitoren en bijsturen waar nodig. Bekendheid en reputatie gaan bij ons hand in hand; beide zijn essentieel voor het succes van uw merk.

Als ervaren reclamebureau in Rotterdam hechten we veel waarde aan effectiviteit en meetbaarheid. Voor zowel u als voor ons is het belangrijk dat de ingezette middelen daadwerkelijk bijdragen aan het behalen van de gestelde doelen. Daarom maken we gebruik van geavanceerde analysetools en rapportages om de resultaten inzichtelijk te maken.

Full-service benadering

We zetten alle middelen die tot onze beschikking staan in om het groeipad te bewandelen en uw doelen te bereiken. Of het nu gaat om creatieve campagnes, digitale marketing, social media of traditionele media, wij zorgen voor een geïntegreerde aanpak die past bij uw merk en doelgroep. Onze expertise in merkstrategie stelt ons in staat om unieke concepten te ontwikkelen die uw merk laten opvallen in de markt.

Budgetbewaking is een cruciaal onderdeel van onze werkwijze. We streven ernaar om binnen de gestelde budgetten maximale impact te realiseren. Met een pragmatische en resultaatgerichte aanpak zorgen we ervoor dat elke investering rendabel is. Oftewel: budgetbewust, resultaatgericht en met oog voor detail.

Als uw partner in merkstrategie staan we voor open communicatie en transparantie. We geloven in een nauwe samenwerking waarbij uw input en feedback van groot belang zijn. Samen werken we aan het versterken van uw merk en het behalen van uw bedrijfsdoelstellingen.

Bent u op zoek naar een reclamebureau in Rotterdam dat u kan helpen met het ontwikkelen van een effectieve merkstrategie? Neem dan contact met ons op voor een vrijblijvend gesprek. Wij laten graag zien hoe we met onze expertise en creativiteit uw merk naar een hoger niveau kunnen tillen.

Een greep uit ons werk

De lente krijgt kleur in Rosada

De lente krijgt kleur in Rosada

We hadden het al aangekondigd: vanaf 1 april zijn we zichtbaar als Buro voor de Rosada. En niet een klein beetje. Want in bijna 1,5 miljoen ...[Read More]

Lees verder
Hakken uit het zand

Hakken uit het zand

Voor Waal is bouwen slechts de resultante van een proces. Waarbij dat proces écht anders kan. En relaties, samenwerken, co-creatie en ...[Read More]

Lees verder
Nieuw logo voor merk in melk

Nieuw logo voor merk in melk

Naast de naam Farmel ontwikkelde Buro voor de Boeg ook een nieuw logo voor dit merk. Het logo symoliseert de wereldwijde handen in meld in d ...[Read More]

Lees verder
De Oevers van start…

De Oevers van start…

Op zaterdag 22 september heeft Roelofarendsveen voor het eerst kennisgemaakt met De Oevers. Tijdens de 'Veense Kermis' is het jeugdc ...[Read More]

Lees verder

Nieuw merk in melk

Buro voor de Boeg heeft zich gebogen over de herpositionering van Steegro. Deze onderneming heeft zich toegelegd op de handel in rauwe melk ...[Read More]

Lees verder

Nieuwe naam: Farmel

Hollandse melk is een wereldwijde business. En onze opdrachtgever (aankoop, export en handel in rauwe melk en melkproducten) wilde de intern ...[Read More]

Lees verder

Nieuwe naam: The Legal Department

Een unieke positionering vraagt om een mooie naam. Met The Legal Department wordt de juridische afdeling, de schakel tussen bedrijf en advoc ...[Read More]

Lees verder
Fris concept voor ouderenberaad

Fris concept voor ouderenberaad

Het Ouderenberaad heeft Buro voor de Boeg gevraagd een opvallende stijl te ontwikkelen, waarmee zij binnen de universitaire, medische, gemee ...[Read More]

Lees verder

Notariskantoor op weg naar merk

Een nieuwe klant: Verzijl Notarissen. Dit lokale notariskantoor wil zijn markt verbreden; dit vraagt om een positionering en een plan van aa ...[Read More]

Lees verder
Activatie in Beursplein

Activatie in Beursplein

Op Beursplein wordt groots gedacht: shoppen in the Big Apple, waarom niet? Op Facebook, de website, maar ook in het winkelgebied zelf konden ...[Read More]

Lees verder
Winkelcentrum Hoogambacht: Retailcommunicatie pur sang.

