Doorstomen, dat is het devies. Want we moeten vol aan de bak. Met veel aandacht en energie zijn we bij onze klanten flink in de weer. Binnenkort verschijnt Hoor&Wederhoor, het magazine van Het Gelders Orkest. Ook zijn we alweer volop bezig met de voorbereidingen van de nieuwe campagne voor 2011/2012. Voor Bouwfonds wordt hard gewerkt aan de verkoop van een prachtig woningbouwproject, de laatste handen worden gelegd aan het shopper magazine van Beursplein… Ons uitzendbureau Tence en haar zusje Yask staan inmiddels behoorlijk in de communicatieve steigers. Net als TOON, onze 'eigen' muziekschool. Daarnaast tussendoor 'even' een jaarverslag voor ruim 260 Albert Heijns afgeleverd, gaan we van start met een huis, tuin en keukenretailcampagne in Amsterdam. Oja, en ook in Schoonhoven gaan we binnenkort aan de slag met een bedrijventerrein en een woningbouwproject.
En laten we ING Real Estate niet vergeten.. op alle vlakken (wonen, werken en winkelen) zijn we projecten aan het opstarten, uitwerken en afronden. Prachtig werk voor een hele mooie klant…
Gewoon maar even een greep uit de agenda. En het leuke is, er borrelt meer… Wat zeggen we: het bruist. Twee gepresenteerde pitches wachten nog op uitslag (voelt goed) en er staan voor de komende weken weer 3 op de agenda. En laten we nu gemiddeld 4 van de 5 klussen binnenhalen? Gelukkig zitten we in een enorme creatieve flow, en lukt het om al deze concepten ook overtuigend uit te werken, en zijn we benieuwd naar de reacties. Maar hoe dan ook, we zijn lekker bezig, hebben de sokken er goed in en kijken met veel plezier naar de komende weken uit… En het gekke is, er kan nog veel meer bij! Op alle fronten hebben we ons versterkt, we zijn er gewoon helemaal klaar voor!