Ondernemers voor ondernemers

Business-to-business communicatie

Onze communicatieconcepten en communicatiemiddelen vinden ook met succes hun weg in de wereld van business-to-business. Voor diverse zakelijke dienstverleners; advocatenkantoren, zoals Heere advocaten, uitzendbureaus, leasemaatschappijen en schoonmaakbedrijven zijn we een gewaardeerd partner. Zo ook voor Business Park Rotterdam The Hague Airport. En voor technische en industriële bedrijven, zoals Roodhart Group en Gunco. Ook daar maken we het verschil door een duidelijke voorkeur en waardevolle leads te creëren. Onze visie op business-to-business zetten we helder en effectief in met bijvoorbeeld zoekmachine geoptimaliseerde websites of een onderscheidende (guerrilla) actie.

TENCE tendert door

TENCE tendert door

In de huidige uitzendmarkt heeft Tence Inzetbureau een bijzondere positie. En maak dat maar eens duidelijk in een tender, waar het toch uiteindelijk kan gaan om (vele) kwartjes per uitzend-, of liever inzetuur. Buro voor de Boeg ontwikkelt voor de tenders op maat concepten om het verschil in beleving weer te geven. En om niet zozeer te focussen op de kosten, maar juist om te kijken naar de winst. ...[Lees Meer]

Campagne Tence Inzetbureau

Campagne Tence Inzetbureau

Voor Tence Inzetbureau ontwikkelde Buro voor de Boeg de campagne “Zonder jou’. Binnen het vastgestelde design gaven we beelden, teksten en het Tence-gevoel een plek.

Een stevige advocaat, dito campagne

Een stevige advocaat, dito campagne

Baumgardt&Brökling Advocaten hebben Buro voor de Boeg gevraagd een plan de campagne te maken voor hun communicatiestrategie. Daarbij is een nieuw kantoor in Barendrecht een belangrijk speerpunt. Vanuit het concept 'Beter aan uw zijde' wordt het kantoor onder de aandacht gebracht in een serie prachtige advertenties en posters. Het media- en middelenplan dat werd opgesteld bevatte d ...[Lees Meer]

Nieuwe naam: The Legal Department

Een unieke positionering vraagt om een mooie naam. Met The Legal Department wordt de juridische afdeling, de schakel tussen bedrijf en advocatuur, geoutsourced maar ook desgewenst in huis gehaald. Wel de lusten, maar niet de vaste lasten!

Nieuwe naam: Farmel

Hollandse melk is een wereldwijde business. En onze opdrachtgever (aankoop, export en handel in rauwe melk en melkproducten) wilde de internationale aspiraties ook graag zien terugkomen in een nieuwe merknaam. Buro voor de Boeg ontwikkelde na de naam Farmel, zeker ook met de (internationale) consument als referentie.

Inzettend bedankt: Dag van de flexwerker!

Inzettend bedankt: Dag van de flexwerker!

Op 10 mei 2012 is de 'Dag van de flexwerker'. Het moment om elke flexwerker, uitzendkracht 'inzettend' te bedanken. Want zij staan als het moet dag en nacht klaar om Nederland vooruit te helpen. Zonder hen stonden we letterlijk en figuurlijk stil. Afijn: natuurlijk doet Tence Inzetbureau van harte mee aan deze dag, en gezamenlijk met Buro voor de Boeg is gestart om van deze dag een ...[Lees Meer]

Alles start met namen….

In het ontwikkelen van merknamen heeft Buro voor de Boeg een heldere visie, en een behoorlijk trackrecord. We noemen er een paar. Voor ING Real Estate (nu CBRE) ontwikkelde we 'Macaza', deze naam is een nieuw label voor 11.000 huurhuizen. 'Based-inn' is de nieuwe naam voor een gastvrij bedrijvenhotel met binnenkort een aantal vestigingen. Binnenkort start "Advocatenkantoor Nie ...[Lees Meer]