Winkelcentrum Hoogambacht: Retailcommunicatie pur sang.

Het door ASR Vastgoed ontwikkelde winkelcentrum Hoogambacht is prachtig geworden. En dat mag best wat meer onder de aandacht gebracht worden ...[Read More]

Lees verder
Rosada: voor de slippertjes in de zomer

Rosada: voor de slippertjes in de zomer

Voor onze nieuwe klant Rosada ontwikkelden we een vrolijke activatie zomercampagne, bestaand uit een give-away, campagnebeeld en een online ...[Read More]

Lees verder
Fotografie Havezathe gereed voor Bouwinvest

Fotografie Havezathe gereed voor Bouwinvest

Natuurlijk zijn we voor Bouwinvest na het winnen van de pitch direct aan de slag gegaan. De verhuur van de woningen in Zwolle Noord, Stadsha ...[Read More]

Lees verder
Verkoopcampagne Allegro in Zeist van start

Verkoopcampagne Allegro in Zeist van start

De start van de vastgoedcampagne voor Allegro, het mooie wonen in Zeist. De appartementen Allegro worden ontwikkeld waar vroeger de moo ...[Read More]

Lees verder
Digitaal magazine Gelders Orkest

Digitaal magazine Gelders Orkest

De veerkracht van Het Gelders Orkest is groot: de bezuinigingen treffen dit orkest recht in het hart, maar zijn geenszins dodelijk. De impul ...[Read More]

Lees verder
Jazzfestival Scheepvaartkwartier

Jazzfestival Scheepvaartkwartier

Aan de vooravond van North Sea Jazz zal de Veerhaven in Rotterdam een gezellig jazzfestival rijker zijn. Als onderdeel van North Sea Round T ...[Read More]

Lees verder
Retailcommunicatie in Rotterdam

Retailcommunicatie in Rotterdam

In opdracht van één van de belangrijke winkelconcentraties in Rotterdam heeft Buro voor de Boeg de opdracht gekregen onze visi ...[Read More]

Lees verder
Retailcommunicatie Almere Buiten

Retailcommunicatie Almere Buiten

Buitenmere, een winkelconcentratie van ruim 100.000 m2. Wellicht buiten uw zicht, maar midden in het hart van de ruim 50.000 inwoners van Al ...[Read More]

Lees verder
Het Gelders Orkest 2012/2013

Het Gelders Orkest 2012/2013

Lees verder
En weer een succesvolle verkoop!

En weer een succesvolle verkoop!

We maken er onze eigen vastgoedtraditie van: succesvolle verkoopstarts. Ditmaal in Amsterdam, ruim 450 bezoekers en 200 inschrijvers, daarme ...[Read More]

Lees verder

De klassieke weken, in een modern jasje

Het is elk jaar weer een feestje, onze eigen klassieke weken. Want dan werken we met aan Het Gelders Orkest, en de communicatie voor weer ee ...[Read More]

Lees verder
Wonen in de Orde van Amsterdam

Wonen in de Orde van Amsterdam

Het staat te gebeuren: de start verkoop nadert. Vanaf 21 april kunnen alle gegadigden (en dat zijn er al heel wat) hun hart verliezen aan &e ...[Read More]

Lees verder
Inzettend bedankt: Dag van de flexwerker!

Inzettend bedankt: Dag van de flexwerker!

Op 10 mei 2012 is de 'Dag van de flexwerker'. Het moment om elke flexwerker, uitzendkracht 'inzettend' te bedanken. Want zij ...[Read More]

Lees verder

Rosada: aan de slag!

