In het ontwikkelen van merknamen heeft Buro voor de Boeg een heldere visie, en een behoorlijk trackrecord. We noemen er een paar. Voor ING Real Estate (nu CBRE) ontwikkelde we 'Macaza', deze naam is een nieuw label voor 11.000 huurhuizen. 'Based-inn' is de nieuwe naam voor een gastvrij bedrijvenhotel met binnenkort een aantal vestigingen. Binnenkort start "Advocatenkantoor Nieuwe Maas " in het Rotterdamse. Waarbij zij natuurlijk concurreren met "The Legal Department". En is Tec-Pac gestart als technisch uitzendbureau. Natuurlijk zijn er ook een groot aantal projectnamen ontwikkeld voor in de rumoerige vastgoedwereld. Voorbeelden zijn: "Villavi", "So-yellow", "Mx4", "Nassaukavels", "Schoonoord" en laatst nog "Virtuoso". En soms zijn onze bijdragen niet zozeer naamgevend, maar meer richtinggevend. Op basis van briefingen kwamen we bijvoorbeeld tot een andere manier van zakendoen "Vastgoedrealisme", maar ook tot andere kijk op winkelen "De huis-, tuin en keukenboulevard".