Farmel Campagnebeelden

Farmel Campagnebeelden

Buro voor de Boeg introduceert Tence Inzetbureau

Buro voor de Boeg introduceert Tence Inzetbureau

Het is zover: Tence presenteert zich vanaf nu als Inzetbureau. Deze naamswijziging is een belangrijke strategische keuze. Doelbewust anders willen zijn dan de andere uitzendbureaus van deze wereld. Doelbewust afstand nemen van de onbetrouwbaarheid in de branche. Buro voor de Boeg heeft de naamswijziging doorgevoerd en een nieuwe campagne ontwikkeld binnen de nieuwe huisstijl, hiermee wordt tevens ...[Lees Meer]

Advocaten met een missie

Advocaten met een missie

De kogel is door de kerk. Alhoewel wij niet werken met contracten en eigenlijk ook geen algemene voorwaarden hebben zijn er toch advocaten aangemonsterd. Baumgart en Brökling uit Spijkenisse zijn voornemens meer kantoren te openen. En of wij daar iets aan konden bijdragen. Maar natuurlijk: frisse ideeën, scherpe designs en een strategische aanpak bijvoorbeeld. Sprakeloze advocaten, is he ...[Lees Meer]

Spannende tijden voor Tence

Het is bijna zover. Tènce! Uitzendbureau gaat verder als Tence Inzetbureau. Na alle voorbereidingen komen hier stuk voor stuk de middelen binnen, met het nieuwe stijl en het nieuwe log. Deze sluiten aan bij de stijl van het moederconcern Vebego. In de middelen is ook een nieuwe campagne verwerkt, en een nieuwe tone-of-voice.. En daar hebben we de afgelopen maanden met zijn allen hard aan ge ...[Lees Meer]

Met goed gevolg

Met goed gevolg

Als Tence Inzetbureau werkt, dan gebeurt er iets. Dan wordt er werkt verzet. Dankzij de flexwerkers draaien productieprocessen en logistieke ketens flexibel en soepel door. Dus onwtikkelde Buro voor de Boeg voor Tence de pay-off “Met goed gevolg”. Een mooie vertaling van het effect van Tence.

Nieuwe naam: Nieuwe Maas Advocaten

Voor een nieuw advocatenkantoor met een heerlijke Rotterdamse mentaliteit ontwikkelde we een nieuwe naam . Nieuwe Maas Advocaten.

En het draait maar door…

Doorstomen, dat is het devies. Want we moeten vol aan de bak. Met veel aandacht en energie zijn we bij onze klanten flink in de weer. Binnenkort verschijnt Hoor&Wederhoor, het magazine van Het Gelders Orkest. Ook zijn we alweer volop bezig met de voorbereidingen van de nieuwe campagne voor 2011/2012. Voor Bouwfonds wordt hard gewerkt aan de verkoop van een prachtig woningbouwproject, de laatst ...[Lees Meer]

Campagnebeelden Zevender

Campagnebeelden Zevender

Nieuwe naam: Tecpac

Voor een nieuw technisch uitzendbureau ontwikkelde Buro voor de Boeg de merknaam ‘Tecpac – Technical Capacity’.

Personeelsmagazine EECV

Voor het overslag EECV verzorgt Buro voor de Boeg de communicatie met de medewerkers. Inmiddels is de eerste uitgave van het vernieuwde personeelsmagazine verschenen.

Westerlaantoren gestart

Westerlaantoren gestart

De pitch was al enige tijd gewonnen. Maar uiteindelijk moest er nog wel groen licht komen. En inmiddels wordt er volop gesleuteld. Het imposante karkas krijgt de komende 27 maanden een nieuwe invulling. 45 prachtige appartementen en 10 kantoorvloeren van 900 meter per stuk. Het kan niet anders of dit wordt de nieuwe hype in het Scheepvaartkwartier. Op de hoogte blijven: dat doen inmiddels velen vi ...[Lees Meer]

Nieuwe naam: Tence Inzetbureau

Voor een uitzendbureau in transitie ontwikkelde Buro voor de Boeg de nieuwe naam ‘Tence Inzetbureau’. En hiermee neemt tence ook daadwerkelijk afstand van de onbetrouwbaarheid die uitzendbureaus zo kenmerkt