De eerste kennismakingen zijn achter de rug, we moesten maar eens aan het werk gaan. Dus zijn we nu hard in de weer met de buitenkansjes in ...[Read More]

Lees verder
Zoet en Zout in Social Media

Zoet en Zout in Social Media

Op 13 februari is de tentoonstelling 'Zoet&Zout; Water en de Nederlanders.' geopend. Het door Tracy Metz geschreven boek werd al ...[Read More]

Lees verder

Cutureel op reis

Ondernemend in cultuur. Dat kan op verschillende manieren… Bijvoorbeeld door het opzetten van een cultureel reisbureau. Waarbij kwalit ...[Read More]

Lees verder
Buro voor de Boeg: Rosada Outlet

Buro voor de Boeg: Rosada Outlet

Na een intensieve competitie tussen meerdere bureaus is Buro voor de Boeg als communicatiepartner geselecteerd voor Rosada Outlet in Roosend ...[Read More]

Lees verder
ProMobility kiest voor Buro voor de Boeg

ProMobility kiest voor Buro voor de Boeg

De sympathieke leasemaatschappij ProMobility heeft aan Buro voor de Boeg een visie gevraagd op de communicatieve vertaling van de ambitieuze ...[Read More]

Lees verder
Based-inn: nieuwe formule bedrijvenhotel

Based-inn: nieuwe formule bedrijvenhotel

Het nieuwe werken, dat moet het helemaal worden. Het nieuwe ondernemen, dat is het nu al helemaal. Dat is Based-inn. Dat is zorgeloos je wer ...[Read More]

Lees verder
WOW… de top 20!

WOW… de top 20!

Het is nu helemaal bekend, de landelijke top 100 is gepubliceerd door het FD. En we staan als jong communicatiebureau op plaats 16… We ...[Read More]

Lees verder

Alles start met namen….

In het ontwikkelen van merknamen heeft Buro voor de Boeg een heldere visie, en een behoorlijk trackrecord. We noemen er een paar. Voor ING R ...[Read More]

Lees verder

Een visie op lease

We zijn gevraagd een visie te geven op een leuke niche-lease maatschappij. Bijzonder product voor echte ondernemers. Afijn, een leuke vraag ...[Read More]

Lees verder
Farmel Campagnebeelden

Farmel Campagnebeelden

Lees verder
Magazinecovers NTOG

Magazinecovers NTOG

Lees verder
Campagnebeelden Westerlaantoren

Campagnebeelden Westerlaantoren

Lees verder

Nieuwe strategie Tènce Uitzendbureau: Tence Inzetbureau!

De gezamenlijke bedrijven binnen de VEBEGO holding (o.a. Hago, Tènce, Fortron) hebben besloten een nieuwe, eenduidige huisstijl in te voeren ...[Read More]

Lees verder
Advocaten met een missie

Advocaten met een missie

De kogel is door de kerk. Alhoewel wij niet werken met contracten en eigenlijk ook geen algemene voorwaarden hebben zijn er toch advocaten a ...[Read More]

Lees verder
Nieuw concept Flexibel huren

Nieuw concept Flexibel huren

Buro voor de Boeg is door Compotex gevraagd een visie te geven op het daar 'bedrijfsverzamelconcept' in Hoogvliet, waarbij er rekeni ...[Read More]

Lees verder
Buro voor de Boeg: FD Gazelle!!!

Buro voor de Boeg: FD Gazelle!!!

We zijn uitgeroepen tot FD Gazelle! (En wel hierom!) We zijn trots, dank aan FD en Graydon voor dit initiatief! Een select gezelschap van 23 ...[Read More]

Lees verder
Nieuw logo De Oevers

Nieuw logo De Oevers

Door Heembouw en Hoorne Vastgoed zijn we geselecteerd voor de communicatie van het project De Oevers van Roelofarendsveen. Hier, in het prac ...[Read More]

Lees verder