We hebben afscheid genomen van Rosada. Met pijn in hart, hoofd en toch ook de portomonnaie (daar zijn we dan weer ondernemer genoeg voor). Want sinds 2011 waren we communicatiepartner. Aan ons ‘dienstverband’ is een eind gekomen. Niet onaangekondigd, in goed overleg maar wel abrupt: de overname door McArthurGlen (20 europese outlets, waaronder ook Roermond) betekent een andere keuze in strategie, merkbeeld en partners. Sinds 1 juni is het roer om. In 6 jaar zijn we gegroeid van 750.000 naar 1.500.000 bezoekers, hebben we niet alleen de huisstijl/positionering aangepast, maar ook de uitbreiding begeleid en alle uitingen verzorgd. Sins 2015 via een online-only-mediaplan. Emailmarketing, bannering, online-video waren de hoofdmoot. Bijzonder voor een compleet offline winkelcentrum. Nog steeds. We danken het team van Rosada en Stable van harte voor hun vertrouwen en business. We staan altijd voor jullie klaar. Wil je weten of we ook voor jou of jouw merk of winkelcentrum een online campagne kunnen opstarten met grote gevolgen? Neem dan contact met ons op!