Communicatiebureau Rotterdam (OLD)

Strategie,

creatie en

interactie

Buro voor de Boeg | Communicatiebureau | Internetbureau
Verhelderend communicatiebureau

Buro voor de Boeg is een ambitieus communicatiebureau in Rotterdam voor merkontwikkeling, positioneringen, marketingcommunicatie en uitwerkingen. Met veel plezier werken we aan succesvolle concepten, middelen en interactie voor mooie merken, projecten en ambitieuze opdrachtgevers. Offline én online (sites, apps, social media, SEO, SEA, display advertising). Onze ruime ervaring in vastgoed, retail, non profit en business-to-business breiden we nog elke dag uit, ook met prachtige consumentenmerken. Welkom op onze site, binnenkort kennismaken met een kop koffie?

Invitation pour le prologue

Invitation pour le prologue

Dat we een mooie plek in Rotterdam hebben veroverd, is duidelijk. Steeds meer klanten, steeds meer klussen, het houdt niet op. Maar ook met ...

Lees verder

Start verkoop Westerlaantoren zet Scheepvaartkwartier op zijn kop

Ruim 400 bezoekers zijn op tweede pinksterdag afgekoem op de start verkoop van de Westerlaantoren. Hiermee lijkt de belangstelling overweldi ...

Lees verder

Abonnementenverkoop in de lift!

Het Gelders Orkest is hoopvol gestemd. De nieuwe brochure, het nieuwe makkelijkere bestelformulier, onze webshop én de nieu ...

Lees verder

Het Gelders Orkest 2010/2011

Lees verder

Welkom terug Femke!

De kersverse mama van Roan is weer in ons midden. Ze was ook al tijdens de klussessies in ons nieuwe pand in ons midden. We zijn blij dat ze ...

Lees verder
ING: het nieuwste woningmerk?

ING: het nieuwste woningmerk?

Met 11.000 huurwoningen is ING wel een grote huisbaas, maar nog geen groots woningmerk. En daar moest wat in veranderen. Buro voor de Boeg i ...

Lees verder
Residentie Hofvijver in verkoop

Residentie Hofvijver in verkoop

Een echte Haagse residentie, tegenover het torentje. De klassieke appartementen worden gerenoveerd en aangevuld met hedendaags comfort van e ...

Lees verder
Tweede editie Hoor en Wederhoor goed ontvangen

Tweede editie Hoor en Wederhoor goed ontvangen

Voor het Gelders Orkest verzorgde Buro voor de Boeg een tweede editie van het magazine "Hoor en Wederhoor". In dit magazine geeft ...

Lees verder
Met Waal naar Provada 2010

Met Waal naar Provada 2010

Sinds 2008 verzorgt Buro voor de Boeg de deelname van Waal aan de Provada. Deze innovatieve woningbouwer uit Vlaardingen zal ook op de Prova ...

Lees verder
RdamR Shoppinggids in 595.000 brievenbussen.

RdamR Shoppinggids in 595.000 brievenbussen.

Onlangs geshopt, direct gefotografeerd en nu in 595.000 brievenbussen. Een echt Rotterdams shoppinggidsje voor Rotterdam Beursplein. Nu is h ...

Lees verder

Personeelsmagazine EECV

Voor het overslag EECV verzorgt Buro voor de Boeg de communicatie met de medewerkers. Inmiddels is de eerste uitgave van het vernieuwde pers ...

Lees verder

RdamR rolt uit

Het winkelt LeukR, HipR en vooral MooiR op Rotterdam Beursplein. Onze campagne is nu zichtbaar voor heel Rotterdam, van website tot panelen ...

Lees verder

Woonstad Rotterdam: MX4

Buro voor de Boeg ontwikkelde een concept voor het nieuwe wonen in de Millinxbuurt in Rotterdam. Mx4, van top tot steen jouw huis. Lekker ba ...

Lees verder
Nieuw pand voor Buro voor de Boeg!

Nieuw pand voor Buro voor de Boeg!

Na een prachtige tijd in een heerlijk pand zijn we op zoek gegaan naar een eigen, nieuwe werkplek. Natuurlijk in ‘ons’ Scheepvaa ...

Lees verder
Victorie voor Victoria!

Victorie voor Victoria!

Voornaam aan de A16, en volop ruimte. Er is in Brainpark III in Rotterdam een bijzonder kantoor beschikbaar, met KPMG als buurman. Waar kan ...

Lees verder

Valleipark Leusden kiest Buro voor de Boeg

Voor Valleipark Leusden ontwikkelde Buro voor de Boeg een communicatiestrategie en concept. Samen met de gemeente Leusden kozen ontwikkelaar ...

Lees verder

Magazine Scheepvaartkwartier: 10e editie!

We draaien onze hand er niet meer voor om. Inmiddels is de 10e editie van het wijkmagazine verschenen. Dit project is een ode aan de wijk, e ...

Lees verder
Het Gelders Orkest brengt Hoor en Wederhoor.

Het Gelders Orkest brengt Hoor en Wederhoor.

Een eigen magazine. Daarmee heeft het Gelders Orkest een andere kant van zich zelf laten zien. En hoe. In 48 pagina’s full color, met ...

Lees verder
Campagne De weg naar Kralingen

Campagne De weg naar Kralingen

Lees verder
Westerlaantoren gestart

Westerlaantoren gestart

De pitch was al enige tijd gewonnen. Maar uiteindelijk moest er nog wel groen licht komen. En inmiddels wordt er volop gesleuteld. Het impos ...

Lees verder