De boom in met je wens!

De nieuwe kredietbank Findio, een merk van Crédit Agricole Consumer Finance, vroeg eind november onze hulp om de naamsbekendheid flink te vergroten. Graag nog in 2015 en met de focus op wonen… Daarom hebben we in zeer korte tijd een opvallende activatiecampagne op Facebook gelanceerd: ‘Je woonwens de boom in’. Een sympathieke actie geïnspireerd door de feestdagen.

De doelgroep benaderen we intensief via opvallende advertenties en een activatievideo op Facebook. Buro voor de Boeg ontwikkelde tevens de Facebook-app (en custom CMS) waarin je je woonwens, voor jezelf of voor een ander, in beeld en tekst kunt plaatsen.

Jouw woonwens deel je vervolgens met je Facebook-vrienden om zoveel stemmen te krijgen. Met de meeste stemmen krijg je van Findio €10.000 om je woonwens te realiseren. Dat is mooi wel een veel betere winkans dan in de Oudejaarsloterij en Postcode Loterij!

Deze actie zorgt niet alleen voor een virtuele boom vol mooie woonwensen, maar ook voor een zeer groot bereik (en groeiende naamsbekendheid) in de voor Findio gewenste doelgroep.