Retailcommunicatie

Retail zit in onze genen

Retailcommunicatie

Winkelcentra, winkelstraten en stadscentra zijn graag geziene gasten bij Buro voor de Boeg. Als marketeers zijn we namelijk sterk in de profilering en branding van retail. Onze ervaring in retailcommunicatie is, om in retailtermen te blijven, breed en diep. Zo heeft Buro voor de Boeg een hele decade de  Koopgoot Rotterdam. voorzien van opvallende en prijswinnende communicatie (NRW Marketingprijs).

Een ander ijkpunt in onze retail-ervaring is Rosada in Roosendaal. Vanuit onze  positionering is deze factory-outlet uitgebouwd in bekendheid en omzet.  Één van de doelen van de belegger was het verrhogen van de waarde, en inmiddels is het centrum ingelijfd door McArthur Glenn, de grote concurrent. Buro voor de Boeg werkt(e) voor veel meer winkelcentra. Van Stadshart Zoetermeer tot Het Rond in Houten en van de Meent in Papendrecht tot Miro in Enschede.

De lente krijgt kleur in Rosada

De lente krijgt kleur in Rosada

We hadden het al aangekondigd: vanaf 1 april zijn we zichtbaar als Buro voor de Rosada. En niet een klein beetje. Want in bijna 1,5 miljoen ...[Read More]

Lees verder
Activatie in Beursplein

Activatie in Beursplein

Op Beursplein wordt groots gedacht: shoppen in the Big Apple, waarom niet? Op Facebook, de website, maar ook in het winkelgebied zelf konden ...[Read More]

Lees verder
Retailcommunicatie in Rotterdam

Retailcommunicatie in Rotterdam

In opdracht van één van de belangrijke winkelconcentraties in Rotterdam heeft Buro voor de Boeg de opdracht gekregen onze visi ...[Read More]

Lees verder

De klassieke weken, in een modern jasje

Het is elk jaar weer een feestje, onze eigen klassieke weken. Want dan werken we met aan Het Gelders Orkest, en de communicatie voor weer ee ...[Read More]

Lees verder

Rosada: aan de slag!

De eerste kennismakingen zijn achter de rug, we moesten maar eens aan het werk gaan. Dus zijn we nu hard in de weer met de buitenkansjes in ...[Read More]

Lees verder

Cutureel op reis

Ondernemend in cultuur. Dat kan op verschillende manieren… Bijvoorbeeld door het opzetten van een cultureel reisbureau. Waarbij kwalit ...[Read More]

Lees verder
Buro voor de Boeg: Rosada Outlet

Buro voor de Boeg: Rosada Outlet

Na een intensieve competitie tussen meerdere bureaus is Buro voor de Boeg als communicatiepartner geselecteerd voor Rosada Outlet in Roosend ...[Read More]

Lees verder
Magazine Gelders Orkest van de pers

Magazine Gelders Orkest van de pers

Buro voor de Boeg is trots op haar klant Het Gelders Orkest. In deze bijzondere tijd is het goed om te zien met welke strategische, creatiev ...[Read More]

Lees verder
Hoogambacht: Buro voor de Boeg

Hoogambacht: Buro voor de Boeg

Winkelen tussen Ambacht den Zwijndrecht: dat doe je in Hoogambacht. Een architectonisch goed opgezet centrum, maar hier en daar zou de commu ...[Read More]

Lees verder
Toon speelt octaaf hoger

Toon speelt octaaf hoger

Het is goed om te horen. Het initiatief van Toon, onze 'eigen' muziekschool uit Gorinchem e.o. doet het goed. De herpositionering in ...[Read More]

Lees verder
Lijnbaan meets Beursplein

Lijnbaan meets Beursplein

Bij de start van de Rotterdamse campagne voor het winkelcentrum Beursplein was het al duidelijk. We kozen voor een open aanpak, waarbij we a ...[Read More]

Lees verder
Zeventien winkelcentra van naam

Zeventien winkelcentra van naam

Voor het ING Dutch Retal Fund presenteerde Buro voor de Boeg op de Provada, de vastgoedbeurs in Nederland, een overzicht van 17 winkelcentra ...[Read More]

Lees verder
Nieuwe aanpak Kunstcentrum TOON

Nieuwe aanpak Kunstcentrum TOON

 Cultureel ondernemersschap is een een hot item. En daarvan zijn mooie voorbeelden. Zo is er een uiterst fitte 'muziekschool' d ...[Read More]

Lees verder

Uitzendburo voor de Boeg

Je zal maar uitzendburo zijn, en op zoek gaan naar een nieuw buro. Dan heb je nogal wat keus! Maar uiteindelijk gaat het om de klik, de aanp ...[Read More]

Lees verder
Campagnebeelden Koopgoot

Campagnebeelden Koopgoot

Lees verder

Het Gelders Orkest 2010/2011

Lees verder
Tweede editie Hoor en Wederhoor goed ontvangen

Tweede editie Hoor en Wederhoor goed ontvangen

Voor het Gelders Orkest verzorgde Buro voor de Boeg een tweede editie van het magazine "Hoor en Wederhoor". In dit magazine geeft ...[Read More]

Lees verder
Het Gelders Orkest brengt Hoor en Wederhoor.

Het Gelders Orkest brengt Hoor en Wederhoor.

Een eigen magazine. Daarmee heeft het Gelders Orkest een andere kant van zich zelf laten zien. En hoe. In 48 pagina’s full color, met ...[Read More]

Lees verder

Nieuwe naam: Huis-, tuin en Keukenboulevard

Voor winkelconcentraties op diverse locaties in Nederland ontwikkelde Buro voor de Boeg een nieuwe naam: De Huis-, tuin- en keukenboulevard. ...[Read More]

Lees verder

Nieuwe naam: Tence Inzetbureau

Voor een uitzendbureau in transitie ontwikkelde Buro voor de Boeg de nieuwe naam ‘Tence Inzetbureau’. En hiermee neemt tence ook ...[Read More]

Lees verder