Wouter Schmidt is naast violist en klassieke muziekliefhebber ook een ware reis- en cultuurfanaat. En een verteller pur sang. Deze passies m ...[Read More]
Lees verderEen greep uit ons werk
Wouter and Friends: Cultureel op reis
Activatie in Beursplein
Op Beursplein wordt groots gedacht: shoppen in the Big Apple, waarom niet? Op Facebook, de website, maar ook in het winkelgebied zelf konden ...[Read More]
Lees verderRetailcommunicatie in Rotterdam
In opdracht van één van de belangrijke winkelconcentraties in Rotterdam heeft Buro voor de Boeg de opdracht gekregen onze visi ...[Read More]
Lees verderDe klassieke weken, in een modern jasje
Het is elk jaar weer een feestje, onze eigen klassieke weken. Want dan werken we met aan Het Gelders Orkest, en de communicatie voor weer ee ...[Read More]
Lees verderRosada: aan de slag!
De eerste kennismakingen zijn achter de rug, we moesten maar eens aan het werk gaan. Dus zijn we nu hard in de weer met de buitenkansjes in ...[Read More]
Lees verderCutureel op reis
Ondernemend in cultuur. Dat kan op verschillende manieren… Bijvoorbeeld door het opzetten van een cultureel reisbureau. Waarbij kwalit ...[Read More]
Lees verderBuro voor de Boeg: Rosada Outlet
Na een intensieve competitie tussen meerdere bureaus is Buro voor de Boeg als communicatiepartner geselecteerd voor Rosada Outlet in Roosend ...[Read More]
Lees verderMagazine Gelders Orkest van de pers
Buro voor de Boeg is trots op haar klant Het Gelders Orkest. In deze bijzondere tijd is het goed om te zien met welke strategische, creatiev ...[Read More]
Lees verderHoogambacht: Buro voor de Boeg
Winkelen tussen Ambacht den Zwijndrecht: dat doe je in Hoogambacht. Een architectonisch goed opgezet centrum, maar hier en daar zou de commu ...[Read More]
Lees verderToon speelt octaaf hoger
Het is goed om te horen. Het initiatief van Toon, onze 'eigen' muziekschool uit Gorinchem e.o. doet het goed. De herpositionering in ...[Read More]
Lees verderLijnbaan meets Beursplein
Bij de start van de Rotterdamse campagne voor het winkelcentrum Beursplein was het al duidelijk. We kozen voor een open aanpak, waarbij we a ...[Read More]
Lees verderZeventien winkelcentra van naam
Voor het ING Dutch Retal Fund presenteerde Buro voor de Boeg op de Provada, de vastgoedbeurs in Nederland, een overzicht van 17 winkelcentra ...[Read More]
Lees verderNieuwe aanpak Kunstcentrum TOON
Cultureel ondernemersschap is een een hot item. En daarvan zijn mooie voorbeelden. Zo is er een uiterst fitte 'muziekschool' d ...[Read More]
Lees verderUitzendburo voor de Boeg
Je zal maar uitzendburo zijn, en op zoek gaan naar een nieuw buro. Dan heb je nogal wat keus! Maar uiteindelijk gaat het om de klik, de aanp ...[Read More]
Lees verderCampagnebeelden Koopgoot
Het Gelders Orkest 2010/2011
Tweede editie Hoor en Wederhoor goed ontvangen
Voor het Gelders Orkest verzorgde Buro voor de Boeg een tweede editie van het magazine "Hoor en Wederhoor". In dit magazine geeft ...[Read More]
Lees verderHet Gelders Orkest brengt Hoor en Wederhoor.
Een eigen magazine. Daarmee heeft het Gelders Orkest een andere kant van zich zelf laten zien. En hoe. In 48 pagina’s full color, met ...[Read More]
Lees verderNieuwe naam: Tence Inzetbureau
Voor een uitzendbureau in transitie ontwikkelde Buro voor de Boeg de nieuwe naam ‘Tence Inzetbureau’. En hiermee neemt tence ook ...[Read More]
Lees verderNieuwe naam: Huis-, tuin en Keukenboulevard
Voor winkelconcentraties op diverse locaties in Nederland ontwikkelde Buro voor de Boeg een nieuwe naam: De Huis-, tuin- en keukenboulevard. ...[Read More]
Lees verder